loker napisał/a: |
2. Rozszerzenie sprzedaży internetowej na wszystkie pociągi przewoźnika (czyli REGIO). |
loker napisał/a: |
5. Możliwość zakupu w kasach innych przewoźników, u agentów. |
loker napisał/a: |
Co do taryfy - tańsze bilety (...) w automatach (symbolicznie, ale widocznie). Na terminalu mobilnym zamiast opłaty za wystawienie też "dwie taryfy": taka jak w kasach dla stacji z automatem, dla pozostałych niższa. |
loker napisał/a: |
2. Rozszerzenie sprzedaży Internetowej na TLK. |
loker napisał/a: |
Koleje Dolnośląskie, Arriva - kasy mają tylko w dużych skupiskach. I niech tak zostanie. |
psim napisał/a: |
Łatwo nie będzie - względy organizacyjne (obawa przed oszukiwaniem i zwrotami niewskanowanych biletów). Najpierw albo naród musi zuczciwieć, albo konduktorzy muszą śmigać tam i nazad cały czas, i rzetelnie sprawdzać bilety wszystkim nowoprzybyłym. (...) Przewozy Regionalne udoskonalają system sprzedaży internetowej (w dużej mierze od strony kontroli, która okazuje się być problematyczna czasami). |
psim napisał/a: |
Przyjęły zasadę, że bilety promocyjne (np. Ty-i-123) mają się sprzedawać "same" - tak powinno być zawsze!!! |
chlopiecdobicia napisał/a: |
To nie tak. "TY i raz, dwa, trzy" to oferta, a nie promocja. Oferta jest aplikowana zawsze, gdzie na to warunki oferty pozwalają. Promocja, jak to promocja, jest opcjonalna i klient musi jej sobie wyraźnie zażyczyć. |
Cytat: |
Natomiast PKP IC rzeczywiście ma (lub miało, teraz to nie sprawdzałem) bilety internetowe minimalnie tańsze. |
Krakonos napisał/a: |
gdzie wymienić bilet lub go zwrócić? Via Olsztyn listownie? |
psim napisał/a: |
Czy to znaczy że w kasie "nie da rady" zakupić np. biletu na 3 osoby po normalnej, pelnej taryfie?? |
Cytat: |
- automaty w pociągach i na stacjach
- sprzedaż przez Internet - kasy agencyjne - kasy innych przewoźników - obsługa pociągów (kierownicy, konduktorzy) - Biura Obsługi Podróżnego - w dużych miastach i dworcach o dużym przepływie podróżnych |
Cytat: |
Już niedługo wszystko sami bedziemy robić. Sklepy samoobsługowe, banki tak samo, teraz sam sobie bilet drukujesz. Tyle, że to by sens miało jakby jakieś zniżki ze sobą niosło. |
loker napisał/a: |
Zeit ist Geld - w ten sposób się oszczędza. Jak masz konto z szybkimi płatnościami, bądź kartę umożliwiającą szybkie transakcje przez Internet (myślę, ze co najmniej 75% Polaków w wieku 20-50 posiada któreś z tych), to lepiej szybko kupić bilet przez Internet niż stać w kolejce do kasy. |
kris123 napisał/a: |
Tyle, że to by sens miało jakby jakieś zniżki ze sobą niosło. |
Sebcio napisał/a: |
kupując w kasie daję pracę kasjerce. |
Sebcio napisał/a: |
To ważne zwłaszcza że sam za kilka lat będę szukał pracy i jak wszędzie będzie automatyka to gdzie mi robotę dadzą? |
Cytat: |
Akurat kasjerka Ci udzieli porady jak kupić tańszy bilet... |
Cytat: |
Dawanie pracy dla samej pracy? Byłby z ciebie dobry związkowiec. |
Cytat: |
kartę i tak będziesz szybciej czy później miał. |
katowicer napisał/a: |
Zdziwiłbys sie. Mnóstwo znajomych ma jakies tam konto ale tylko dlatego, ze pracodawca wysyła im kase na ROR. I nie korzystają z płatności w internecie itp. Proszę nie podawac 75 % bo na 100 % tak nie jest.
I ja sam nie mam ani konta z szybkimi płatnościami ani karty co umożliwia szybkie transakcje. Dodam, ze drukarki też nie mam a gdzieś ten bilet wydrukować trzeba. |
Cytat: |
Barbara Węgrzynek podkreśla jednak, że tam, gdzie się uda, kasy będą przekazywane prywatnym ajentom. - Jeszcze w tym miesiącu planujemy oddanie kas m.in. na stacji w Tarnowie - informuje rzeczniczka małopolskiej spółki kolejowej. |
Stella napisał/a: |
Kornik1983, bilety są skanowane przez konduktorów. Wtedy wiadomo z usług którego przewoźnika skorzystał posiadacz biletu i spółki kolejowe dokonują między sobą rozliczeń.
Wczoraj wracałam z Opola. Bilet kupiłam w kasie PKP IC a jechałam pociągami PR i KD. |