| Damian Łódź napisał/a: |
| Krzysztof21, a może rzeczywistym powodem jest brak taboru, jak tam u was z kiblami? |
| Cytat: |
| odpisac muszą ustawowo w 30 dni |
| Cytat: |
| PR-y funkcjonują na rynku, a nie na księżycu i muszą się liczyć z kosztami. |
| Cytat: |
| Słuszna uwaga. Obserwując ostatnie działania PR Kraków myślałem, że jednak na księżycu. |
| sheva17 napisał/a: |
| Ja EN81 widzę na odcinku Nowy Sącz- Krynica. |
| sheva17 napisał/a: |
| PR-y nie mogą pogłębiać zadłużenia wożąc powietrza, przecież to absurdalne. . |
| Adams napisał/a: |
| Jesteśmy chyba jedynym państwem gdzie jeżdżą "kolejowe autobusy". Żenada. |
| Cytat: |
| To dlaczego wraz z zastępowaniem pociągów autobusami, nie następuje poprawa oferty na wskazanych przez Ciebie trasach? |
| Cytat: |
| A stoją jakieś PRowskie wagony na KGZ? |
| hurricane napisał/a: |
| kns, Kraków - Gorlice na EN81? Może jeszcze koło 16 z Krakowa? Dobry pomysł, na pewno ludzie będą zachwyceni... Śledzie miałyby w puszce wygodniej...
|
| Krzysztof21 napisał/a: |
| Tym bardziej, że dla autobusów mam o wiele ciekawsze i pożyteczniejsze zajęcie - dowożenie do stacji. Docieranie tam, gdzie kolej nie dociera. Model ości ryby się kłania. Ścisła współpraca z koleją. Połączenia łączone itd. |
| Paradoks napisał/a: |
| Jeżeli już idziemy ta drogą to z zaoszczędzonych dotacji należy przywrócić ZKA na linii Chabówka-Nowy Sącz. I tak krok po kroczku PR w busiarskim malowaniu głęboko zakonspirowane zacznie podbierać klientów miniBusiarzom a gdy się ich już troszku uzbiera to z zaskoczenia wracamy na tory i pakujemy ich w wagony |
| Cytat: |
| loker, jak coś funkcjonuje w Czechach i Austrii, to znaczy, że to coś jest dobre i mamy się od razu na tym wzorować? Smile |
| Cytat: |
| jak mają komunikacje na miarę obecnych czasów . |
| Cytat: |
| "wszędzie tam gdzie są tory, winien jeździć pociąg" |
| Cytat: |
| jeśli nie zmieni się ta mentalność to smog będzie niedługo pewnie jedną z atrakcji turystycznych |
| sheva17 napisał/a: |
| A o bezpieczeństwie to zapomniałeś? Pociąg wielu kojarzy się z dresiarstwem i ze złodziejami w składach i to jest faktyczny problem, masa osób z tego powodu omija kolej, poza tym bus często podwozi niemal pod drzwi. Skoro to taki świetny biznes możesz spokojnie uruchomić za własną kasę przewozy na tej linii. 4 sprzedane bilety na skład pokryją może 0, 5% kosztów, pozostaje znaleźć Ci brakujące 99,5%. Uwielbiam ludzi chcących wydawać cudze pieniądze, jak się bawić to za własną kasę. Półki co nie przedstawiłeś żadnych argumentów, że po pojawieniu się pociągu w tej relacji rzeczywiście będzie społeczne zainteresowanie. Kilku kolejarzy to za mało. |
| Cytat: |
| Pociąg wielu kojarzy się z dresiarstwem |
| Cytat: |
| A o bezpieczeństwie to zapomniałeś? |
| Cytat: |
| Jazda jazdą, ale jak jakiś dres da Ci w twarz wrażenia gwarantowane |
| sheva17 napisał/a: |
| Ofertę wygaszono nie z powodu tłumów w pociągach a z powodu braku zainteresowania nimi. Każdy ma samochód, do pracy często jedzie się też busem. Jedynie na kluczowych liniach kolej się jeszcze trzyma. |
| CottonwoodEN71 napisał/a: |
| Skoro pasażer raz był w stanie zmienić środek transportu, to istnieje szansa, że nie jest przyklejony do siedzenia i zrobi to ponownie |
| CottonwoodEN71 napisał/a: |
| Skoro pasażer raz był w stanie zmienić środek transportu, to istnieje szansa, że nie jest przyklejony do siedzenia i zrobi to ponownie |
| Cytat: |
| w nowym rozkładzie jazdy w całym województwie jest o ok. 30 pociągów mniej, ale mimo to urząd dopłaci Przewozom Regionalnym aż 10 milionów złotych więcej. |
| Cytat: |
| W tej sytuacji samorządowcy postanowili działać |
| Cytat: |
| na trasie Nowy Sącz-Krynica |