Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następny
Naprawy główne i modernizacje EZT
Autor Wiadomość

przewoz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Maj 2009

PostWysłany: 21-05-2012, 17:44    Odpowiedz z cytatem

Bodaj w sobotę po poludniu widziałem ED72A-005 WŚ jadącego w kierunku zachodnim przez Warszawę, więc pewnie z Mińska na Śląsk.

_________________
Le FleuR
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 28-06-2012, 14:50    Odpowiedz z cytatem

Przewozy Regionalne zmodernizują mniej pociągów. Przez Śląsk

Przewozy Regionalne zamierzały korzystając z unijnego dofinansowania zmodernizować w ciągu najbliższych trzech lat 100 elektrycznych zespołów trakcyjnych. Wobec decyzji o likwidacji śląskiego zakładu spółki przewoźnik zamierza jednak ograniczyć ten projekt do 60 pociągów.

- Rozważamy możliwość ograniczenia tego projektu, ze względu na to, że w tej sytuacji tabor ze Śląska będziemy mogli wykorzystać w innych regionach kraju. Tam akurat część taboru jest po naprawach głównych realizowanych w ramach programu SPOT, więc rozważamy możliwość ograniczenia tego programu modernizacji 100 elektrycznych zespołów trakcyjnych do około 60 – powiedziała „Rynkowi Kolejowemu” Elżbieta Grudzień, członek zarządu, dyrektor ds. finansowych Przewozów Regionalnych.

Warunkiem realizacji projektu jest zdobycie przez Przewozy Regionalne wkładu własnego, co w przypadku spółki, która w ubiegłym roku odnotowała niemal 53 mln zł straty nie będzie łatwe. Przewoźnik szuka jednak rozwiązania wspólnie z resortem transportu. – Prowadzimy jeszcze rozmowy z Ministerstwem Transportu w tej sprawie. Mam nadzieję, że uda się ten wkład własny w jakiś sposób uzyskać – stwierdziła wiceprezes Przewozów Regionalnych.

Samorządowa spółka planuje także dofinasowanie ze środków unijnych projektów, które są już realizowanie. – Jesteśmy w trakcie realizacji projektów modernizacji wagonów oraz modernizacji lokomotyw elektrycznych. Chcielibyśmy i taką propozycję złożyliśmy resortowi transportu, żeby te projekty wpisać na listę POIiŚ. Chcielibyśmy, żeby również projekt modernizacji i doposażenia zaplecz technicznych jako projekt uzupełniający znalazł się na tej liście – powiedziała Elżbieta Grudzień.

Przypominamy, że dwa dni temu Przewozy Regionalne poinformowały o likwidacji swojego śląskiego zakładu. Jest to skutek decyzji marszałka województwa śląskiego, zgodnie z którą od przyszłego roku wszystkie regionalne połączenia kolejowe w regionie ma przejąć spółka Koleje Śląskie, należąca w 100 proc. do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego.

źródło: Rynek Kolejowy

_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

alojz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Wrz 2010

PostWysłany: 30-06-2012, 13:15    Odpowiedz z cytatem

Kolaja Mazowieckie ogłosiły przetarg na naprawy główne z modernizacją 34 kibelków i na naprawy rewizyjne z modernizacją 5 czoperów
http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:205609-2012:TEXT:PL:HTML&src=0
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

morpheo
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 06-07-2012, 11:33   

Jest przetarg na modernizację pierwszej jednostki UMWD:
http://bip.umwd.dolnyslask.pl/dokument.php?iddok=15997&idmp=12&r=r

Standard AKM co ciekawe bez ingerowania w kształt bryły pojazdu (nie będzie plastikowych czół). Termin wykonania - na nowy RJ, do 14.12.2012.

Więcej o jednostkach UMWD - http://infokolej.pl/viewtopic.php?t=15187
Powrót do góry

Jarul Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Maj 2010
Skąd: Wrocław Główny

PostWysłany: 06-07-2012, 18:00    Odpowiedz z cytatem

I dobrze, że bez czół. Dla mnie to idealne - nowoczesna technika i tradycyjna bryła Kibello.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

alojz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Wrz 2010

PostWysłany: 06-07-2012, 18:31    Odpowiedz z cytatem

To ja, żeby nie było wątpliwości, zacytuję SIWZ:
Cytat:
modernizacja czoła jednostki - zamontowanie czoła z laminatu o nowocześniejszym, opływowym kształcie na stalowej ramie z szybą czołową panoramiczną projekt w u zgodnieniu z Zamawiającym
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

grzesik56 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 20 Lip 2011

PostWysłany: 23-08-2012, 08:41    Odpowiedz z cytatem

wczoraj z Newagu jechał kolejny wielkopolski turbokibel En57-1434
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

sphinx Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Sty 2010

PostWysłany: 05-09-2012, 15:02    Odpowiedz z cytatem

W Kolejach Mazowieckich, do części pierwszej (moderna 34 kibelków) zgłosiło się egzotyczne konsorcjum Newag+ZNTK MM. W tej części przetarg jednak unieważniono ponieważ zaoferowana cena przekroczyła kwotę jaką zamawiający przeznaczył na realizację tej części zamówienia.

http://mazowieckie.com.pl/g2/oryginal/2012_09/549622577011a21ecf9427a6b2445b40.pdf
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

grzesik56 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 20 Lip 2011

PostWysłany: 11-12-2012, 15:58    Odpowiedz z cytatem

do zakłady podkarpackiego PR dotarła po modernizacji EN71-023.Ma wymienione siedzenia na takie coś jak spoty,lecz są wygodniejsze,więcej miejsca na nogi,zagłówki mają z dermy półokrągłe.Okna powymieniane takie jak by miała być klima,jednak jej nie ma ,w lecie może być nie ciekawie,ale za to teraz w zimie jest szczelna i nic nie dmucha.Ogólnie jest OK
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Jarul Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Maj 2010
Skąd: Wrocław Główny

PostWysłany: 12-12-2012, 00:52    Odpowiedz z cytatem

Okna powinny być spotowskie, dobre i szczelne, ale w pełni otwieralne. Te siedzenia to chyba podobne to tych z asynchronicznych - jeśli tak to dobrze, bo siedzi się na nich przyjemnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

grzesik56 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 20 Lip 2011

PostWysłany: 12-12-2012, 08:19    Odpowiedz z cytatem

Jarul, siedzenia tak,ale okna się nie duzó uchylają,w lecie to będzie piekarnik
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

sphinx Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Sty 2010

PostWysłany: 11-01-2013, 18:13    Odpowiedz z cytatem

Przewozy regionalne ogłosiły przetarg na modernizację 44 EZTów:

http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:9583-2013:TEXT:PL:HTML&src=0

Szacunkowa wartość zamówienia to 310 150 232,92 zł bez VAT, termin otwarcia ofert 9.4.2013r., jedynym kryterium wyboru jest najniższa cena.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

grzesik56 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 20 Lip 2011

PostWysłany: 13-02-2013, 16:29    Odpowiedz z cytatem

ED72-012 30,01,2012
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Jarul Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Maj 2010
Skąd: Wrocław Główny

PostWysłany: 26-02-2013, 20:59    Odpowiedz z cytatem

Dziś na st. Wrocław Gł., na torze za peronem 5, tam już przy ulicy, przyuważyłem 2 ciekawe EZT. Były to EN57, po naprawie, błyszczące farbą bez ani grama brudu. Okna są wymienione na nowe, fotele także - są nowoczesne, ale nie orzeknę, czy te spotowskie, czy AKM-owskie. Widziałem je z dala przez szyby, które w tych pojazdach są przyciemniane. Czoła klasyczne, reflektory także, i taka technika - tutaj zero zmian. Wózki klasyczne na sprężynach, przetwornice wirujące, no i rozruch oporowy. Kibelki pojechały o własnych siłach gdzieś na sygnał manewrowy. Malowanie Dolnego Śląska, żółto-białe. Prezentują się wspaniale, i taką opinię zdobędą u pasażerów, zaskoczonych zapewne ładnym wnętrzem, a nieobeznanych z techniką. Ta ostatnia też może nie być taka zła, bo sprawdzona przez lata.

Pewnie mnie zlinczujecie, ale nie spisałem numerów Sad , mają naniesione normalne i te unijne.

_________________
PLK - Pazerne Likwidatorstwo Kolei
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Tomasz B. Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Lis 2008

PostWysłany: 27-02-2013, 13:53    Odpowiedz z cytatem

Do Wrocławia po rewizji przyjechały EN57-905 oraz EN57-1782. Jednostki dostały m.in. nowe szczelne okna oraz nowe tapicerowane siedzenia. Data rewizji obu jednostek to 18 luty 2013, wykonana przez ZNTK Mińsk Mazowiecki. Od pewnego czasu PR-y skutecznie poprawiają komfort jazdy starymi kibelkami wyrzucając z nich plastikowe siedzenia. W ostatnim czasie plastiki wyrzucono m.in. z dolnośląskich jednostek o numerach 815, 1751 czy 1782.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 8 z 12 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl