morpheo napisał/a: |
Ostatni punkt podkreśliłem celowo. Czy to nie "hak" na PR? |
Cytat: |
Świadczenie usług publicznych w zakresie organizowania, dotowania i wykonywania regionalnych kolejowych przewozów pasażerskich w województwie dolnośląskim w terminie od dnia 1 stycznia 2011 r. do dnia 31 października 2014 r., w tym okres wykonywania przewozów od dnia 1 stycznia 2011 r. do dnia 14 grudnia 2013 r. |
Cytat: |
Czymże jest ten ów Przewoźnik? |
Nikolai napisał/a: |
Zastanawia mnie też inna rzecz: na ile ten przetarg, to tak naprawę początek akcji "dupochron" w marszałkowie? |
Beatrycze napisał/a: |
Wiesz, po przegranych wyborach samorządowych trzeba będzie się gdzieś ewakuować. Gienia już zadba o kolejne dyrektorskie stanowiska dla kolesi z UMWD, którzy posadzili ją na stołku prezesa KD. |
Cytat: |
Jak mamy wygrać jakikolwiek przerarg jeśli KD mają plany rozwoju- 9 nowych szynobusów prosto z taśmy, 5 nowych jednostek czteroczłonowych prosto z taśmy, a my chylimy się ku upadkowi. |
Cytat: |
Koleje Dolnośląskie posiadają teraz dwanaście autobusów szynowych |
Cytat: |
Koleje Dolnośląskie złożyły wniosek do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego na dofinansowanie... |
kolejarz_wg napisał/a: |
Kolejną sprawą jest to, że mało która firma oprócz marszałkowskiej i PR-ów będzie chciała startować w przetargu na obsługę linii, które są w katastrofalnym stanie- wina leży po stronie PLK.
Kto będzie jeździł jeśli prędkości notorycznie spadają a nie rosną. |
Cytat: |
Koniec z przewozami na Linii Lwówek - Jelenia Góra. (co moim zdaniem wyjdzie im tylko na plus-bo to co PLK tam zrobiło to śmiech na sali na całej długości 30km/h i dodatkowo z Lwówka do Nowogrodzca 20km/h i jeszcze 2 mostki na których jest 10 km/h i |
kolejarz_wg napisał/a: |
Nikolai:
To że PLK utrzymuje infrastrukturę w takim stanie ma istotny wpływ na konkurencje a także na ilość zainteresowanych osób w przetargu. Pomyśl: jako prywatny przewoźnik liczysz tylko na pieniądze: czyli liczysz na to, że będzie duże zainteresowanie ze strony podróżnych. [...] Reasumując, jeśli stan infrastruktury się nie poprawi, ciężko mówić o wielu chętnych firmach z potencjałem, które by chciały przejąć przewozy w regionach. |
kolejarz_wg napisał/a: |
Nikolai, jesli ktoś chce startować w przetargach musi miec firmę dzialającą na rynku i dotyczy to wszystkich przetargów nie tylko na obsługe linii: zastanów się byłeś tam kims od utrzymania systemu sprzedaży, czyli w skrócie informatykiem: ogłaszasz przetarg na sprzęt komputerowy albo na oprogramowanie to startują firmy dzialające na rynku, czy osoby które chcą wejść na rynek i dajesz im czas na rozkrecenie biznesu, zatrudnienie ludzi kupienie sprzetu itd. ? no przeciez to nielogiczne- zastanów się co mówisz. |
Cytat: |
Termin składania i otwarcia ofert przesunięty został na 18.10.2010 r.
Godzina i miejsce składania ofert oraz godzina i miejsce ich otwarcia nie ulegają zmianie. |
Cytat: |
Termin składania i otwarcia ofert przesunięty został na 29.10.2010 r.
Godzina i miejsce składania ofert oraz godzina i miejsce ich otwarcia nie ulegają zmianie. |
EU07-469 napisał/a: |
Poza tym, jakie inne firmy moglyby stanac do przetargu? Na dolnym slasku to moze zrobic tylko PR i KD. Arriva jest troche za daleko, KGHM ma dopiero w planach przewozy pasazerskie, sprzet DB (z wyjatkiem kilku Desiro), CD i Viamontu nie ma polskiej homologacji. |
EU07-469 napisał/a: |
Faktycznie KD nie ma czym jezdzic, choc UMWD zamowil troche sprzetu (w tym 5 sztuk EZT) i to sie powinno zmienic. |
EU07-469 napisał/a: |
Moglem czegos nie dopatrzec, przyznaje. Nie mam ani producenta, ani terminu realizacji. Nie wiem tez, czy ma to UMWD, niemniej KD zrobilo juz z tego taka propagande (przywlaszczajac juz sobie wszystkie 5 wozow, a przeciez to ma kupic UMWD i moze oddac w dzierzawe PR), jakby wozy na dniach mialy wyjechac z fabryki i przybyc do Wroclawia albo Legnicy... Przynajmniej tak zrozumialem artykul na stronie KD. |
EU07-469 napisał/a: |
Moim zdaniem UMWD czekal, az oferte zlozy KD. A ze przewoznik ten oferty nie zlozyl, przetarg odwolano. Tak ja to widze. |
Cytat: |
macie zerowe pojęcie o procedurach związanych z prowadzeniem działalności kolejowej. |
Cytat: |
Chciał bym zaznaczyć że Dolnośląski Zakład PR ma do dyspozycji ledwo ponad 100 sztuk jednostek EN57 i to jest za mało. |
Cytat: |
Jeśli chodzi o linie obsługiwane przez koleje Dolnośląskie, przetargu prawdopodobnie nie będzie - Z naszym wewnętrznym przewoźnikiem najprawdopodobniej zostanie podpisana umowa bez przetargu, co również dopuszcza prawo - przewiduje Leszek Labocha. |
Tomasz K. napisał/a: |
Również uważam ,że pociągi powinny wrócić z jednej strony szynobus nie powinien jeździć na linii na której jest trakcja elektryczna, z drugiej strony nie wiadomo czy znajdzie się tyle chętnych aby zapełnić EN57. Jeżeli planowane jest wznowienie to podstawą jest rozkład dostosowany dla potrzeb ludności (dojazdy do pracy , szkoły) a nie pociągi które będą woziły powietrze. |
rob21 napisał/a: |
A co do połączeń na EZT to dobrym połączeniem byłby pociąg Zielona Góra - Głogów - Legnica. A to by dało Głogowianom jedną lub dwie pary pociągów w strone Zielonej Góry czy nawet Szczecina. |
Cytat: |
jedyne co ma sens to KKA na odcinku Głogów-Zielona Góra |
Cytat: |
Świadczenie usług przewozów pasażerskich odbywać się na następujących odcinkach:
|
Cytat: |
Wrocław Gł. – Zgorzelec – (Granica Państwa). |
Cytat: |
Wrocław Gł. – Zgorzelec – (Granica Państwa).
|
Modliszka napisał/a: |
Dolnoślązak, to chyba chodzi o obsługę pociągów do/z Drezna na terytorium Polski. UMWD dotuje te połączenia. |