| kris123 napisał/a: |
| utrzymywanie linii w stanie nieczynnym to marnotrawstwo. A pomysł wykorzystania nieczynnych odcinków jest wg mnie dobrym pomysłem. |
| Cytat: |
| Na tamtą trasę idealny byłby SA101/102 "osiołek" bo SA132 nie dadzą rady Very Happy |
| Cytat: |
| Regio PLUS Dunajec przedłużyć do Katowic i będzie dobrze. |
| Cytat: |
| Osobiście zastanawiam dlaczego nie ma połączenia chociazby z Limanowej do Nowego Sącza przeciez odcinek przejezdny |
| Cytat: |
| i chyba szlakowa cos kolo 50km/h. |
| Cytat: |
| EN71 byłby w sam raz zarówno pod względem technicznym, jak również pod względem zapewnienia adekwatnej ilości miejsc do ilości potencjalnych pasażerów chcących z takiego pociągu skorzystać. |
| Cytat: |
| Co do posterunków na 104 to dla jednej pary pociągów przejeżdżającej linią niskoeksploatowaną wystarczyłby w zupełności odstęp Rabka - Marcinkowice |
| Cytat: |
| Żeby dostac sie z Rabki do Sacza musialem jechac z dwoma przesiadkami busami i zaplacilem 13-14 zlotych. |
| Cytat: |
| To trzeba było jechać PKSem, bezpośrednio, za 12 złotych w czasie 1 godziny i 35 minut. |
| Cytat: |
| . Szynobus na zdezelowanych torach bylby szybszy ! Tym bardziej nie rozumiem jak pociag z Chabowki do Sacza na odc Chabowka - Limanowa wozil powietrze skoro z Mszany do Limanowej busy tez sa co 15-20 minut. |
| Cytat: |
| To trzeba było jechać PKSem, bezpośrednio, za 12 złotych w czasie 1 godziny i 35 minut. |
| CottonwoodEN71 napisał/a: |
| mały OffTopic: w sierpniu jechałem z Wadowic do Krynicy:
busem, pociągiem, stopem, PKSem (kolejność chronologiczna) Dostać się w Polsce z dziury do dziury, czyli "w poprzek ciążenia" - to jest dopiero wyprawa |
| Cytat: |
| A co Arriva ma wymyślić na busiarstwo? |
| Cytat: |
| Przecież pierwsza firma busiarska powstałą w latach 90tych właśnie w Limanowej |
| Cytat: |
| Czy potoki pasażerskie na trasie Rabka - Nowy Sącz, są aż takie gigantyczne, że 3 kursy z Rabki i 4 do Rabki nie wystarczą? |