Cytat: |
PIC na siłę wciskał Gorzowiakom, że TLK 8112 miał niską frekwencję. |
Cytat: |
Przypomnę że w Krzyżu do bodajże (mogę się mylić) października 2009 roku stacjonowała SU45 należąca do IC, ale skończyła się ważność dopuszczenia do ruchu, a pieniążków na nową rewizję oj szkoda. |
Cytat: |
Jestem pewien że gdyby nie dotacja to IC już dawno wycofałoby się z takich miast jak Kołobrzeg (poza sezonem), Zielona Góra, Jelenia Góra, Ełk i inne. Dotacja czyni niektóre pociągi minimalnie opłacalne i pokrywają koszty uruchomienia składu. |
Virakocha napisał/a: |
Może po uruchomieniu tego TLK z ZG dołączą grupę z Gorzowa (po negocjacjach). |
Cytat: |
w Poznaniu od grudnia będzie zakaz pracy manewrowej w dzień ze względu na remont peronów co oznacza brak możliwości łączenia relacji |
Cytat: |
Zarząd województwa zgodzi się na warunki postawione przez PKP Intercity przy wznawianiu połączenia z Gorzowa do Warszawy. Przypomnijmy – spółka PKP Intercity zapowiedziała, że uruchomi pociąg Tanich Linii Kolejowych do stolicy, jeśli Przewozy Regionalne wycofają pociąg InterRegio na tej trasie. |
Japaw napisał/a: |
Powinien byc to nocny TLK z Kostrzyna ze skomunikowanym pociagiem z berlina i Szczecina.Tak jak bylo kiedys jeszcze za pospiesznych.Wtedy frekfencja murowana od Kostrzyna.Przeciez jak pociag wyjezdza o 4 nad ranem 30 minut przed przyjazdem pierwszego pociagu z Berlina to jak ma ten pociag byc pelen ludzi.IC w gole nie jest zorientowane w tym co sie dzieje. |
Japaw napisał/a: |
No tak w koncu BWE jezdzi jeden w ciagu dnia, a z Berlina do Kostrzyna i spowrotem jest 17 par pociagow dziennie. Z drugiej strony jednak jakby skomunikowali TLK z tymi pociagami z berlina to mieliby do przodu jestem tego pewien.Tylko ze bilety nie beda po 150 zl wiec juz im sie nie oplaca.Co za dziwna logika.
W kazdym razie ja jestem za nocnym polaczeniem Kostrzyn-Warszawa nawet przez Bydgoszcz i Torun jak kiedys. Ostatnio tez myslalem dlaczego PIC nie mysli o uruchomieniu pociagow po nowych trasach np Kostrzyn-Warszawa ale przez Rzepin.Jazda caly czas po drucie.No ale Kostrzyn to nie miasto wojewodzkie przeciez.Ba nawet nie powiat wiec wstyd dla PIC-u. Matko co za paranoiczna schematyczna spolka. |
Emillex napisał/a: |
Jedyne co się chwali to nowy pociąg Regio z Gorzowa do Krzyża (odj. 23:06, przyj. 23:57). Ci którzy będą wiedzieć to przesiądą się na Szczecinianina i będą wczesnym ranem w stolicy. |
Japaw napisał/a: |
Ja to sie w ogole dziwie ze jeszcze nie jezdza takie pociagi InterREGIO jak Kostrzyn-Gdansk,Gdynia przez Krzyz. Ale widze ze PKP PR zaczyna robic to co IC czyli faworyzowac duze miasta a przeciez to sa pociagi inter REGIO a nie INTER CITY.Chyba ze nazwa nie ma znaczenia. |
Virakocha napisał/a: |
@Sasho
Czyli SPOT-y z Zielonogórzanina (ośmiomiejscowe dwójki z fotelami o logotypie ICCC) ?: A co go poprowadzi SU45 czy SU46 z Poznania Głównego |
Cytat: |
Tylko, że 225 wyjeżdża swoje kilometry a SU46 stoją na szopie i gniją |
Cytat: |
Nie. SU45-241 jeździ aktualnie czasami z 87140-78143 w (D), często też obsługuje składy Bzowo Goraj-Rogoźno przez Czarnków i pracuje na Ostbahnie jako zaszynobus. |
Marduq napisał/a: |
Kolejna nieścisłość! Od kiedy PRowski fiat obsługuje składy towarowe?! Po za tym jaki zaszynobus na Ostbahnie?! Jeśli już to zaszynobus był do Wolsztyna z Poznania! W ubiegłym roku zaszynobusy do Piły był obsługiwane PRowskimi SU45 i radzę sobie to zakuć. Sorry, że się tak pieklę, ale nie lubię nieścisłości w informacjach. |
Cytat: |
Nie. SU45-241 jeździ aktualnie czasami z 87140-78143 w (D), często też obsługuje składy Bzowo Goraj-Rogoźno przez Czarnków i pracuje na Ostbahnie jako zaszynobus. |
Cytat: |
A Bzowo-Goraj-Czarnków-Rogoźno to wejdź sobie na stronę st43.pl, albo WRP i tam zobacz na własne oczy, foty Pawła Winnickiego, kovalka, copala, i jeszcze kogoś ale nie pamiętam. |
Cytat: |
3.Jaki zaszynobus na Ostbahnie? Ano taki, że UMWL ma problemy z szynobusami i dlatego na Kostrzyn-Krzyż i Krzyż-Piła jeżdżą ostatnio coraz częściej zaszynobusy! Kolejny raz pozdrawiam eksperta. |
Cytat: |
Zaszynobusy na Krzyż-Piła ostatnio w zeszłym roku? To mamy już 2011? |
Cytat: |
O zaszynobusach mówiono nawet w mediach, wątpię by wszystkie kłamały że jeżdżą składy wagonowe w zamian za szynobusy a część z nich jest odwołana. |
Beatrycze napisał/a: |
Niektórzy zachwycają się powrotem TLK do Gorzowa, w miejsce IR. Z czego się cieszycie? Z tego, że będziecie bulić więcej? Z tego, że z każdą korektą rozkładu jazdy beton PKP IC będzie was szantażował likwidacją pociągu? |
sasho33 napisał/a: |
A także o to, że nie tylko w stolicy będzie wcześniej ale również w Poznaniu - około 7:00, co będzie znakomitą alternatywą dla godzinę późniejszego szynobusa Kostrzyn-Poznań. Ci którzy chcą pojechać później do Poznania, pojadą szynobusem a TLK na pewno swoją frekwencję będzie miał, jak zawsze zresztą miały pociągi gorzowskie. |
Cytat: |
jak z łączeniem/dzieleniem składów w Poznaniu Gł.? |
Cytat: |
w obliczu KKA i całkowitego remontu na Gorzów-Zbąszynek |
sasho33 napisał/a: |
A jak dojedziesz do Wschodniego TLKą z Gorzowa?
Jak już to na Górczynie. Ale to już kuriozum by było. |
Cytat: |
Nie znam drugiego takiego kraju na świecie, w którym jeden pociąg jedzie w dwóch kierunkach, a w przypadku dawnego "Moniuszki" to chyba nawet w trzech. To ewenement na skalę światową. |
pawlaklubuski napisał/a: |
Jest to znakomite rozwiązanie z jedyną wadą, w przypadku opóźnienia jednej części pociągu, drugi musi czekać na niego, zanim zostanie dołączony i połączony w całość. A pasażer nie może być analfabetą i powinien posiąść elementarną umiejętność, jaką jest czytanie: LUBLIN lub BIAŁYSTOK. Jedna lokomotywa, jedna drużyna, jeden pociąg, więc mniejszy koszt do PLK to same ekonomiczne plusy. Tak więc łączniki to nie żaden głupi wymysł, tylko bardzo ekonomiczne rozwiązanie dla pociągów, których trasa pokrywa się w dużym stopniu. |
Cytat: |
TLK z Gorzowa do Warszawy ostatecznie pojedzie przez Zbąszynek |
Cytat: |
jestem bardzo ciekaw jaka jest tam prędkość szlakowa |
sopek napisał/a: |
TLK z Gorzowa do Warszawy ostatecznie pojedzie przez Zbąszynek
Wg to dobrze, skład zachaczy o Skwierzynę i Międzyrzec. |
Virakocha napisał/a: |
No aby rozwiać wasze wątpliwości, TLK będzie, ale przez Piłę Główną, Bydgoszcz, Toruń i dopiero do Kutna |