Co na to przewoźnik? – Miesiące wakacyjne to dla nas czas zwiększonych przepływów pasażerów. Mimo ogólnie panującego trendu spadkowego, odczuliśmy znacząca poprawę wyników przewozowo-finansowych. Zauważamy również pozytywne zjawiska. W lipcu z oferty „Wcześniej” skorzystała rekordowa liczba naszych klientów. Aż 14% z nich kupiło bilet w przedsprzedaży. Dużym zainteresowaniem cieszył się także „Bilet Relacyjny”. Jeśli chodzi o efektywne zarządzanie taborem, poza sezonowymi pociągami, wygenerowaliśmy ponad 103 tys. dodatkowych miejsc dostawiając wagony tam, gdzie były potrzebne. Sprawnie przewieźliśmy także ponad 104 tys. podróżnych w ramach oferty grupowej. Liczymy, że wszystkie te działania przekonają pasażerów, że warto wrócić do kolei – mówi Marcin Celejewski, członek zarządu PKP Intercity ds. handlowych. |