Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 52, 53, 54 ... 56, 57, 58  Następny
Pociągi REGIOekspres
Autor Wiadomość

Tomek-Gliwice
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 24-09-2013, 15:36   

No to niezłe jaja z tym Bolkiem. Shocked Coś chyba z obiegami wagonów jest nie tak.
Przejdź na dół

ET05 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Sie 2007
Skąd: Skarżysko Kamienna

PostWysłany: 24-09-2013, 16:07    Odpowiedz z cytatem

Powinni dawać marlbora i bohuny.

_________________
pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sebek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2005
Skąd: Bytom/okolice

PostWysłany: 24-09-2013, 17:53    Odpowiedz z cytatem

Skoro Chemik przy niedzieli ma 110%, to jak wygląda frekwencja w dni robocze 1-5?
Czy jadąca po Chemiku - Vltava, też ma 100% zapełnienia?

_________________
na forum od 2005 roku:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Lil_Peter Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 24-09-2013, 20:41    Odpowiedz z cytatem

Tomek-Gliwice napisał/a:
No to niezłe jaja z tym Bolkiem. Shocked Coś chyba z obiegami wagonów jest nie tak.

Bolko od początku obowiązywania rozkładu traktowany jest po macoszemu. Już nawet kibel jechał na tym RE.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

BryTomWi Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Gru 2012
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 25-09-2013, 09:59    Odpowiedz z cytatem

PR-y go tak traktują, bo praktycznie z niczym nie konkuruje. Jeszcze na trasie do Lublina pewnie jest grupa ludzi, która zastanawia się czy wybrać Bolka czy Sztygara, tak w drugą stronę jeden z tych pociągów jest pociągiem porannym, a drugi popołudniowym wię praktycznie klientów sobie nie zabierają.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ET22-202 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 31 Maj 2013

PostWysłany: 25-09-2013, 10:15    Odpowiedz z cytatem

Tak jak pisałem wcześniej RE Bolko i RE Warta obsługiwane są składami z poznania, a oni mają tylko 2 jeżdżące marbolasy. Natomiast RE Mewa i RE Chemik obsługiwane są wagonami ze szczecina i tam jest 10 sprawnych marbolasów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mkfilmykolejowe Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 12 Mar 2010

PostWysłany: 25-09-2013, 10:49    Odpowiedz z cytatem

W poniedziałek jechałem RE "Bolko" w kierunku Lublina skład zestawiony z wagonów: dwie dwójki 8-miejscowe i dwie ostatnie 6-miejscowe 1 klasa jako 2 klasa. Przyjemnie się jechało w tych starych jedynkach, ogrzewanie działało sprawnie, ale czystość w toalecie pozostawiało wiele do życzenia w końcu to sami pasażerowie są winni.

_________________
fb: podróże koleją. Zdjęcia, ciekawostki z podróży Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pawelu Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lip 2008
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 25-09-2013, 23:55    Odpowiedz z cytatem

Dzisiaj RE "Warta" z Poznania do Lublina minąłem na rogatkach Kutna, dwa malborasy i dwie zielone dwójki

RE "Mewa" ze Szczecina do Warszawy widziałem jak odjeżdżał z Poznania, to 4 malborasy, dwa łamane 1/2 klasa, i dwa tylko 2 klasa. Frekwencja poza 1 wagonem za lokomotywą w granicach 80%.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

krzychu12231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Lip 2009
Skąd: Poznań

PostWysłany: 26-09-2013, 00:15    Odpowiedz z cytatem

13 września RE Mewa jechał na 4 Marlborasach + 2x 112A (ale takie lepsze, oba z zaokrąglonymi oknami, czyste, ogrzewanie wszędzie działało, fotele bardzo wygodne). I całe szczęście że były te 112A bo inaczej to byłaby to moja ostatnia podróż RE (tzn. mogłoby być cokolwiek, nawet Bonanza, ale nie same Marlborasy) Wink Frekwencja nie powalała, od Poznania do Warszawy jakieś 60%.
Zupełnie nie kumam strategii PR, na jednym pociągu same Marlborasy, na innym wcale, zamiast zestawiać składy mieszane co by wszyscy byli zadowoleni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ET22-202 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 31 Maj 2013

PostWysłany: 26-09-2013, 19:47    Odpowiedz z cytatem

Do krzychu12231 jak by zakład w Poznaniu umiał się nimi zajmować to by było po równo w Szczecinie i w Poznaniu. Ale skoro nie potrafią mieć sprawnych wagonów, zima niesprawne ogrzewanie, latem klimatyzacja
to co się dziwić że więcej wagonów ma ten co lepiej o nie dba.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Dolnoślązak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Maj 2008
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 26-09-2013, 21:03    Odpowiedz z cytatem

26.09.2013 r.

Poc. 65114/5 rel. Międzylesie - Olsztyn Gł. na EZT - PR Wrocław Exclamation Hmm .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Kolejorz91 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lip 2013
Skąd: Warmia i Mazury

PostWysłany: 27-09-2013, 12:51    Odpowiedz z cytatem

Dziś IR SOKOLIKI Olsztyn-Jelenia Góra na 2xEN57 Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 28-09-2013, 22:17    Odpowiedz z cytatem

Wagony widma w Regioekspres. Pasażer je widzi, ale ich nie ma

Wagony pierwszej klasy pociągu Regioekspres Mewa ze Szczecina do Warszawy jadą puste, a w drugiej klasie jest taki tłok, że nie ma gdzie usiąść. Ale w kasie biletów na pierwszą klasę kupić nie można, bo... nie istnieją w systemie.

Czytaj dalej...

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

krzychu12231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Lip 2009
Skąd: Poznań

PostWysłany: 28-09-2013, 23:50    Odpowiedz z cytatem

Co do powyższego artykułu to się nie zgodzę, jak napisałem kilka postów wyżej jechałem niedawno Mewą, był Marlboras 1/2 klasy i w części klasy 1 byli ludzie i to nie pojedynczy. Nie wiem czy jechali tak jak ja na Regio Karnecie (choć jak pisałem ja wybrałem 112A jadący jako 2 klasa) czy też na innej zasadzie, niemniej wagon pusty nie jeździ.
Wracając do tego, że ludzie wrzeszczą, że w składzie są 112A jako 2 klasa zamiast Marlborasów. Lud patrzy na to co ładne z zewnątrz, jestem przekonany że jakby 112A oznaczyć jako 1 klasa i sprzedawać bilety na 1 klasę, to część z pasażerów wybierających normalnie Marlborasy dopłaciłaby i jechałaby w 112A Smile Komfortu podróży w Marborasie i 112A w ogóle nie ma co porównywać, pierwszy to standard regionalnego szynobusu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sebek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2005
Skąd: Bytom/okolice

PostWysłany: 29-09-2013, 07:41    Odpowiedz z cytatem

Malborasy są tak niewygodne? Z zewnątrz wyglądają nowocześnie, do tego klimatyzacja chwalona przez wiele osób na forum. Nigdy nie jechałem malborasem i widzę, zdania na temat tych wagonów są podzielone.
Pewnie każdy woli co innego. Pasażer widzący 1 raz taki wagon, zapewne wsiądzie bez zastanowienia. Nowoczesne malowanie i wygląd zachęca do podróży a komfort do oceny nieco póżniej.

_________________
na forum od 2005 roku:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 53 z 58 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 52, 53, 54 ... 56, 57, 58  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl