urban2604 napisał/a: |
Według mnie mogliby zmienić relacje Wieliczka - Oświęcim na Czechowice - Kraków Główny . W Czechowicach skomunikowanie na Bielsko ,Zebrzydowice/Cieszyn , Rybnik + przywrócenie Kraków - Wisła .
Wieliczke na dzień dzisiejszy mógłby obsługiwać EN81 i szynobusy z balic co 30 minut w szczycie , a poza co godzine |
NS napisał/a: |
Przecież w relacji na Tarnów co dawniej w dwóch czterosekcyjnych bipach jechało się w przedsionkach to dziś w pojedynczym EN57 w pewnych godzinach można leżeć na podłodze, bo tyle miejsca...
|
kns napisał/a: |
A może po prostu na dworcu w Muszynie podstawiony autobus do Krynicy, w końcu ile ludzie może jechać z Krakowa do Krynicy dwie - trzy, a wyjdzie taniej i szybciej |
kris123 napisał/a: |
Kilkanaście osób na autobus |
Desiro napisał/a: |
przywrócić SKALNICĘ na wagonach do BRATYSŁAWY i przez Oswięcim a nie przez zdezelowane Katowice!! |
loker napisał/a: |
kris123, zapraszam na wspólną wycieczkę do Zabierzowa, Krzeszowic. Pooglądamy ilu ludzi korzysta z pociągów, to zrozumiesz, dlaczego pociąg co 15 minut to dobry pomysł.
Mógłby to być zaczątek Krakowskiej Kolei Aglomeracyjnej. Szerzej na: http://skakrakow.wordpress.com |
kris123 napisał/a: |
Ciekawe co na to P.Senator |
Cytat: |
Czyli łącznik do EIC Tatry (zamiast dawnego E. Malinowskiego) będzie miał w dziurze pod nazwą Stróże postój jednostronny z Warszawy, do Warszawy już na szczęście postoju tam nie będzie |
Cytat: |
Łącznik EIC Tatry do Krynicy zostanie pewnie ścięty po pierwszej korekcie... |
Cytat: |
paranoja jakby nie patrzeć. Żeby 2 sąsiednie woj nie umiały się dogadać to zakrawa na kpine |
kris123 napisał/a: |
paranoja jakby nie patrzeć. Żeby 2 sąsiednie woj nie umiały się dogadać to zakrawa na kpine |
Cytat: |
Teraz bedzie dwa razy drozszy EIC, przy praktycznie takim samym czasie przejazdu i komforcie |
Cytat: |
Nie wierze ze IC nie zdaje sobie sprawy z sytuacji- robi to z premedytacja, by miec pretekst do uwalenia kolejnego kierunku. |
Cytat: |
Problem taki, że jedynym plusem w porównaniu do PKSów na trasie Warszawa - Krynica był właśnie komfort. |
kryniczanin napisał/a: |
Taaa a czas jazdy około 7h więc o 1 do 2 h szybciej w dzień niż autobus odrobinę obiektywizmu proszę. |
Cytat: |
Planowo. Jeszcze nie było tak, żeby Malinowski nie był spóźniony o co najmniej 10 minut, przeciętnie to jest koło 30 minut, czyli jedzie 7h:30 a autobus (są trzy) od 8h do 8:40. Autobus za to ma klimatyzację, czyste WC, jest w nim cicho, nie trzeba taszczyć bagaży bo kierowca wsadza do bagażnika i przede wszystkim jest o wiele taniej. |
Adams napisał/a: |
A co rozumiesz przez większą konkurencyjność? Chyba nie EIC do Krynicy???
A tak na marginesie, to skąd masz takie informacje że Frej zbankrutował? Specjalnie sprawdziłem i kursy tego przewoźnika są wykonywane tak do Zakopanego jak i do Nowego Sącza (poza dwoma zawieszonymi do Nowego Sącza) |
Cytat: |
Poza tym uważam że planowany poranny TLK Nowy Sącz-Warszawa mógłby zostać wydłużony w ramach połączenia relacji do Gdyni, Olsztyna, Lublina lub Białegostoku |
Cytat: |
Szczególnie, że będzie on zestawiony z ED74 |
Cytat: |
A tak ogólnie to ED74 powinny jeździć tylko na trasie Łódź - Warszawa. |
Pułtuś napisał/a: |
WC i klima w autobusie z Wawy do Krynicy? błagam, ja wiem ze fajnie miec duzo argumentow w dyskusji, kiedy porownuje sie pociag i autobus, ale błagam no |
Pabianiczanin napisał/a: |
A czy ktoś wie kiedy będą kursować pociągi dalekobieżne do Krynicy bo jakoś długo ten most naprawiają. |
Cytat: |
Ciekawy jestem jak pojadą dwa strategiczne poranne RegioPlusy do Krakowa Rzeszowianin i Dunajec |
Cytat: |
no ale każdy ma inne priorytety (chyba nawet prezes SMK NS coś pisał, że woli jechać KLIMATYZOWANYM czymś). |