mkfilmykolejowe napisał/a: |
...TLK 65112 Wrocław-Olsztyn - "Gold Solution". |
Cytat: |
Swoja drogą to już nie ma ludzi godnych upamiętnienia? |
rufio198 napisał/a: | ||
Jaaaaaak? A co w ogóle oznacza? Swoja drogą to już nie ma ludzi godnych upamiętnienia? |
stacja_kozłów napisał/a: |
TLK Kołobrzeg - Kraków Gł 83108/9 ma od Kozłowa do Krakowa jechać jako Osobowy?! IC ma na tym odcinku honorować bilety PR. Nic mnie już nie zaskoczy. |
stacja_kozłów napisał/a: |
Do tego widać że beton działa. Kozłów od lat jest uznawany jako stacja węzłowa a od ostatniego RJ większość pośpiesznych zatrzymuje się w Tunelu z którego po wysiadce z TLK ciężko się wydostać w jakąkolwiek stronę. Najprawdopodobniej taka sytuacja spowodowana jest kupnem działki właśnie w Tunelu przez jakąś "szyche" z PKP i ułożeniem rozkładu pod siebie. W lokalnym środowisku kolejarskim bardzo często słychać właśnie tą wersje więc jakaś część prawdy musi w tym być. |
mkfilmykolejowe napisał/a: |
Wielki minus dla spółki to zabranie nocnego TLK Lublin-Świnoujście-Lublin!!! To jest najgorsze, pociąg liczący zawsze wysoką frekwencję znika z rozkładu... |
stacja_kozłów napisał/a: |
TLK Kołobrzeg - Kraków Gł 83108/9 ma od Kozłowa do Krakowa jechać jako Osobowy?! IC ma na tym odcinku honorować bilety PR. Nic mnie już nie zaskoczy. |
rynek-kolejowy napisał/a: |
W sieci pojawiła się najnowsza wersja marcowej korekty rozkładu jazdy pociągów PKP Intercity. |
Kuba MK napisał/a: |
wiwix, z tą liczbą ludności to naprawdę przesadziłeś! Bydgoszcz, Toruń, Aleksandrów Kujawski i Włocławek to około 700 tys. mieszkańców, więc stanowczo zawyżyłeś tą liczbę.
Tak jak pisze ET40, został pociąg około godziny 11, więc połączeń do Warszawy macie jak miodu! Ktoś może mi powiedzieć ile ich łącznie jest? Bo połączenia co godzinę-półtorej z Bydgoszczy do Warszawy to stanowcza przesada! |
Kuba MK napisał/a: |
wiwix, z tą liczbą ludności to naprawdę przesadziłeś! Bydgoszcz, Toruń, Aleksandrów Kujawski i Włocławek to około 700 tys. mieszkańców, więc stanowczo zawyżyłeś tą liczbę |
luktrez13579 napisał/a: |
Jeśli chodzi o tego Tlk 83204 i 81200 to one i tak będą tak samo jechać ze Świnoujścia razem tylko ze w Szczecinie podzielą te 2 składy z tym że do części Warszawskiej dojdą 2 wagony 2 klasy, także na części Krakowskiej dalej będzie burdel, wczoraj jechałem ze Świnoujścia tym pociągiem i na starcie w Świnoujściu frekwencja wynosiła 60%. po odjezdzie ze Szczecina na korytarzach pełno ludzi, pociąg odjechał z opóznieniem 10 min ludzie nie mogli wejść do pociągu!!! Także nie ma co liczyć że sytuacja się jakoś znacząco poprawi, PIC dzieli te pociągi tylko po to żeby mogły się zatrzymywać w Choszcznie, Dobiegniewie, Wronkach i Szamotułach(krótkie perony) |
Cytat: |
Powtórzę jeszcze raz. Trzeba było tak rozkład ułożyć żeby pociągi jeździły co 2 godziny.
Wiem że innych zazdrość zżera że Bydgoszcz i Toruń miały tyle połączeń z Warszawą, ale zapewniam Was że te pociągi nie jeździły puste co zresztą mój kolega ET40 potwierdził. |
PiotrG napisał/a: |
ave
Ostatni pociąg z Lublina o godzinie 19:00. Za PKP PR było o wiele lepiej, a teraz to już nawet dno nie jest. |
Cytat: |
Ale teraz bzdury wypisujesz, bo około 11 jest pociąg do Lublina (jakim cudem on został to nie wiem, ale w hafasie jest po 1 marca), poza tym pociąg o 6:13 zostaje ale jako interREGIO, oczywiście w zamian po 8 nie da się dojechać do Warszawy. |
kruk17 napisał/a: |
EDIT: Specjalnie 26 lutego w sobotę pojadę słowackim z Konina do Poznania i pokażę wam jak wygląda zapełnienie (waszym zdaniem) muchowozu... |
kruk17 napisał/a: |
Cytat: Genialnie po prostu. Idealny przykład jak w krótkim czasie udupić świetny pociąg. Najpierw zmiana z EX na IC (EIC), teraz likwidacja. Ciekaw jestem jak to możliwe bo często nim jeździłem i frekwencja była dobra albo nawet bardzo dobra (szczególnie na Wwa - Poznań, Poznań - Wwa) - niedziwne zważywszy na godziny odjazdów, a zwłaszcza czas przed i po innym pociągiem do Wrocławia. Pociąg składał się z 5 wagonów (w tym Wars): 2 (arow)+2+2+Wrb+1 Tym sposobem między 8:30 a 14:30 nie będzie żadnego pociągu kwalifikowanego na Wwa - Wrocław (6 godzin przerwy!!!), analogicznie w drugą stronę między 8:15 a 13:45 (5,5 godziny) |
Cytat: |
A koledze @Kuba MK proponuję, żeby bardziej uważał na lekcjach geografii. Bydgoszcz i Toruń to miasta wojewódzkie, dlatego porządny rozkład jazdy do Warszawy z tych dwóch miast powinien być wręcz obowiązkowy. Bo mają torunianie 10 pociągów do stolicy i od razu za dużo. Tak właśnie powinna funkcjonować normalna kolej, że z dużych miast można się dostać do stolicy w miarę często, a nie raz na 4 czy 5 godzin! |
Marciin napisał/a: |
Noo widze, że mój cytacik z SSC się tu pojawił. Wszystko co napisałem to prawda. Znam ten pociąg naprawdę dobrze. Frekwnecja była dobra, czasami "tylko" przyzwoita właśnie ze względu na odstęp między Panoramą, a Słowackim, a od strony Wrocławia między Korfantym, a Słowackiem - ponad 5 godzin. Do tego pragnę zauważyć, że było to JEDYNE bezpośrednie połączenie Konin - Wrocław - Konin, Kutno - Wrocław - Kutno, o Lesznie nie wspomnę. Sprawa śmierdzi mi mocno, nie wiem dlaczego likwidują, po prostu w głowie mi się to nie mieści. No i nie zgodze się, że miał beznadziejny sklad - zależy kiedy, ale powiedziałbym... średni poziom EIC. |
audrin napisał/a: |
Leszno nadal będzie miało Fredrę i Panoramę, więc połączenia z Warszawą zostaną, ale będą już tylko dwa, a w starym rozkładzie były aż cztery... Obstawiam, że to dopiero początek. 1 czerwca polecą następne EIC. |
Kuba_MK napisał/a: |
pamiętaj, iż Gorzów Wielkopolski to także miasto wojewódzkie, mimo iż liczba mieszkańców jest mniejsza od tej w Bydgoszczy czy Toruniu, |
Marciin napisał/a: |
Czy polecą następne EIC? Możliwe, ale pocieszę Cię. Panorama i Fredro są nie do ruszenia |
vistavio napisał/a: |
A o co chodzi z modernizacja odcinka Krakow Mydlniki - Zabierzow? To juz jest ten generalny remont z calkowita wymiana podtorza, nawierzchni oraz trakcji? Czy tylko czyszczenie podsypki i podsypanie zwirkiem tu i owdzie oraz wymiana garsci podkladow...? |
Pułtuś napisał/a: |
Tak jak biznesmen nie wsiadzie w TLK, tak studenta w zyciu nie bedzie stać na EIC. |
Pułtuś napisał/a: |
Tak jak biznesmen nie wsiadzie w TLK, tak studenta w zyciu nie bedzie stać na EIC. |
Tomek-Gliwice napisał/a: |
Kraków ma jeszcze jakiś wybór , jeżdżą przez CMK RE i IR |
Tomek-Gliwice napisał/a: |
wsyzstkie TLKi na CMK z Katowic do Warszawy zawsze po minimum 90 % frekwencji. Nie dość że gnoje dotacje dostają, frekwencja 100% albo większa, Wars cały zawalony konsumentami zarabia... |
Cytat: |
TLKi na CMK z Katowic do Warszawy (..) Nie dość że gnoje dotacje dostają, (...) a oni to likwidują.... |
witja napisał/a: |
Na którym TLK z Katowic do Warszawy p. CMK jeździi Wars? |
atakan napisał/a: |
Nie chce krakać ale TLK do Przemyśla tez pojdzie w p.... w czerwcu.
Chodzi mi o TLK 13101 |
sebek napisał/a: |
brak z Katowic jakże popularnego TLk o godz.15(Rejtan) |
Cytat: |
brak nawet TLK jadącego z Warszawy po ostatnim EIC Ślęża. |
Cytat: |
pasażer jest zmuszony czekać na "Chopina" i tłuc po nocach, |
Cytat: |
TLKi Warszawa-Kraków-Katowice |
maciej30 napisał/a: |
A ja mysle ze nie jest aż tak źle, oczywiscie jest to rzeź, ale w sumie spodziewałem się że więcej pociągów zostanie zlikwidowanych, żaden newralgiczny region gdzie ogólnie jest mało połączeń nie został pozbawiony połączeń dalekobieżnych mam na myśli tu gorzów wlkp, suwalki, ełk. Mogło być gorzej w sumie. Fakt dostało sie troche Lublinowi i Białemustokowi jeżeli chodzi o połączenia dalekobieżne. Niestety PIC przyzwyczaił nas już do takich cięć, także ten fakt nie powinien dziwić. |
sheva17 napisał/a: |
Dzisiaj np. w TLK d. Albatrosie 1 w barwach TLK-a była zdeklasowana na wagon klasy 2, to chyba pokazuje dramat całej sytuacji. |
Damian Łódź napisał/a: |
Z tym Bursztynem na wagonach by było fajnie, ale to chyba tylko marzenia, ED72 w Katowicach chyba wcale nie ma, więc chyba pozostanie niezniszczalny WC-pociąg. |
Pułtuś napisał/a: |
Tak jak biznesmen nie wsiadzie w TLK, tak studenta w zyciu nie bedzie stać na EIC. |
Dave napisał/a: |
Nie pisz bzdur! Zarówno biznesmeni jeżdżą TLK, jak im tylko to czasowo i trasowo pasuję, jak i studenci - zwłaszcza od wprowad |
Pułtuś napisał/a: |
EIC krótkie ? Ktore niby ? Te ktore widzę maja 6-7 wagonów, podczas gdy TLKi mają 3-4 |
Pułtuś napisał/a: |
EIC krótkie ? Ktore niby ? Te ktore widzę maja 6-7 wagonów, podczas gdy TLKi mają 3-4 |
atakan napisał/a: |
Pułtuś, Prosty przykład EIC SŁOWACKI 5 pudełek |
pawelu napisał/a: |
, tym bardziej że godzinę potem jedzie też przez CMK TLK Olsztyn-Kraków. |
mikolo napisał/a: |
Pułtuś, Skoro była popularną godziną to dlaczego Heweliusz świecił prawie pustkami? |
Cytat: |
dlaczego Heweliusz świecił prawie pustkami? Mr. Green |
geordi napisał/a: |
Orlice wylecialy od marca po polskiej stronie, (o ironio) po czeskiej pociąg dalej jeździ. Czy wiadomo, czy PIC podstawi chociaż busa dla osób przyjeżdżających Regio 66323 do Międzylesia 9.09 ?
Bo na razie to według rozkładu trzeba 9 km w 24minuty do Lichkova po torach przebiec... |
OPi napisał/a: |
Radek, Nie liczy się tylko stacja końcowa, ale z EIC Małopolska korzystają też mieszkańcy Rzeszowa, Dębicy, Tarnowa czy Bochni. |
Cytat: |
Pominę fakt, że "Małopolska" poza cenami odstrasza również często gęsto zestawieniem i standardem wagonów ale to inna bajka |