Pierwsze 3 wagony RE 16.03.2010 po 20 stały na dworcu w Bydgoszczy i jak dowiedziałem się jechały na próbę do Rzepina.Były to 2 dwójki i 1 jedynka bezprzedziałowe .Full wypas.
Mih BWE jednak by przeżył, istnienie takiego RE Poznań - Berlin straciłby tylko pasażerów z Poznania, choć może i tych z Warszawy jakby im się chciało przesiadać w Poznaniu z IR/TLK do RE
_________________
morpheo -Usunięty- Gość
Wysłany: 18-03-2010, 19:48
IR dla porównania mogłyby być analogicznie malowane na zielono - mielibyśmy tradycję i nowoczesność w PR
tylko żeby pociągi malowanie w schemacie IR jechały jako IR a nie jako Regio bo to bezsens . Dziś pociąg do Żyliny z Katowic w malowaniu IR i tylko pasażerowie co chwile do konduktora czy to ich pociąg bo inne malowanie
]Gurami22 Do RE WR-Drezno przesiadają się ludze z poza Dolnego Śląska czy to z Kędzierzyna Kozle czy z Opola a nawet z Gliwic .Jadą do Wrocławia i przesiadają się i dalej do Niemiec RE . Więc do Berlina myślę że tymbardzej się będze chciało skoro do Drezna się ludzom chce. Jeśli są dogodne przesiadki to ludze się nie boją i jadą..
pawelW w sumie masz rację, jak jest skomunikowanie to problemu nie ma sam bym się oczywiście przesiadł do takiego RE kwestia jak częsta byłoby takie zachowanie klientów, bo musieliby jeszcze wiedzieć o takiej możliwości
ale jesteście naiwni jakie RE przecież jedyne RE e tym kraju to desiro niemieckie,Jkby Niemcy nie mieli tych pociągów to gowno by było a nie RE Wrocław-Dresden!!!
zajarzcie tą zajawkę że Polska w porównaniu z DE to DNO, I SYF!!
_________________ 2000-2010. Dziesięć lat upadku i niszczenia polskiej kolei,którego apogeum nastąpiło 1 grudnia 2008 - w dniu przejęcia pospiesznych przez PKP IC !!
PR w przeciwieństwie do PKP IC niczym przedwcześnie się nie chwalą. Tak jak zostaliśmy zaskoczeni Traxxami, tak samo będziemy zaskoczeni nowymi pociągami REGIOekspres.
_________________ Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
chodzą słuchy o uruchomieniu pociągu RE bądź IR w każdym bądź razie na nowych wagonach rel. Białystok-Bydgoszcz-Białystok, ma być uruchomiony na przełomie maja/czerwca, zobaczymy czy coś z tego wypali.
_________________ w pociągu:
2010-2012=14439km
2013-49706km
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum