sheva17 napisał/a: |
Chwila, a dlaczego przewozy są planowane do samej Krynicy, a nie tylko na tym krótkim odcinku gdzie most został zerwany? Czy MZPR nie mógłby na linię Stary Sącz- Krynica wysłać szynobusa? |
Cytat: |
Zanim zadasz podobne pytanie najpierw odpowiedz sam sobie czemu MZPR nie może uruchomić tych eztów stojących w Krynicy/Powroźniku. Jak poprawnie odpowiesz wtedy będziesz wiedział czemu nawet nie szynobus. |
Cytat: |
P.s Jak w/g Ciebie ten szynobus miałby przejechać odcinek Nowy Sącz - Stary Sącz? |
Cytat: |
Ja po raz kolejny powiem - urządzenie tymczasowego punktu PK/PO w Powroźniku nie byłoby problemem, jednak na przeszkodzie stoją, jak zwykle koszty takiej zabawy i dużo taniej jest po prostu puścić autobus bezpośrednio do Krynicy |
Cytat: |
To zaorajmy całą kryniczankę i większość linii w Polsce, bo w bardzo wielu przypadkach spokojnie wystarczą autobusy. |
Cytat: |
Gratuluję poziomu rozumowania, którego nazwanie problemem jest bardzo delikatne. |
sheva17 napisał/a: | ||
Na tym tylko odcinku powinien byc autobus. Czytanie ze zrozumieniem nie boli. |
Cytat: |
Czy MZPR nie mógłby na linię Stary Sącz- Krynica wysłać szynobusa? |
Cytat: |
Ale taka jest niestety brutalna prawda biorąc pod uwagę tylko i wyłącznie obecny rachunek ekonomiczny na słabo obłożonych pasażerami liniach kolejowych. Mało który pociąg regionalny, tym bardziej na kryniczance jest w stanie zarobić na swoje utrzymanie |
Cytat: |
Pamiętanie o tym co się napisało samemu to zbyt duży wysiłek dla niektórych jak widzę. |
Cytat: |
Co do zarabiania pociągów na swoje utrzymanie - nawet na Mazowszu, gdzie pociągi jeżdżą z frekwencją powyżej 100% jest tylko 1 ( słownie : jedna ) linia zwracająca prawie w 100% poniesione koszty. Do całej reszty dopłacać trzeba |
Cytat: |
Bowiem En81 nadaje się owszem na krótkie odcinki typu Sącz-Krynica/Muszyna. |
sheva17 napisał/a: |
Zatem jeszcze raz i powoli wyjaśniam. Z Tarnowa do Nowego Sącza powinno być EZT, dalej do Starego autobus, od Starego Sącza do Krynicy szynobus |
lukasz92 napisał/a: |
EN81 nie trafią na kryniczankę i jest to już oficjalnie postanowione. Ich sprężarki zasilające układ przechyłu pudła są za słabe żeby wyrabiać na pełnych zakrętów i przechyłów liniach. |
kryniczanin napisał/a: |
A gdyby zmodyfikować EN81? |
kris123 napisał/a: |
Poza tym odcinanie Sacza od Krynicy i Muszyny przedstawione przez Pułtusa to zdecydowanie zly pomysł. I zaoranie kolejnej linii. Poza tym akurat Krynica, Muszyna i Piwniczna to uzdrowiska. Ludzie jadą na turnusy, kolonie ,wczasy |
pp napisał/a: |
ć dobry tabor i mamy bez problemu takt godzinny (a w szczycie półgodzinny) z Krynicy p. Muszynę do Sącza w 75 minut. I busiarstwo leży, |
Cytat: |
i mamy bez problemu takt godzinny (a w szczycie półgodzinny) z Krynicy p. Muszynę do Sącza w 75 minut |
loker napisał/a: |
Z Krynicy do Sącza szybciej będzie PKSem. |
sheva17 napisał/a: | ||
Rufio nie wiem czy w KM-ach myśleć nie trzeba, ale niestety czytając bzdury które wypisujesz trudno uciec od takich refleksji. Zatem jeszcze raz i powoli wyjaśniam. Z Tarnowa do Nowego Sącza powinno być EZT, dalej do Starego autobus, od Starego Sącza do Krynicy szynobus. Nie wiem co miałeś z geografii, ale raczej nie wyżej niż 2, więc litościwie wyjaśniam, że Stary i Nowy Sącz to nie to samo. Zanim zaczniesz się burzyć proszę pomyśl chociaż czasem. Mam nadzieję, że w pracy zawodowej myślisz mniej opornie, a to z troski o Bogu ducha winnych pasażerów. |
lukasz92 napisał/a: |
Ale panowie, o czym my rozmawiamy? EN81 nie trafią na kryniczankę i jest to już oficjalnie postanowione. Ich sprężarki zasilające układ przechyłu pudła są za słabe żeby wyrabiać na pełnych zakrętów i przechyłów liniach. Inne szynobusy? SA109, SA133? Niezawodność tych pierwszych odczułem na własnej skórze gdy wynalazki te jeździły na NS - Chabówka, co do tych drugich także mam wątpliwości, tym bardziej że przed elektryfikacją Balic będą cały czas zatrudnione do obsługi lotniska. |
Cytat: |
Sheva, a tak zapytam z ciekawości, kiedy ostatni raz jechałeś pociągiem do Nowego Sącza lub do Krynicy? |
Cytat: |
Poza tym, owszem kible stoją w Powroźniku, ale nie ma tam punktu obsługi technicznej, gdzie mogłyby te dwa kible iść na przegląd techniczny (a najbliższy taki punkt jest bodaj w Suchej B. - może tam najpierw te kible miałyby przelecieć - wymyśl sposób to potem może postawię Ci piwo?), organizacja i przenoszenie takiego punktu obsługi technicznej może wyjść zdecydowanie drożej niż wpływy z biletów i dotacji na tym odcinku. |
sheva17 napisał/a: |
Rufio nie odwracaj kota ogonem. Przeczytaj najpierw co sam wcześniej napisałeś, a potem zabieraj dopiero głos w dyskusji. Najpierw nie rozróżniasz Starego i Nowego Sącza, a potem udajesz że chodziło Ci zupełnie o coś innego...Tak zupełnie niepotrzebnie wciąż się ośmieszasz...Dasz radę, czy preferujesz metody łopatologiczne ? . |
sheva17 napisał/a: |
Chwila, a dlaczego przewozy są planowane do samej Krynicy, a nie tylko na tym krótkim odcinku gdzie most został zerwany? Czy MZPR nie mógłby na linię Stary Sącz- Krynica wysłać szynobusa? |
Cytat: |
Jak w/g Ciebie ten szynobus miałby przejechać odcinek Nowy Sącz - Stary Sącz? |
sheva17 napisał/a: |
Z tymi kosztami pchania szynobusa przez Słowację bym nie przesadzał |
sheva17 napisał/a: |
poza tym w Powroźniku już EZT stoją, można je spokojnie wykorzystać. |
sheva17 napisał/a: |
Uważam i wbij sobie to wreszcie do głowy, że powinniśmy dążyć by jak najszybciej przywrócić ruch pociągów, a wożenie autobusami gdy od Starego Sącza jest sprawna linia to jakieś kuriozum. Jasne, może jest trochę taniej, ale idąc tym tokiem rozumowania 99% busów byłoby tańszych niż utrzymywanie pociągów. |
sheva17 napisał/a: |
Na koniec wyrażę nadzieję, że w końcu rozpoczniesz pracę u podstaw nad samym sobą. Stan KM dowodzi, że w Twojej firmie jest coraz gorzej i to raczej tym powinieneś się zająć zamiast myleniem Starego i Nowego Sącza. O tym regionie nie masz pojęcia i zamiast na forum naprawdę lepiej siedź przy kuflu piwa. |
Woojtek napisał/a: |
może moje stwierdzenie jest naiwne ale przecież, te "tramwaje" stojące w Powroźniku to nie jakieś dezele i czasowo można by im było wydłużyć okres przeglądu – ale chyba za dużo wymagam. |
Cytat: |
Wyszczególniłem na grubo to o co cała awantura. |
Cytat: |
Uważałem że jak ktoś jest jednocześnie urzędnikiem i studentem to nie muszę łopatologicznie tłumaczyć o co chodzi.Jednak widzę że muszę. |
Cytat: |
O logistycznej obsłudze takiego punktu nie chcę nawet wspominać. |
Cytat: |
A Ty wbij sobie do głowy że w tej chwili tak jest - prawda przykra i bolesna. |
Cytat: |
Póki co o stanie KM-ów wiesz tyle co ja o lataniu do Chin - więc przestań z siebie robić coraz bardziej się ośmieszać i wypowiadać się o sprawach o których nawet nie masz mglistego pojęcia. |
Cytat: |
Skoro - tak jak napisałeś w swoim profilu- jesteś urzędnikiem i studentem, to siedź sobie za biurkiem, wypij sobie kawkę na dzień dobry, papierkami się pobaw, napisz jakieś idiotyczne zarządzenie,po udawaj że robisz coś pożytecznego, a po pracy idź na kufel zimnego piwa w poczuciu dobrze spełnionego obowiązku. A w czasie roku szkolnego pilnie studiuj co tam studiujesz. |
sheva17 napisał/a: | ||||||||||||
Na nieuctwo niestety nie ma rady. Szkoda, że pracownicy KM-ów nie muszą np. znać języków obcych, czy na początku sprawnie posługiwać się językiem ojczystym. W postach kolegi roi się od kardynalnych wręcz błędów, których nie powinien popełniać nawet uczeń podstawówki. Rzetelne wykształcenie to podstawa, której niestety Ci brakuje i to wyraźnie widać w Twoich postach. Do głowy by mi nie przyszło by Ci to wypominać, ale jakaś przyczyna tak bzdurnych opinii i poglądów, które wygłaszasz musi przecież być...
Byś mógł cokolwiek wyszczególnić najpierw musisz posiąść umiejętność logicznego myślenia. Z tym jednak- to nie tylko Twój problem- wśród kolejarzy, a szczególnie pracowników KM-ów jest bardzo źle. Zresztą te Wasze zielone barwy są w tej kwestii wymowne.. Tak uważam, że nawet przez Słowację powinniśmy dostarczyć szynobus, albo chociaż zrobić wszystko by uruchomić stojące w Powroźniku EZT. Gdybyś miał trochę oleju w głowie to zapewne wiedziałbyś, że jak pasażer już o kolei zapomni to do niej nigdy nie wróci.
Najpierw musisz zrozumieć znaczenie słów, które chcesz wypowiedzieć, a dopiero potem zabieraj głos. Co do Twoich słów o bełkocie...To kolejny przykład Twojej elokwencji językowej. Zapewne Twoje wypowiedzi wśród rozmówców budzą tylko takie skojarzenia stąd tak ubogi zasób słownictwa, który posiadasz. A to, że dla Ciebie przetransportowanie składu to science fiction wcale mnie nie dziwi. Twoja firma codziennie setki pasażerów wpycha do jednego EZT, bo drugi musi wozić 4 kolejarzy rano do pracy na jakiejś prowincji. Dopóki nie przełamiesz tego szkodliwego kolejowego sposobu myślenia nie mamy o czym rozmawiać. Pomyśl, czy ludzie Twojego pokroju byliby gotowi na podbój kosmosu? Pewnie nadal mieszkałbyś w jaskiniach , albo przy odrobinie szczęścia w szałasach. Jak mówisz o kosztach takiego transportu to pomyśl lepiej o kosztach odejścia pasażera do busiarzy. Was w Km-ach zresztą i tak to nie obchodzi, bo jak wiadomo macie gdzieś potrzeby pasażerów i jeździcie kiedy Wam to pasuje. Tu wystarczy by uruchomić za wszelką cenę te EZT, tak by pasażer od kolei się nie odzwyczaił. W KM-ach wiecie co to związanie klienta z marką?
No tak Wam to nawet na Mazowszu piętrusy przeszkadzały, w nocy boicie się ludzi wozić, więc nie dziwie się, że to zadanie przekracza Twoje umysłowe możliwości.
Jak wylecisz z pracy powtórzę Ci to samo.....Wtedy jednak pewnie będziesz przeklinał złych urzędników....
Obawiam się, że wiem sporo więcej niż Ty i Twoi koledzy. Nawet ślepy by zauważył, że wozicie ludzi jak bydło, ale wiadomo to Wy w KM-ach macie monopol na wiedzę. Co roku potraficie wypuścić coraz gorszy rozkład, ostatnio np. uszczęśliwiliście mieszkańców Skarżyska...
Jeśli takie nazwiska jak Owsiak,Włudyka, Surówka( to dla Twojej wiedzy tylko wybrani ekonomiści zatrudniani przez Wydział), Zoll, Woś, Chojnicka, Matlak, Grzybowski, czy Sarnecki to miernoty intelektualne to Ciebie można tylko do........porównać. Nie chciałem prowadzić tutaj jakiejś autopromocji, ale skoro dostarczasz mi do tego co chwilę okazji . Zamiast obrażać innych zacznij wreszcie szanować ludzi nie mających problemu z logicznym myśleniem, tak obcym przecież w Twojej firmie. Naprawdę szczerze Ci tego życzę. Nie uważam, że zadania o których mówię są łatwe, miłe i przyjemne, ale przecież nie takie musi być nasze życie. To o pasażera toczy się walka, a ten bzdurnych kolejowych tłumaczeń słuchał nie będzie. Rozumiem, że są problemy, ale tylko z tego powodu nie można linii unieruchomić na wiele miesięcy. |
rufio198 napisał/a: |
dyskusje z Tobą w tym temacie uważam za zakończoną. Nie mam ochoty brac udziału w kabarecie który nam wszystkim prezentujesz. Tak jak pisałem - do czasu jest to zabawne, potem przykre się to robi[/b]
Osąd tej jałowej dyskusji i problem kto jest większym ignorantem pozostawiam każdemu z użytkowników i moderatorom. |
Cytat: |
To wstyd by ludzie o PWDC nic nie wiedzieli, o tym to nawet proboszcz powinien głosić z ambony. |
Cytat: |
Gdyby chcieli to by dali szynobus, bo możliwość jest. |
Cytat: |
Ja bym na miejscu woj. małopolskiego zamówił z 5 szynobusów takich do obsługi właśnie tras górskich jak kryniczanka |
MK_Rabka napisał/a: |
Jakiś czas temu na regio na zakopiance jednorazowo trafił Sa133-004, więc kto wie. |