Cytat: |
Ideałem dla opolskiego byłoby ogłoszenie przetargu (z wyprzedzeniem 2-3 letnim) na przewozy w czasie min. 15 lat. |
Cytat: |
Dziś są w modzie "głośne" zakupy 5-ciu szynobusów lub 5-ciu eztów a to nie załatwia sprawy bo problem z brakiem taboru i tak pozostanie. |
Karkonos napisał/a: |
W takim przypadku można czegoś wymagać od władz województwa, a tak marszałek ma zawsze wytłumaczenie (pieniądze pochłania czarna dziura innych województw). |
Krakonos napisał/a: |
Ale fakt, iż przetargi długoletnie byłby najlepsze. PR w perspektywie kilkunastu lat nie planują choćby modernizacji taboru Regio. Nie mówiąc już o zakupie takowego. |
Cytat: |
Na Dolnym Śląsku są KD i myślisz, że mieszkańcy Dolnego Śląska mają możliwość czegoś wymagać od władz województwa? |
Cytat: |
Pleciesz bzdury! PR planują nawet zakup nowego taboru, jednak plany te torpeduje MI:
http://infokolej.pl/viewtopic.php?t=10424 |
Cytat: |
PS. Dla wszystkich zamierzających pisać jak to PKP skrzywdziło PR. Zaczynam przychylać się do roli pasażera, który pytany odpowiada: a co mnie to wszystko obchodzi? Pociągi mają być w miarę nowe, czyste i punktualne z kulturalną obsługą. Za tą jakość ma dopłacać marszałek oraz płace ja w bilecie. Koniec |
Krakonos napisał/a: |
Wydaje mi się że PR średnio interesuje rozwój lokalnych linii, inwestując jedynie w tabor dla IR. |
Areczek napisał/a: |
Im bliżej wyborów samorządowych, tym coraz więcej marszałków będzie mówić o powoływaniu własnych spółek kolejowych, bo takie są wytyczne warszawki. Na "górze" zarządzono upadek PR, żeby ratować PKP IC i bezjajeczni marszałkowie, którzy są tylko lokalnymi POlitykami, muszą wykonać odgórny prikaz, jeśli chcą dostać się na listy wyborcze. |