AKMy mają dwa połączenia na 120km/h. Chodzi o pociąg Warszawa - Łuków (18 z WZ) i poranny Łuków - Warszawa (przyspieszony). A teraz będą miały sochaczewskie obiegi obsługiwać i tam też będzie 120 dla nich (gdzie można).
O, nie wiedziałem, że Łukowianka jest na AKMach i ma rozkład napisany pod nie. Super, kolejny szybki pociąg przez Siedlce. Wszystko co najlepsze jeździ tylko po "dwójce". Już wiem gdzie będą latać TRAXXY jak tylko przyjdą. Ech...
Cytat:
Reszta tłucze się stówą, a Flirty 130km/h (jeden 160 w niedzielę).
Ciągle tylko ten niedzielny FLIRT leci 160km/h? Myślałem że zrobili jakieś dodatkowe, coś mi się obiło o uszy że były takie plany.
A gdzie jeździ wspomniany EW60? Widziałem go kilka razy na średnicy. Szkoda że to unikat w skali kraju, i więcej ich nie będzie .
Łukowianka jest na piętrusach i jedzie po 16 z Warszawy. Chodzi mi o pociąg 88147 po 18 z Warszawy. Osobówka, ale na 120 km/h (czas przejazdu nieco dłuższy od Flirta wychodzi). Powrót rano jako przyspieszony z Łukowa, przed Łukowianką.
Tylko ten niedzielny wieczorny Flirt jedzie 160km/h i szczerze mówiąc nowy rozkład nie pokazuje, żeby coś miało się tu ruszyć. W zasadzie na to co widzę (dojdzie przyspieszonych) wystarczy jechać 120-130km/h. Ale może się mylę, albo coś się zmieni. Traxxxy będą jeździły tam, gdzie piętrusy, a te ciągle głównie Radom obsługują.
EW60 jeżdżą głównie na Grodzisk/Żyrardów/Skierniewice. Jak oczywiście skład jest sprawny. Wyjątkowo pechowa modernizacja.
Ostatnio dwa razy natknąłem się w EN57 KMów na wypraną tapicerkę na siedzeniach. Coś zaczęli z tym robić, czy to tylko złudzenie? Jakaś większa akcja? Czasami fotele były tak zasyfione, że aż się człowiek odklejał od nich przy wstawaniu .
Nie wiem po co robią pincet wzorów malowania dla EN57. Ta sztuka należy do PRów? To czemu nie ma normalnych, PR-owskich barw? To tylko dezorientuje pasażera. Podobna sprawa z szynobusami należącymi do Urzędów Marszałkowskich - każdy inny. A przecież PRowskie bordo ładnie prezentowało by się na nowych pojazdach .
Kto zmodernizuje 188 ezetów Przewozów Regionalnych?
28 grudnia nastąpiło otwarcie ofert w przetargu na wykonanie napraw rewizyjnych z modernizacją 188 elektrycznych zespołów trakcyjnych Przewozów Regionalnych. Przetarg został podzielony na cztery części. W dwóch z nich złożono po jednej ofercie, w jednym o zmówienie rywalizują dwa konsorcja, a w jednym nie było chętnych. Wartość szacunkowa zamówienia wynosi 78 793 514,38 zł netto.
W zadaniu nr 1 obejmującym naprawy rewizyjne wraz z modernizacją 70 ezt serii EN57 jedyną ofertę złożyło konsorcjum firm ZNTK Mińsk Mazowiecki, Tabor Szynowy Opole oraz ZNTK Oleśnica.
W zadaniu nr 2 obejmującym naprawy rewizyjne wraz z modernizacją 65 ezt serii EN57 jedyną ofertę złożyło konsorcjum firm Newag oraz ZNLE Gliwice.
W zadaniu nr 3 obejmującym naprawy rewizyjne wraz z modernizacją 39 ezt serii EN57 wpłynęły dwie oferty. Pierwsza złożyło konsorcjum firm: Pierwsza Fabryka Lokomotyw w Polsce "Fablok" z Chrzanowa i Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego i Miejskiego w Gdańsku, a drugą konsorcjum firm ZNTK Mińsk Mazowiecki, Tabor Szynowy Opole oraz ZNTK Oleśnica.
Do zadania nr 4 obejmującego naprawy rewizyjne wraz z modernizacją 5 ezt serii EN71 i 9 ezt serii ED72 nie zgłosił się żaden wykonawca.
Otwarcie ofert pierwotnie miało nastąpić w dniu 21 grudnia. Zostało ono jednak przełożone na 28 grudnia. Oferty są teraz analizowane przez komisję przetargową. Całość zamówienia powinna być wykonana w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
źródło: Rynek Kolejowy
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
No i napraw nie będzie, przynajmniej w zadaniach 1 i 2, które zostały unieważnione - wypada naprawa 135 EZT. Coś pachnie mi to powtórką z IC. Na śląsku już mamy cyrk i odwołane połączenia.
Z Fablokiem będzie śmiesznie. Śmiesznie było z ZNLE, ale oni mogli się posiłkować kolegami z Newagu, którzy doświadczenie mają. A co zrobi Fablok i ZNTKiM Gdańsk?
Będą na początku opóźnienia, a jak pozostałe części przetargu szybko nie zostaną powtórzone, to będzie ostro.
Od tego weekendu na terenie Taboru Szynowego w Opolu stoi kilka jednostek EN57. Niestety widziałem te jednostki zza płotu jadąc autobusem i nie znam ich numerów. Po kilku latach jednostki elektryczne ponownie zawitały do TS Opolu. Czy ktoś może wie na podstawie jakiej umowy TS Opole będzie naprawiał/modernizował jednostki?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum