we czwartek o 22 przed dworcem Warszawa Wschodnia stał jakiś skład na torach bocznych z nową lokomotywą PRów, i jako pierwszy wagon był właśnie Bohun w malowaniu IR.
_________________ w pociągu:
2010-2012=14439km
2013-49706km
Ostatnio zmieniony przez siwiutki91 dnia 03-04-2010, 19:52, w całości zmieniany 1 raz
Niegdyś (jeszcze za czasów, gdy pośpiechy należały do PR-ów), wiele składów było ciągniętych właśnie lokomotywami ET22 i nikt nie robił z tego powodu tragedii. A o opóźnieniach również nie było mowy.
Zgadzam się w tym momencie z @shevą17, nie generalizujmy. V max "byka" to 125km/h, czyli tyle ile wyciąga EU07.
Niestety były i opóźnienia, ale nie koniecznie z winy słabych parametrów loka. Składy były dłuższe i przy niektórych na trasach kilkaset km. EU07 wymiękały i w oczekiwaniu na sprawnego loka łapały kilkugodzinne opóźnienia. Dla ET22 sezonowce to zawsze mniejsze obciążenie. Poza tym miałem okazję poznać jak ze składem 15 wagonowym przyspiesza ET22 a jak EU07 i wbrew niektórym opiniom byk robi to szybciej. Ciekawe jak długo pojeżdżą siódemki jak w wakacje będą ciągnąć składy typu Przemyśl - Świnoujście z kilkunastoma na full nabitymi pudłami. Nie nadążą ich reperować o opóźnieniach lepiej nie wspominać.
... żeby pamiętali, że w ogóle mają puścić jakiś pociąg ...
gryff -Usunięty- Gość
Wysłany: 05-04-2010, 21:45
W sezonie letnim wagony IC idą do malowania bo przetargi już zakończone a wtedy powspominamy sobie ten tłok na przejsciach między wagonami,na korytarzach jak za dobrych czasów tyle że pociąg TLK to będa tylko 2 wagony haha
[ Dodano: 05-04-2010, 21:48 ]
kurcze to nie ten wątek
dzis IR galicja relacji rzeszów główny-wrocław główny w nietypowym jak dla mnie skladzie
ET-22(jeszcze nie dawno YTraXX był )-2klasa przedziałowa-2klasa przedziałowa((dość stare, niby rewizja 2008 ale moderka się przyda)-bohun-bohun(jeszcze ze starym oznaczeniem),
frekwencje szacuje na 70% (odcinek stzrelce opolskie-wrocław)
mk1992 -Usunięty- Gość
Wysłany: 06-04-2010, 16:40
Byki już od jakiegoś czasu ciągną IR na E 30, więc nie jest to żadna nowość. A skład dość ciekawy, jeszcze nie tak dawno Galicja była zestawiona tylko z 2 wagonów piętrowych i jednego wagonu przedziałowego. Cieszy mnie, że IR-y są wzmacniane dodatkowymi wagonami. Jeszcze z 2/3 lata, a Galicja czy Krakowianka staną się flagowymi pociągami PR-ów. Tak jak za dawnych dobrych lat.
zgadzam sie:D
ET-22 jezdzi od pewnego czasu, szkoa ze TRAXXY wyapdły.
a moje stwierdzenie odnośnie nietypowego skąłdu dotyczyło drugiej przedzialówki. i byly one sprzodu. dotychczas Galicja ciagneła je z tyłu (w relacji rzeszów wrcław);]
We wczorajszym wydaniu wrocławskich FAKTÓW była mowa o zamknięciu i modernizacji wrocławskiego Dworca Głównego, ale mniejsza o to ... w materiale filmowym dostrzec można było wjeżdżające nowe wagony "RegioEkspresu" od strony estakady. Myślałem, że we Wrocławiu nie będziemy mieli okazji przejechać się IR-kiem w takim zestawieniu a tu niespodzianka ... Pytanie takie czy było to raczej incydentalne zestawienie czy jest szansa na przejechanie się np. z Wrocławia do Opola tymi luksusowymi bezprzedziałówkami :-D ... a może materiał filmowy był nagrany jakiś czas temu i to jakiś podsył był ... jeśli ktoś wie coś więcej proszę o info!
Bez tytułu.jpg RegioEkspresowe wagony we Wrocławiu.
To był podsył do Rzeszowa i tak jak to już było wspomniane - na iR Wielkopolanin. Może kiedyś te wagony zobaczymy na E30, ale wcześniej pewnie jakiegoś Eurosprintera
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum