Cytat: |
Chociaż nie wiem, jak chcą się uwinąć z odczepieniem ET22/ESF64U64, dalej odczepieniem SU45+części gorzowskiej, i podczepieniem z powrotem pierwszego loka, w zaledwie 6 minut. |
H3rlitZ napisał/a: |
A po co ma jechać do Warszawy SU45? Błagam. Przecież on zostanie w Poznaniu na torach postojowych. |
Cytat: |
W Poznaniu przy okazji zmiany kierunku jazdy doczepiana SU45 z rana. |
Cytat: |
IR Gorzów Wielkopolski-Poznań Główny (Warszawa Wschodnia)
Całość trasy dwa/trzy wagony prowadzone w trakcji spalinowej z SU45 |
Andrzej napisał/a: |
Wagony będą przełączane z jednego do drugiego składu w Warszawie. Wystarczy w stolicy dać na początek i po zmianie kierunku w Poznaniu do Krzyża dojadą z tyłu. Cześć szczecińska pojedzie dalej bez odczepiania , pod pozostała podczepią spalinowóz i po manewrach. |
gryff napisał/a: |
No proszę nawet IR może być na trakcji spalinowej ale trzeba widocznie mieć wejścia Gorzów widocznie je ma a jak kiedyś pisałem o IR przez Grudziądz na trakcji spalinowej to mnie zwyczajnie wyśmiano tłumacząc że będzie to nieopłacalne |
gryff napisał/a: |
ten pocią nie powinien być dotowany na całej trasie |
gryff napisał/a: |
Przecież cały czas była o tym mowa że mają być to wyłącznie pociągi komercyjne czy jeszcze jakiś IR jest dotowany ??? |
Cytat: |
Skład, według mnie powinien mieć chociaż jeszcze minimalnie 1 wagon. Dzięki niższym cenom niż w IC pociąg był w całości zapełniony, a ludzie stali nawet na korytarzach |
Cytat: |
Spowodowane jest to niemożnością wykonywania manewrów na warszawie wschodniej przez PR.
|
ostbahn1 napisał/a: |
... na połączenie Z.G - Frankfurt też musiały... |
ostbahn1 napisał/a: |
... JG. -ZG - musiały... |
ostbahn1 napisał/a: |
... natomiast GW - W-wa to już nie musiały. Ot lubuska logika. |