| rysio napisał/a: |
| Puszczanie ich na długie trasy, tym bardziej nocne nie powinno miec miejsca. |
| Cytat: |
| Prawdą jest że ED jest nie wystarczające na obsługę lini W-wa Łódź... |
| mk1992 napisał/a: |
| Kraków - Świnoujście na ED74? Niedługo to nas węglarkami będą wozić... |
| Cytat: |
| Aaaa zapomniałem, tamte nie należą do znienawidzonej spółki kolejowej. |
| Damian Łódź napisał/a: |
| Natomiast podobno Przemyślak tylko wakacje do Świnoujścia a nie jak teraz od kwietnia do pazdziernika |
| H3rlitZ napisał/a: |
| Nie wiadomo juz czemu wierzyc. . |
| Kamil napisał/a: |
| Nie wiem na ile to prawda ale słyszałem że ED74 mają przejść na stan Zakładu Południowego. |
| ml2200 napisał/a: |
| EDki rozbiegną się po całej Polsce a PIC pokaże gdzie ma pasażerów z Łodzi po raz kolejny.. albo ktoś sobie jaja robi. |
| Cytat: |
| Pasażer nie lubi być zaskakiwany. |
| Cytat: |
| Procesory są tak nie wydajne że jazda tym jest na czuja przy rozruchu i hamowaniu. |
| Cytat: |
| Rozwiązanie na monitorze są wręcz idiotyczne. |
| Cytat: |
| To nie zależy od wydajności procesorów, tylko od oprogramowania sterowania napędem. Wszystko da się zrobić, tylko trzeba to wymusić na producencie. |
| Cytat: |
| Z drugiej strony co do wymuszania na producencie, to wiem dokładnie jaka to wojna z wiatrakami. |
| Cytat: |
| Był tam tylko zadajnik prędkości a lokomotywa maksymalną mocą dążyła do jej osiągnięcia. |
| Cytat: |
| Tak też jest w nowszejserii. Jak sobie z tym maszyniści radzą - pewnie różnie (nie wiem, może zastosowali specjalną finkcję dojazdu do składu, ale o tymnie słyszałem nic). |
| Cytat: |
| Ale i kierownictwu Cargo chyba nie za bardzo zależało na doprowadzeniu tego sprzętu do porządku, w związku z czym...
|
| Cytat: |
| Trzeba było odpowiednie wymagania co do modernizacji napisać, a nie powierzać wszytsko producentowi, bo potem wychodzi, co wychodzi... |
| Cytat: |
| Masz rację ale co my zwykli maszyniści mogliśmy? |
| Cytat: |
| Co do maszynistów z Łodzi i Warszawy to niestety nie wiecie ile już walk, spotkań, propozycji zmian itp się z PESA-ą odbyło.Więc nie piszcie że to wina maszynistów. |
| EP07Budyn napisał/a: |
| Co do tych obiegów.... Nie mogę się jeszcze wypowiadać ale na pewno będą całą Polskę objeżdżały. Co z tego wyjdzie, zobaczymy. Osobiście czarno to widzę |
| Cytat: |
| I bardzo dobrze ze nie szkolą, nie potrzeba nam w Małopolsce/Śląsku tego szmelcu. |
| Cytat: |
| ED74 ponownie na CMK
15.09.2010 11:00 W dniach 3 - 8.10.2010 roku, po raz kolejny w tym roku, na Centralnej Magistrali Kolejowej pojawią się pociągi zestawione z nowoczesnych elektrycznych zespołów trakcyjnych ED74. |
| Pawcio napisał/a: |
| Jak już wcześniej pisałem...jeśli ktoś ED wstawia na Krakowiankę to znaczy że nie ma zielonego pojęcia o frekwencji tych pociągów, o bazie postojowej w Kołobrzegu, o jakości trasy i o potrzebach gastronomicznych klientów....taka osoba powinna zamiatać ulice ewentualnie sprzątać kible a nie robić zestawienia pociągów!.. |
| sheva17 napisał/a: |
| Piter przestań tak się czepiać. Masa osób lubi Edyty, na zachodzie właśnie składy zespolone dominują obecnie. |
| Damian Łódź napisał/a: |
| Proponuję ED74 oczywiście pojedyncze w sezonie dac na trasę Przemyśl - świnoujście d.Przemyslak |
| Wolfchen napisał/a: |
| Kraków - Białystok przez Kielce, Radom, Warszawę? No chyba ktoś sobie żarty robi... |
| mikolo napisał/a: |
| ...Też ED74 ma jeździć jako TLK Bydgoszcz-Kraków-Bydgoszcz p. Warszawę, Kielce |
| Cytat: |
| Też ED74 ma jeździć jako TLK Bydgoszcz-Kraków-Bydgoszcz p. Warszawę, Kielce |
| Markuson napisał/a: |
| Do Zakopanego ED nie będą jeździć bo po pierwsze nie ma szans w Zakopanem na odfekalianie. Po drugie z maszynistów przeszkolonych na ED w Krakowie tylko dwóch ma zapoznanie szlaku do Zakopanego. |
| Cytat: |
| Na dzień dzisiejszy obieg który dostałem wygląda tak:
Zakopane - Białystok - Zakopane 31104/ 13105 |
| Cytat: |
| Bynajmniej |
| loker napisał/a: |
| Skład wagonowy z EP09 raczej się na tym TLK nie pojawi, bo to TLK. To takie luźne rozmyślania, ale połączenie ogólnie ciekawe i szybkie. |
| Cytat: |
| Powinni wtedy dopłacać pasażerom szkodliwe... Śmiech |
| TM_railfan napisał/a: |
| ET05,Tak wygląda fotel pomocnika w ED74 : |
| mikiyee napisał/a: |
| A jeszcze pół roku temu dla panów z IC nie do pomyślenia było żeby tak długą trasę jechać EZT, oj pozmieniało się w główkach. Pamiętacie żale, do czego doprowadza IR, że w życiu by się nie śniło trasy 500km na EZT. Wiem, że en57 jest gorszy, głośniejszy, ale to cały czas EZT |
| Markuson napisał/a: |
| Trzeba będzie zamykać się w kabinie na klucz... Gorzej na Zakopane, włącznie z Płaszowem będzie mus przejścia koło ludzi 3 razy... |
| fisch napisał/a: |
| Trzymam kciuki za zimę i będę się śmiał do |
| Cytat: |
| Po trzecie - ktos bedzie cala noc w EDycie siedzial, bo musi byc pod pradem caly czas - a nawet nie maja w Bialymstoku jak go sciagnac, wiec bedzie stal na wysokosci peronow z maszynista cala noc |
| Dudzio napisał/a: |
| No i stało się. Premierowy przejazd ED74-009 z Białegostoku do Katowic:
|
| siwiutki91 napisał/a: |
| wyświetlacze nie działały bo chyba nikt nie potrafił ich włączyć |
| kryniczanin napisał/a: |
| Ha ha ha macie "podmiejski do Krakowa" |
| Cytat: |
| Tak samo była w każdą zimę na linii Łódź - Wawa. |
| Damian Łódź napisał/a: |
| Sko, to na ED74 nie było wózka barowego? |
| fisch napisał/a: |
| Kiedy popularne „edyty” obsługiwały dość krótką linię Warszawa – Łódź - Warszawa problem nie był tak bardzo dotkliwy. Jednak od nowego rozkładu jazdy (od 12.12) w barwach PKP InterCity jeżdżą na trasach: Łódź – Warszawa (3 pary), Warszawa – Poznań, Warszawa – Kraków, Warszawa – Katowice, Białystok – Katowice, Białystok – Kraków, Białystok – Zakopane (wszędzie po 1 parze).
Źródło: KOW |
| Cytat: |
| Jednak od nowego rozkładu jazdy (od 12.12) w barwach PKP InterCity jeżdżą na trasach: Łódź – Warszawa (3 pary), Warszawa – Poznań, Warszawa – Kraków, Warszawa – Katowice, Białystok – Katowice, Białystok – Kraków, Białystok – Zakopane (wszędzie po 1 parze). |
| Cytat: |
| A gdzie jeździ reszta ED74? Stoją? To się nazywa wykorzystywanie nielicznego taboru z Vmax 160 km/h... |
| Cytat: |
| PKP Intercity uprzejmie informuje, że od dnia 25 grudnia 2010 roku kursowanie następujących pociągów zostaje odwołane:
* TLK 33502 z Zakopanego do Krakowa Głównego (kursuje w soboty) * TLK 33505 z Krakowa Głównego do Zakopanego (kursuje w niedziele) |
| krzysiek_g napisał/a: |
| Witajcie.
Wiecie może, o której jest pociąg z Wawy do Krk, który jedzie na ED74?? Dzięki i pozdrawiam |
| H3rlitZ napisał/a: |
| Czy ktoś wie czy może ktoś na górze w IC pomyślał i zabierają EDy z trasy Białystok --> Zakopane? Czy po prostu nie będą ich opróżniać w Krakowie, więc będą jeździły z pełnymi kiblami i karteczkami ? |
| Urbi napisał/a: |
| amokk6: Nie przesadzaj...
Głównym mankamentem ED74 są siedzenia i ich układ. Gdyby PIC pomyślał, to by je całkowicie wymienił na te typu Amnouz. Koszt nie był by chyba taki duża, a wzrost standardu podróży podniósł by się diametralnie. |
| Cytat: |
| A nie mogą one zostać na takich wydłużonych podmiejskich trasach jak np. Warszawa-Łódź? |
| Cytat: |
| Na 3xED74 nie da rady jechać bo nie wytrzymują podstacje. |
| Cytat: |
| Nie będzie już ED74 w relacji Białystok - Kraków/Zakopane. |
| Cytat: |
| (taka akcje mialem na kudowiance, gdy na osi zrobily sie takie "buty", ze przy hamowaniu klocek tlukl), ale na bydgostii? |
| Cytat: |
| ED59 to AFAIK prototyp ED74. Jedyna istniejąca jednostka ED59 jeździ i nie defektuje - |
| Cytat: |
| Czy 41102 jest na ED74? |
| przewoz napisał/a: |
|
Gdzie trafią te z białostockich obiegów? |
| Cytat: |
| Defektuje i to nawet czesto. |
| rufio198 napisał/a: |
| Będzie ciekawie jak PR-y od nich wezmą w leasing te 4 sztuki |
| REGIOchłopak napisał/a: |
| W takim wypadku KŚ mają szanse na zwiększenie swojego taboru |
| Cytat: |
| Mozliwe, ze na tej trasie mozna jechac 160? |
| snajper napisał/a: |
| Zajezdnia IC (kiedyś Cargo) jest koło stacji Kraków Prokocim, tam stały. Prokocim jest koło Płaszowa. Na Płaszowie nie ma zajezdni IC. Więc chyba oczywiste, że nie stoi na zajezdni PR-ów. |
| Dudzio napisał/a: |
| Edyty nie wróciły na obieg do Białegostoku? Dwa dni temu była widziana jedna jadąca Rail Baltica w stronę Warszawy. |
| EP07Budyn napisał/a: |
| Może się trafić jednorazowy przejazd promocyjny lub okolicznościowy ale nic poza tym. |
| DarekP napisał/a: |
| Ale czy to oznacza, że usterek nie doświadczasz, czy raczej potrafisz dobrze sobie z nimi radzić.
Bo ta druga opcja jest zwykle podnoszona przy prezentowaniu stanowiska producenta. |
| Cytat: |
| Nie wiecie może czy ED74 jeżdżą jeszcze na Kraków - Wrocław? |
| Cytat: |
| W dniach 4-29 lipca składy popularnie nazywane edytami będą woziły pasażerów w relacjach TLK 36102 z Krakowa do Wrocławia oraz 63102 z Wrocławia do Krakowa. |
| Pułtuś napisał/a: |
| Ogółem na temat ED74 w barwach Intercity: kilka jezdzi, wiekszosc stoi na krakowskim Bieżanowie. |
| dev napisał/a: |
| Z tego co widziałem, to na Goplanie jeżdżą wagony... |
| dev napisał/a: |
| Trochę nie wiem czemu tutaj taka panuje nienawiść do tych składów. Może to nie jest szczyt wygody ale z drugiej strony ja np. bardziej nie lubię przedziałów., gdzie trzeba patrzeć się na siebie i zawsze jakiś idiota może zepsuć podróż... |
| DarekP napisał/a: |
| Czy ktoś obeznany z obiegami mógłby wyliczyć ile jednostek będzie używanych w ciągu dnia, aby to wszystko obskoczyć? |
| Lord W napisał/a: |
| Najlepiej jakby te składy jeździły do Zakopca (tam zmienia się kilka razy czoło), do Siedlec i Białegostoku; choć wiem, że tak naprawdę mało kto chce nimi jeździć. |
| Cytat: |
|
Kierowniczka od razu kazała się przesiąść do drugiej klasy. Rozumiem - bilet miałem na drugą. Sama też wszystkie okna pozamykała. Zupełnie nie rozumiejąc moich pretensji, oraz nie licznych, pozostałych pasażerów. Twierdziła, że przepisy zabraniają uchylania okienek w tych EZT z powodu klimatyzacji. A to, że ona nie działała to ją nie obchodziło |
| sheva17 napisał/a: |
| Z uwagi na wjazd na stację Tarnobrzeg padło właśnie na ED 74. Czasowo powinno to nieźle wyglądać, bo nie będzie wjazdu ani do Skarżyska, ani też do Przeworska. |
| Noema napisał/a: |
| ED74 są idealne na krótkie trasy dojazdowe do Warszawy. Na miejscu decydentów PKP IC zrobiłabym ze 3-4 pary IC relacji Warszawa - Ostrołęka oraz Warszawa - Płock (albo po prostu Ostrołęka - Płock). Na brak pasażerów nie mogliby narzekać, bo oferta KM dla tych miast jest na żenującym poziomie. |
| Cytat: |
| Odwołanie pociągu IC nr 33116 „Galicja” relacji Przemyśl Główny – Kraków Główny w dniu 30.07.2019r.
Informujemy, że z przyczyn technicznych w dniu 30.07.2019 r. pociąg IC ,,Galicja" relacji Przemyśl Główny – Kraków Główny został odwołany. Dla podróżnych uruchomiono zastępczą komunikację autobusową. Za utrudnienia przepraszamy. |
| sympatyk napisał/a: |
| ... jak poinformował nas Czytelnik jednostka ED74-013 do 31 sierpnia będzie obsługiwać połączenie IC "Galicja" w relacji Przemyśl – Kraków. Skład, który będzie pojawiał się na trasie jest ostatnim czynnym egzemplarzem tej serii.
|