| Kamil napisał/a: |
|
2. O ile się zmieni masa lokomotywy wyrzucając wszystkie opory rozruchowe oraz wentylatory tychże oraz styczniki oporowe a dokładając falowniiki. |
| Kamil napisał/a: |
|
2. O ile się zmieni masa lokomotywy wyrzucając wszystkie opory rozruchowe oraz wentylatory tychże oraz styczniki oporowe a dokładając falowniiki. ... 3. Czy po takiej znacznej przeróbce nie trzeba będzie od nowa robić świadectwa dopuszczenia ? |
| yusek napisał/a: |
| A czy nie było powodem tworzenia serii EP08 brak możliwości rozpędzenia EP07 powyżej 130 mimo mocy silnika? |
| Mariusz W. napisał/a: | ||
A EP08 są mają prędkość konstrukcyjną 160 km/h, ale prędkość eksploatacyjną obniżono do 140 km/h. Chyba ze względu na zbyt małą masę. |
| Cytat: |
| Jeśli chodzi o polskie koleje to brakuje lokomotyw: |
| Cytat: |
| Jednak nie popieram WIEŚ-TUNINGU |
| Cytat: |
| Pewnie wózki będą na 160km/h ale w eksploatacji to 140km/h pocisną. |
| Cytat: |
| Hmm Chłodzenie falownika powietrzem, zwłaszcza w upały. pogratulować rozwiązania. |
| ecavon napisał/a: |
|
A co do tych ograniczeń w obsadzie dwuosobowej powinni zmienić na 140km/h. |
| Orion napisał/a: |
| Czy 160 km/h to jest szaleństwo.No nie wiem.U zachodnich sąsiadów jeździ się do 160 km/h bez LZB w obsadzie pojedynczej nawet miejscami przy sygnalizacji kształtowej i nikomu z tego powodu korona z głowy nie spada.... |
| Cytat: |
| Gdyby mieli robić na 160, to by musieli pojechać 176km/h, a szczerze mówiąc bardzo wątpię w stabilną jazdę jakiejkolwiek siódemki z tą prędkością. |
| Cytat: |
| Trochę mnie zasmuciłeś, na Warszawa-Łódź jeżdżą prawie tylko siódemki, a już niedługo będzie tutaj 160... Ciekawe co IC wymyśli. |
| kryniczanin napisał/a: |
| Henryk, Od ponad roku mają drugi fotel a od grudnia jeżdzą planowo 160 a ty nic nie wiesz? |
| Cytat: |
| Pojechać, to pojedzie i 180. Tylko czy to będzie spokojna jazda? |
| Orion napisał/a: |
| Och jakbym dożył żeby te 180 było na EU/EP07 to w sumie te 20 kilosów więcej to możliwe przecież i magiczna liczba |