Cytat: |
Nawet nie chce mi siê komentowaæ s³ów tego pajacowatego idola gimnazjalistów ¦miech . |
Bouzer napisa³/a: |
W artykule, na co zreszt± wskazuje tytu³ mowa jest o "pomys³ach" pana Korwina - Mikkego co do kwestii tramwajów warszawskich. Po co wiêc te komentarze o poci±gach, czy metrze? Lubicie siê nakrêcaæ? |
psim napisa³/a: |
Ponoæ przy poprzednich wyborach mia³ pomys³ ¿eby wyrzuciæ poci±gi i pu¶ciæ samochody ¦rednic±. |
sheva17 napisa³/a: |
A powa¿nie mówi±c ten cz³owiek niestety ma co¶ z g³ow± |
Cytat: |
JKM: […] Sam mieszkam pod Warszw±, w Józefowie i widzê jak je¼dzi tam kolej
– ten mamut sprzed 200 lat. Ulic± wzd³u¿ torów je¿d¿± autobusy podmiejskie. S± szybsze i bezpieczniejsze. |
Cytat: |
Na jednym wlecze siê sznur samochodów, na drugim – obok –
co 10 minut przeje¿d¿a niemal pusty poci±g. |
Shamai napisa³/a: |
no chyba ¿e te¿ jeste¶ skrajnym kapitalist±... |
psim napisa³/a: |
Nic nie ma z g³ow±, tylko robi sobie jaja, przede wszystkim ze swoich sympatyków. Na pewno ma ¶wietny ubaw, widz±c jacy s± w niego zapatrzeni i ³ykaj± kolejne fantasmagorie jak m³ode boæki, jeszcze dodatkowo go broni±c. |
Shamai napisa³/a: |
chocia¿ brak podatków bzdurnych na paliwo by siê przyda³;p |
Areczek napisa³/a: |
Opowiada siê za ich likwidacj± wszêdzie tam, gdzie s± one przeszkod± dla ruchu samochodów i autobusów. |
psim napisa³/a: |
Noo! I ulice w miastach by siê ju¿ zupe³nie zakorkowa³y, dziêki czemu transport szynowy sta³by siê jeszcze bardziej atrakcyjny i po¿±dany (w ka¿dym razie przez tych, co nie maj± czasu lub ochoty staæ w korkach)! |
loreto napisa³/a: |
(...)nikt z Was nie przeczytal tego dokladnie, chodzi o likwidacje tam, gdzie utrudniaja!!! jest mnostwo miejsc gdzie zamiast tramwajow moznaby zrobic po dwa pasy i autobusy oraz samochody smigalyby az milo.
(...) tramwaje sa tragiczne, wolne, czesto nawet nie przeganiaja korkow bo ³apia kazde swiatla nie mowiac o przejazdach przez ronda. sa po prostu cholernie kolizyjne i drogie. |
Cytat: |
Jecha³em tramwajem i po prostu by³o mi g³upio, ¿e wszyscy kierowcy stoj±, a ja jadê w imiê niezrozumia³ego przywileju |
loreto napisa³/a: |
bzdury, nie kazdy bedzie jezdzil samochodem nawet jak benzyna bedzie po 2zl. i tak bedzie drozej niz autobusem nie mowiac o koszcie utrzymania autka. |
Mariusz W. napisa³/a: |
Istnieje pewien paradoks, nie pamiêtam w tym momencie nazwy |
Cytat: |
In the UK, the idea of induced traffic was used as a grounds for protests against government policy of road construction in the 1970s, 1980s and early 1990s, until it became accepted as a given by the government as a result of their own SACTRA (Standing Advisory Committee on Trunk Road Assessment) study of 1994 (...) |
Cytat: |
A classic example of induced demand was the construction of an orbital motorway around London, the M25, in the late 1980s and early 1990s. In the short term (almost from opening), the motorway became extremely busy and often congested (as planners underestimated the level of demand, because some was induced, and thus the road did not have high enough levels of capacity to accommodate it). In the long term (over a few years), new development occurred around the new motorway and people adjusted their home and work locations to depend upon it, further increasing demand. |
psim napisa³/a: |
Nazywa siê induced demand. |
leon0277 napisa³/a: |
nie jest za uprzywilejowaniem kierowców a za równymi prawami na drodze wszystkich jej u¿ytkowników dziwne ¿e niektórzy tego nie rozumiej±. |
Cytat: |
Jecha³em tramwajem i po prostu by³o mi g³upio, ¿e wszyscy kierowcy stoj±, a ja jadê w imiê niezrozumia³ego przywileju |
leon0277 napisa³/a: |
ka¿da ze spó³ek PKP konkuruje z pozosta³ymi podnosz±c jako¶æ us³ug i obni¿aj±c koszty to samo potrzebne jest dla miejskiego transportu zbiorowego. |
Cytat: |
otó¿ nie chce on likwidowaæ tramwajów a jedynie zlikwidowaæ torowiska na skrzy¿owaniach drug co pozwoli³o by zmniejszyæ korki. |
Cytat: |
chce te¿ przeznaczyæ wiêcej funduszy na budowê metra i uwa¿a ¿e metro roz³adowuje korki w mie¶cie i poprawia transport zbiorowy . |
Cytat: |
nie jest za uprzywilejowaniem kierowców a za równymi prawami na drodze wszystkich jej u¿ytkowników dziwne ¿e niektórzy tego nie rozumiej±. |
Cytat: |
opowiada siê te¿ za sprywatyzowaniem komunikacji miejskiej co pozwoli doprowadziæ do konkurencji i podwy¿szenia jako¶ci us³ug oraz zniesienie monopolu i dop³at miasta do utrzymania nierentownego przewo¼nika. |
Cytat: |
ka¿da ze spó³ek PKP konkuruje z pozosta³ymi |
Cytat: |
Przez co samochody stoj± w korkach, gdy linia kolejowa jest pusta, rzadko kiedy uczêszczana. |
Cytat: |
Policz ile takim jednym pasem przeje¿d¿a ludzi w ci±gu doby, a potem otwórz pas dla wszystkich - autobusów i samochodów. |
Cytat: |
Zastanów siê jaka jest przepustowo¶æ ulicy z jednym pasem a dwoma pasami. Wypu¶æ 20 samochodów po kolei przez jednopasmówke i 20 przez dwupasmówke. Przecie¿ ten cholernie ³atwy wniosek sam siê wynurza z g±szczu niezrozumia³ych idei Mikkego. Przez dwupasmówke samochody przejad± 2 razy szybciej. |
Cytat: |
S± nagradzani wystarczaj±co, mniej p³ac± za komunikacjê. |
Xoltro napisa³/a: |
- S± nagradzani wystarczaj±co, mniej p³ac± za komunikacjê. |
Cytat: |
To s± proste jak budowa cepa zasady rynku, op³acalno¶ci i wolnej konkurencji. Ka¿dy robi jak mu najwygodniej i najlepiej, ale bez ograniczania innego. |
Cytat: |
Oddzielny pas tak? Policz ile takim jednym pasem przeje¿d¿a ludzi w ci±gu doby, a potem otwórz pas dla wszystkich - autobusów i samochodów. W±tpie, ¿eby liczba pasa¿erów samych autobusów by³a wiêksza ni¿ samochodów i autobusów, a o to w tym chodzi. |
Xoltro napisa³/a: |
W³a¶nie Korwinowi chodzi o to, ¿e niektóre tory kolejowe w stolicy utrudniaj± NIEPOTRZEBNIE ruch samochodom. Przez co samochody stoj± w korkach, gdy linia kolejowa jest pusta, |
Cytat: |
Zastanów siê jaka jest przepustowo¶æ ulicy z jednym pasem a dwoma pasami. Wypu¶æ 20 samochodów po kolei przez jednopasmówke i 20 przez dwupasmówke. Przecie¿ ten cholernie ³atwy wniosek sam siê wynurza z g±szczu niezrozumia³ych idei Mikkego. Przez dwupasmówke samochody przejad± 2 razy szybciej. |
Cytat: |
Zajechaæ fur± do biura - to mus. Kto wybiera komunikacjê publiczn± - widocznie musi oszczêdzaæ... Takie my¶lenie post-PRLowskie...
|
ET40 napisa³/a: |
Tak ¼le ¿yczysz krajom trzeciego ¶wiata?
. |