INFO KOLEJ - forum kolejowe

Przewozy Regionalne - Porażka IR do Stalowej Woli?

Krix - 06-02-2011, 13:20
Temat postu: Porażka IR do Stalowej Woli?
No właśnie udało się czy się nie udało?
Pociągi długo tam nie jeżdżą ale już planuje się ponoć jeszcze większe pocięcie terminów IR Wielkopolanin na odcinku Rzeszów - Stalowa Wola.

Czy tak musiało być?

Według mnie, jedynym sposobem na IR do Stalowej Woli jest prowadzenie ich na odcinku Rzeszów - Stalowa Wola jako pociągi Regio, w ramach istniejących połączeń Regio, z dofinansowaniem i oczywiście codziennie.

Owszem jakas dodatkowa para, na całej trasie jako IR, w piątek/niedzielę może być ale tylko jako uzupełnienie bezpośrednich połączeń kursujących codziennie.
REGIOchłopak - 06-02-2011, 13:29
Temat postu:
Ludzie chyba w tamtych regionach odzwyczaili się od podróżowania pociągami...Gdyby kursował jako REGIO to pewnie frekwencja by była ale to już zależy od władz...
ET40 - 06-02-2011, 14:11
Temat postu:
A jaka jest obecnie frekwencja w Wielkopolaninie i Sanie na odcinku Rzeszów - SWR? Dużo ludzi czy pustki?
pospieszny - 06-02-2011, 16:25
Temat postu:
Krix, REGIOchłopak, Wieloletnia troska o pasażera wcześniej PKP PR a teraz PR i samorządu doprowadziła jak to ujął REGIOchłopak, do tego że
Cytat:
Ludzie chyba w tamtych regionach odzwyczaili się od podróżowania pociągami..

Jak mieli nie odzwyczaić się jak oferta z roku na rok jest coraz to uboższa, mam tu na myśli relację Rzeszów - S.Wola Rozwadów przez Przeworsk, Leżajsk.

Z 17-13 par które były na odcinku Przeworsk- S.Wola Rozwadów zostało 6.
O podejściu świadczy fakt że ostatni Regio z Przeworska do S.WR odjeżdża o 16:56

Wracając do Wielkopolanina to dziś wiadomym już jest fakt że rewelacji wśród potencjalnych pasażerów on nie zrobi.
Co ciekawe nie pomaga mu nawet fakt że od Leżajska w stronę S.WR jedzie trzy godziny po osobowym.
Ale nie bez znaczenia jest to co napisałem powyżej, jak również konkurencja "kołowa"
Czas przejazdu i cena to czynniki i powód mizernego zainteresowania tą ofertą.
REGIOchłopak - 06-02-2011, 17:23
Temat postu:
Cieszmy się, że w pt/so został a nie uwalono go całkowicie!
ET40 - 06-02-2011, 17:50
Temat postu:
W sumie ta decyzja nie jest taka całkiem bez sensu (o ile rzeczywiście została podjęta i nie zostanie zmieniona). W końcu przez Stalową Wolę pojedzie od marca Zielona Góra <-> Zamość i mieszkańcy SW będą mieli codzienne połączenie z Krakowem, GOP i Wrocławiem. Ale i tak szkoda Wielkopolanina na tym odcinku.
Ciekawe jakie PR mają zamiary wobec IR Brda na odcinku Piła <-> Bydgoszcz.
Anonymous - 07-02-2011, 13:31
Temat postu:
Niestety, za dużo jest autobusow z S.W. do Krakowa, ktore jada szybciej Sad do tego bilet wychodzi drogo, bo trasa jest na około- bodaj 42 złote za bilet normalny.

Do tego stacja z tego co wiem jest oddalona od miasta.

Elektryfikacja linii St. Wola-Rzeszów przez Kolbuszową pozwoli na szybsza jazde, wtedy trzeba by sprobowac, bo jednak przez Przeworsk jest za bardzo na-około Rolling Eyes

Szkoda, bo myslalem ze to wypali i bedzie kolejny sukces InterRegio.
hurricane - 07-02-2011, 16:55
Temat postu:
InterREGIO w SWR miałoby szansę tylko jako Regio na odcinku Rzeszów - SWR jako dodatkowe uzupełnienie ubogiej oferty pociągów Regio. Tak większość z nas mówiła od początku, Wielkopolanina można dać do Przemyśla w ostateczności wszak TLK z Przemyśla do ZG od 1 marca pojedzie z Zamościa i się zrobi luka.

2.0 Powered by phpBB modified v1.9 by Przemo © 2003 phpBB Group