| sasho33 napisał/a: |
| Uważam, że to świetny pomysł. |
| Cytat: |
| Opinia naszych pasażerów będzie stanowiła uzupełnienie wcześniejszych kontroli czystości oraz ankiety przeprowadzonej wśród pasażerów w drugim kwartale tego roku |
| Cytat: |
| oraz na numer telefonu 697 01 01 70. Przesłany plik nie powinien być większy niż 1MB. |
| Beatrycze napisał/a: |
| Pomysł jest idiotyczny a nie świetny. Skoro światłe umysły PKP IC ubzdurały sobie, aby pasażerowie kontrolowali czystość w pociągach to niech jeszcze zaprzęgną tych pasażerów do sprawdzania biletów w ramach akcji "Pokaż Bilet". Wtedy pasażerowie będą donosić do centrali PKP IC nie tylko o brudnych wagonach, ale także o gapowiczach i konduktorach-łapówkarzach. |
| Cytat: |
| Akcję uzupełnią wewnętrzne, szczegółowe kontrole ze strony upoważnionych pracowników spółki. |
| Cytat: |
| Wtedy pasażerowie będą donosić do centrali PKP IC nie tylko o brudnych wagonach, ale także o gapowiczach i konduktorach-łapówkarzach |
| Noema napisał/a: |
| To ja proponuję jeszcze akcję "Sprawne Hamulce". |
| Cytat: |
| Pasażerowie zauważyli i docenili także pozytywne zmiany, jakie PKP Intercity wprowadza w swoich pociągach. Pan Marcin zauważa: Pociąg TLK Tour de Pologne**. Piątek 19.11.2010 godz. 16:00 z Białegostoku do Warszawy. Szok! po prostu szok. Na stacji mycie okien, w pociągu mydło, papier, WODA (!) i do tego odświeżacz powietrza w wc. Czysto! Bardzo miłe zaskoczenie. |
| Cytat: |
| mydło, papier, WODA (!) |
| Papero napisał/a: |
|
Sitkowska chyba sama sobie to wymyśliła Odświeżacza powietrza ze świecą szukać w EIC a co dopiero w TLK ! |
| mkfilmykolejowe napisał/a: |
| Może na podłodze była |