Pabianiczanin napisał/a: |
Dlaczego jeden z torów przy peronie 2 na dworcu Łódź Kaliska jest końcowy |
Cytat: |
Łódź - przez:Częstochowa lub Tomaszów Maz. do Kielc |
Cytat: |
Moja propozycja: Sieradz-Kutno(2 pary)-Skierniewice (1 para) przez węglówkę. |
conen napisał/a: |
Połączenie Łodzi z Kielcami jest potrzebne - wiem bo sam jeżdżę i zawsze trzeba jakieś kombinacje uprawiać. |
conen napisał/a: |
Jeszcze w 1992 roku były pośpiechy Kielce - Łódź Fabryczna właśnie przez Radom. |
Cytat: |
Jednak dworzec Łódź Fabryczny będzie zamknięty od 1 września a nie od 1 marca |
Cytat: |
Mam pytanie. Jak wygląda sprawa z odcinkiem Łódź Kaliska Towarowa-Łódź Kaliska? Dzisiaj tamtędy jechałem i zauważyłem, że jest on jednotorowy. Co prawda obok są jakieś tory, ale one prowadzą chyba na ten drugi nie używany most, choć może się mylę. |
norbert napisał/a: |
A jak wygląda sprawa z tym drugim wiaduktem? Czy jest możliwość by z niego korzystać w czasie remontu Fabrycznej, tak aby pociągi z kierunku Widzewa mogły wjeżdżać na perony bodajże 4, 5 i 6? |
Cytat: |
Wystarczy położyć tory. |
Cytat: |
wyglądała na solidną |
Cytat: |
A na końcu ŁK Towarowej w sumie wystarczy 1 tor i 1 rozjazd na 2 tory na wiadukcie. Czy to jakiś ogromy problem? |
norbert napisał/a: |
Co się stanie z kaliską po wybudowaniu nowej fabrycznej? |
bungi napisał/a: |
Oświeć co zyska...? |
railman93 napisał/a: |
A po co kombinować z Widzewem? Od razu ze Zgierza na Kaliski...
Ps. Zamknięcie Fabrycznego podobno przesunięte na 15 października |