| Cytat: |
| Jednocześnie zarząd PKP S.A. zadeklarował gotowość dalszej współpracy w Grupie PKP z Krzysztofem Celińskim i Markiem Nitkowskim. |
| Cytat: |
| Ciekawe w zarządzie której spółki PKP teraz wyląduje? |
| Cytat: |
| Można by rzecz, nareszcie. Jego strategia wzięła w łeb. Może teraz zapanuje normalność i na pewne szlaki wrócą w końcu pociągi. |
| Cytat: |
| No i związkowy beton w PR-ach. |
| Beatrycze napisał/a: |
| Celiński jest wiecznie żywy, jak Lenin. Ciekawe w zarządzie której spółki PKP teraz wyląduje? |
| mk1992 napisał/a: |
| A ksywka "rzeźnik" do Celińskiego pasuje o wiele bardziej niż "Celiniak"... |
| Pele dziś o 16.46 w temacie o rządowym monopolu na przewozy na E65 i CMK napisał/a: |
| W każdym razie już wiemy po co ta cała zadyma o monopol na E65 i CMK. Szło o kasę na dumę narodową, składy zespolone. W ogóle ten przetarg to samo pasmo porażek:
0. Warunek zerowy to to, że te składy nie mają po czym jeździć z typowymi dla siebie prędkościami. I jeszcze przez minimum 4-5 lat od dostawy nie będą miały. Co skwapliwie wykorzystano przeciwko IC w pkt 1. 1. Najpierw IC musiało obiecać że składy nie będą jeździły w relacjach międzynarodowych bo nie wiedzieli misiaczki kto ma decydować o przynaniu 200 mln Ojro dotacji unijnej (Jaspers=Niemcy=DB). 2. Teraz proszą rząd o dopłacanie do połączeń najwyższej kategorii cenowej, bo inaczej dupa z umowy bankowej, czyli z kolejnej transzy na dofinansowanie. Oczywiście rząd pomoże. Tam w EIC, szczególnie w jedynkach to istotnie samych żebraków, bezrobotnych i studentów grających na instrumentach można spotkać... 3. Wg tego co pisze DGP, to właśnie powyższa sytuacja a nie "względy techniczne" zdecydowały o tym że producenci taboru przekładają termin złożenia ofert. Oni po prostu... chcą mieć wiarygodne info że IC bdzie mieć czym zapłacić za te pociągi... Trudno o bardziej brutalne uświadomienie, jak małym i nieznaczącym dla nikogo się jest, co Panie Celiński? |
| Victoria napisał/a: | ||
Nie zgadzam się. Celiński jako prezes Metra Warszawskiego nie zlikwidował ani jednej linii metra. |
| Noema napisał/a: |
| Karuzela się kręci. Wczoraj w PKP PLK, dziś w PKP IC, a jutro gdzie będzie niszczył? |
| Cytat: |
| Bez żalu żegnamy Celińskiego. Oby na emeryturę. |
| Cytat: |
| No ja myślę że jakieś połączenia z głową się szykuję i przywrócenie tych najkorzystniejszych wycofanych z dniem 1.09.2009r. |
| Cytat: |
| "Oto jest dzień, który dał nam Pan. Weselmy się i radujmy się nim. Oto jest dzień, oto jest dzień - który dał nam Pan ... |
| Victoria napisał/a: |
| Grad, Mędza jeszcze dobrze nie usiadł w fotelu prezesa PKP IC a już wieszasz na nim psy. Ocenimy go po wakacjach. Dajmy mu chociaż te 100 dni na rozruch. |
| Victoria napisał/a: |
| Iktorn, PKP IC ma już nowego prezesa. Poza tym w radzie nadzorczej PKP IC jest Jacek Prześluga, który już kiedyś postawił tę spółkę na nogi |
| H3rlitZ napisał/a: |
| Za co był odpowiedzialny ten wiceprezes w spółce? |