| Cytat: |
| Krzysztofie, a może wypowiesz się co do trasy. Mnie bardzo zachwyciła Kraków-Wadowice-Żywiec-Sucha-Kraków -> |
| loker napisał/a: |
| Zasadniczo niczemu nie jestem przeciwny. Zostawiłbym też możliwość uczestniczenia w części spotkania - niektórzy muszą do 22 wrócić do Krakowa, niektórzy zdążyć na ostatni jakikolwiek pojazd do Krynicy. Dlatego musimy wyjechać w miarę wcześnie (może poświęcić nawet cały dzień na przejazdy?)
|
| Adams napisał/a: |
| A co byście powiedzieli na taką propozycję:
Kraków Gł. 12.36 Mysłowice 14.12 - 14.48 Oświęcim 15.23 - 15.30 Czechowice 16.07 - 16.11 Żywiec 16.54 - 17.45 Sucha B. 19.03 -19.26 Kraków Gł. 20.56 |
| Cytat: |
| Nie wiem czy nie lepiej spotkać się na wiosnę. Bo nie daj Boże jak oblodzi druty i będziemy stać w polu na mrozie. |
| Cytat: |
| Co do PUBu - do 22:00 mogę być. |
| Cytat: |
| Nie wiem czy nie lepiej spotkać się na wiosnę. Bo nie daj Boże jak oblodzi druty i bedziemy stać w polu na mrozie. |
| Cytat: |
| Prawda jest taka że to być może ostatnia okazja zaliczenia Sucha Beskidzka - Żywiec i Oświęcim - Mysłowice składami osobowymi. |
| kris123 napisał/a: |
| Tylko wieszjak jest. Tym sposobem doprowadzamy do upadku kolei na odc Sącz-Krynica. Bo takie dzielenie tras przynosi więcej szkód niż pożytku.
A co rozkładu tak, źle jeszcze nie było. Został 1 pociąg do Krynicy z Krakowa wstyd i tyle. Aszkoda bo Jaworzyna była popularna alew ją zniszczono degradujac do osobówki. Po co dzielić relację skoro i tak takie same skłądy jadą, pytanie czemu to ma służyc, chyba odstraszaniu klientów... taki prezent na ferie, żeby z walizami latać po składach... |
| kris123 napisał/a: |
|
Ale niestety to nie przejdzie. A tak z ciekawości powiedz prosze po co likwidować kursy pełne i popularne do Krynicy, czyli Jaworzyne i 66131 ?? |
| Cytat: |
| 22.30 do Nowego Sącza |
| Cytat: |
| a powiedz co za sens dzielenia relacji, skoro składy te same zcasowo to samo i z powrotem jedzie z Krynicy?! |
| kris123 napisał/a: |
| KNS sam sobie odpowiedziałeś ilośc kursów 11 do 2 . To samo odpowiada za siebie.
A poza tym Jaworzyna nie miała zapewniać tylkopodróżnych na odc Kraków-Krynica, ale wymiany Kraków-Tarnów, Tarnow-Grybów/Sącz, Krakow-Grybów-Sacz i posrednich |
| Cytat: |
| 17.45 ja bym, dał Krynicę czyli powrót do rozkł 2005 ale może byc NS |
| loker napisał/a: |
| Pojawił się przewoźnik, ale którego kolej nie jest żadną konkurencją. Trans-Frej podupadł, wszedł VOYAGER, więc Trans-Freja w Sączu już ponąć nie zobaczymy... |
| Cytat: |
| Ja bym proponował reprezentację zlozoną z Kryniczanina, Lokera i Krzysztofa. |
| kris123 napisał/a: |
|
To ja podam wg mnie może przypadną dogustu: Krakow-Zakopane: 5.20 D Kraków-Zakopane 7.20 Regio+ Kasprowy postoje: Krakow Gł, Płaszów, Łagiewniki, SkawinaRzozów rzdziszów Leńcze, Kalwaria Lanckorona,Stronie,Stryszów, Sucha Beskidzka,Maków, Osielec, Jordanów,Chabówka,rabka,Raba Wyżna lasek Nowy Targ,Biały Dunajec, Zakopane) z kalwarii przyśpieszony Ornat o 9.20 10.20do Bielska 11.20 Regio + Janosik 13.20do Bielska 14.20 osob 15.20 do Zywca 17.20 do Bielska 18.20 do Zakopanego Regio + |
| bartik napisał/a: |
| Nawiązując, jeszcze do linii Żywiec- Sucha kilka osób w tym ja, wspomniało, o tym, że warto by było rozważyć zakup szynobusów dostosowanych do tras górskich, Kryniczanka od Sącza i Żywiec- Sucha to wprost idealne linie dla takiego taboru. Przyjęta robocza nazwa to EN82 Swoją droga wracając po samochód na Łobzów wraz z kolegą Bardi78 mijaliśmy jedno EN81 w opłakanym stanie, jak można było doprowadzić ten tabor do takiego stanu?? Rozumiem wnętrze, ale buda w tak tragicznym stanie?? Również pragnę podziękować koledze Lokerowi za materiały i przygotowanie spotkania. |
| Cytat: |
| Ja i kryniczanin doszliśmy co porozumienia do co linii Tarnów - Leluchów (kryniczanką zwaną).
Pociągi z Krakowa do Nowego Sącza skomunikowane w Grybowie z autobusem do Krynicy, |
| Cytat: |
| Ale gdybyśmy jeszcze z MI doszli do porozumienia... |
| Cytat: |
|
Mnie niestety nie było z Wami czego żalujęi |
| Cytat: |
| likwidacja pociągów Plavec-Muszyna miala niewiele wspólnego z powodzią |
| Cytat: |
|
ale Słowacka obsługa pozbawiła mnie nadziei |
| Cytat: |
| PKSu jadącego 2h 50 min |
| Cytat: |
| Bo teraz kolej na trasie Krynica - Kraków nie ma potencjalnego pasażerowi nic do zaoferowania i nie mówię tu o rozkładzie. |
| Cytat: |
| z Krakowa uwala się jedyne dogodne połączenie ze Słowacją, a na Dolnym Śląsku powstaje tyle nowych relacji z Czechami |
| Cytat: |
| pomyśleć, że Słowacy chcieli pociągów z Krakowem tyle, |
| Cytat: |
| Ciekawe jak można doprowadzić do upadku coś, co już dawno upadło? |
| Cytat: |
| A pociągiem z Krakowa do Krynicy to jeździ kryniczanin (i to nie całkiem, bo w Grybowie się przesiada) |
| Cytat: |
| ucieszyliśmy się bardzo, ze EIC Tatry nie będzie miał postoju w Stróżach |
| Cytat: |
| bardzo dobrą decyzją była likwidacja połączeń Krynica - Plaveč. |
| Cytat: |
|
likwidacja kolejarzowozów i ulg kolejowych dla PLK, Cargo, itp w PRach |
| Cytat: |
|
Ad.6. To trzeba autobus pracowniczy utworzyć, koszt zamiast 10zł/km, to 2,4 zł/km (a przy własnym taborze jeszcze taniej). |
| Cytat: |
|
ale konkret - do Krynicy przyjechało 130 osób czy coś takiego, |
| Cytat: |
| Co do Krynicy Krakow musi mieć jakieś połaczenia z Krynicą |
| Cytat: |
| W mojej propozycji, zaakceptowanej nawet przez kryniczanina Kraków nie traci połączenia z Krynicą czy Piwniczną Zdrój. Wprost przeciwnie. |
| Cytat: |
| W mojej propozycji, zaakceptowanej nawet przez kryniczanina |
| Cytat: |
| Bo koszt opłaty dla PLK za szynobus czy motorak jest o wiele niższy niż za EN57 |
| Cytat: |
| A z Tarnowem mamy też numer. Bo do Tarnowa często EN57 nie wystarczy, a do Nowego Sącza dwie EN57 to za dużo. Może rozdzielać skład @ EN57 w Tarnowie na Nowy Sącz i Rzeszów |
| Cytat: |
| Może w końcu wezmą to pod uwagę. Ja bym proponował reprezentację zlozoną z Kryniczanina, Lokera i Krzysztofa. |
| Cytat: |
| Macie doświadczenie stworzymy wspolne projekty i je zlozymy. |
| Cytat: |
| Niekonkurencyjnosc pociagow z Sacza do Krakowa jest bezapelacyjna. |
| Cytat: |
| Miło Krisie123, że zaplanowałeś mi już, co mam robić w ciągu najbliższych dni i wysyłasz mnie do UM-u i PR-u, w skądinąd towarzystwie bardzo sympatycznych osób. Muszę Cię jednak zmartwić - nigdzie się nie wybieram. |
| Cytat: |
| Ale - Panowie. Do dzieła. Grupa z Was liczna. Powiem, że wczoraj jak staliśmy na peronie w Katowicach i rozmawiali ze sobą, to wstąpiła ze mnie nadzieja, że jeszcze nie wszystko stracone w tej Małopolsce. Pod warunkiem oczywiście, że nie poprzestaniecie na jednorazowych spotkaniach i pisaniu na forach, lecz przekujecie to w realne działania. |
| Cytat: |
| Niestety przy podejściu krisa, to boje się, że mielibyśmy masę pociągów do Biecza, do Krynicy i Stróż oraz Zakopanego
|
| Cytat: |
| Panowie a nie było żadnego tematu typu kolej między Wadowicami a Bielskiem ?
Przecież chyba większość wie jak wygląda rozkład na tej lini i jest on tragiczny ? |
| Cytat: |
| Myślę że ten Stadler to dobre rozwiązane:) Sprawdzone przez specjalistów od trudnych górskich tras - Szwajcarów |
| Woojtek napisał/a: |
| @Bardi78:
Wybór fajny ale niestety przy zakupie wagonów motorowych ("szynobusów"), wygrywa cena i obawiam się że jeszcze odpowiednie lobby danego zakładu produkującego. Sugerować Marszałkowi zawsze można - odpowiednio uzasadniając. |
| Cytat: |
| Praca polegająca na sprzedaży biletów z terminala mobilnego tak, by konduktor robił inne swoje zadania, w tym kontrolę biletów. Oczywiście asystentka na obłożonych kursach. A w czym tu oszczędność - brak opłat dla PKP S.A. za dzierżawę pomieszczenia, dla Telekomunikacji Kolejowej za łącza, za media. |
| kris123 napisał/a: |
| Nie ma się co Kryniczanin oszukiwać. jest bardzo źle. I autentycznie czegoś takiego najwięksi pesymiści by się nie spodziewali.Już nawet zakusy na Tarnów i Wieliczkę zrobili. Az boję się pomysleć co jeszcze wymyślą... |
| Cytat: |
| I mamy przerost stanowisk |
| kris123 napisał/a: |
|
Tylko takie terminale nIE powinny być jedyną formą dystrybucji biletów. A swoją drogą tak sobie myślę że jakby taką Rabkę oddali w ajencję to mozna by zarobić na tym interesie. Liczmy sezon i 100 bil dziennie. Srednio 5 zł za bilet.Daje to 500 zł na dzien raz w tyg jakaś miejscowka i już masz 600zł. Miesięcznie masz 18 tys na kasie. I dlatego mnie dziwi, że się tam kasy pozbyli. |
| Cytat: |
| Tylko takie terminale nIE powinny być jedyną formą dystrybucji biletów. |
| kryniczanin napisał/a: | ||||
Realne jest 3h10min
Co najwyżej przewóz nart i rowerów w sezonie plus szybszy dojazd ale tylko w wypadku mega zimy lub mega korków np. po długiim weekendzie nic więcej. No chyba że można jako ostatnią deskę spróbować na całej trasie przyspieszonego z pierwszeństwem na krzyżowaniach Dunajca z skomunikowaniami na cały kraj w Krakowie i obowiązkowo na ED72 ale wiem wiem mrzonka dla MZPR. Tego nikt nie próbował więc efektów nie znamy...Ranny wyjazd żeby doturlać się na cały kraj a przyjazd koło 21. |
| Cytat: |
| Tym bardziej, że są też kursy ekspresowe - jak zatrzymują się w Nowym Sączu, to następnym przystankiem jest dopiero Prokocim |
| Cytat: |
| 45 minut |
| loker napisał/a: |
| Super! Czekamy jeszcze na Krzyśka K. i krisa123 |
| Cytat: |
| Jak tylko mi Fundusz nie da sanatorium. |
| kryniczanin napisał/a: |
| nynuś, Może jednak pomyślimy coś o 19 marca.Zobaczy się jeszcze. |
| loker napisał/a: |
|
Zawsze można autobusem dojechać |
| kryniczanin napisał/a: |
| kns, Skończ z tą propagandą autobusową. To jest forum kolejowe i nie autobusowe. |
| Cytat: |
| W Suchej nie maluja |
| Cytat: |
| KGZ |
| Radek napisał/a: |
| Ciekawe, czy któreś z wagonów jadą tylko z Katowic, czy wszystkie z Gdyni?? |
| Radek napisał/a: |
| Ale w Krakowie uparcie zapowiadają TLK z Katowic z wagonami z Gdyni, na rozkładzie plakatowym w ogóle jest rozpisany jako TLK tylko z Katowic (ani słowa o wagonach z Gdyni). |
| kryniczanin napisał/a: |
| Kto był w 33102 ten wie:) |
| Cytat: |
| Tu pokazuje "zapotrzebowanie" na kasę w Stróżach |
| dyżurny napisał/a: |
| Adams, a turystyk czy inny REGIOkarnet jest honorowany? czy tylko strefówka? |