gryff napisał/a: |
O ile pamiętam to linia z Chełmży do Bydgoszczy nie była w pakiecie "A"ale to trzeba sprawdzić nie jestem pewien
|
gryff napisał/a: |
kopernik Twierdzi że Arriva ma zakupić 4 szynobusy prawdopodobnie SA-134 lubSA-136. |
gryff napisał/a: |
[ Dodano: 28-10-2010, 05:51 ]
contraboyTakie połączenie Grudziądza z Bydgoszczą z pominięcie Torunia jest realne ponieważ sporo mieszkańców Grudziądza pracuje w Bydgoszczy |
Virakocha napisał/a: |
Ygrek nie pójdzie pewnie na szrot, ale do rezerwy (jak pesopsuj padnie) (ale wolę zapytać kopernika alias Przemasa ) |
Virakocha napisał/a: |
(ale wolę zapytać kopernika alias Przemasa ) |
Cytat: |
1/3 jeździ |
danio napisał/a: |
A prawda jest taka że do Piły PR, do Poznania PR, do Gdyni PR, Arriva weźmie Bydgoszcz - Toruń, Toruń - Kutno, Toruń - Jabłonowo i Bydgoszcz - Laskowice. Im więcej jak 20 składów nie jest potrzebne. |
danio napisał/a: |
Arriva to nie KŚ, zdążą. |
Virakocha napisał/a: |
KZPR nie ma taboru nieelektrycznego. |
Virakocha napisał/a: |
No ok, może i 1/3 ale MRD też pójdą w odstawkę bo kończy im się ważność NG |
Cytat: |
Konkrety w grudniu |
danio napisał/a: |
Zresztą DB wycofało autobusy szynowe które jeździły na trasie Szczecin - Berlin o ile pamiętam .... |
kolejfan napisał/a: |
jaceck1980, sądze, że pytania możesz stawiać wtedy, kiedy przewoźnik wejdzie na te trasy ostatecznie. Do grudnia jeszcze czasu trochę jest. Uważam, że przewoźnik nie rzucałby się na te pakiety, gdyby wiedział, że nie ma odpowiedniego taboru. Skoro się zdecydowali, to zapewne wiedzą jak pozyskać tabor. |
danio napisał/a: |
O ile wiem jeżdżą, ale nowsze. Stare wycofali. |
Cytat: |
Czy trzeba się będzie przesiadać w W.Osieku? |
danio napisał/a: |
Ale te składy pewnie gdzieś stoją, i nie trzeba ich dostosowywać. Będzie ich całkiem sporo .... |
turystka napisał/a: |
Czy spalinówki płacą karne na e-szlakach? Wg mnie powinny. |
Romanek napisał/a: |
Może faktycznie zbyt dużych różnic w ofercie przewozowej nie ma. Ja osobiście nie odczułem też jakichś większych niedogodności związanych ze zmianą przewoźnika na trasie Bydgoszcz-Piła, a dojeżdżam z Piły do Bydgoszczy do pracy, w jedną stronę pociągiem PR a w drugą AR. Mimo wszystko jednak uważam że "cofnęliśmy się w rozwoju" jeżdżąc taborem spalinowym po liniach zelektryfikowanych. Tyle pieniędzy wydanych w przeszłości na elektryfikację, która teraz jest wykorzystywana tylko częściowo. Jak dla mnie, żenada |