Cytat: |
Jak jesteś z tych okolic, to doskonale się pewnie orietnujesz, że są tam ograniczenia do 30km/h, więć ciężko mówić tu o jakimś mega zaawansowaniu prac.
|
Lil_Peter napisał/a: |
Dopóki nie zrobią remontu na linii do Jeleniej będę dalej stać na stanowisku, że wszelkie wydłużenia tam pociągów to totalny debilizm. |
Lil_Peter napisał/a: |
Dopóki nie zrobią remontu na linii do Jeleniej będę dalej stać na stanowisku, że wszelkie wydłużenia tam pociągów to totalny debilizm. |
Bonifas napisał/a: |
Więc uważasz że linia do Jeleniej Góry - obsługująca bagatela ok 500 tys. z 34 mln populacji kraju jest linia drugorzędną -POGRATULOWAĆ !!! |
Bonifas napisał/a: |
Jak byś był Wrocławia to wiedziałbyś że pociągi odjeżdżające z dworca głównego w kierunku Jaworzyny i Wałbrzycha odjeżdżają pełne! |
Bonifas napisał/a: |
(...)z pociągów regionalnych nikt w komunikacji między Jelenią Górą a Wrocławiem nie korzysta, garstka pasażerów korzysta z pociągów w krótszych relacjach na tej trasie np w komunikacji między Marciszowem a Jelenią Górą Wałbrzychem a Boguszowem itp. itd. |
Bonifas napisał/a: |
Ja też mogę napisać w profilu że jestem z Warszawy i pisać o całym kraju co mi się rzewnie podoba! |
Bonifas napisał/a: |
Lepiej uważaj bo przyjrzę się lepiej pociągom jeżdżącym do Myszkowa |
Cytat: |
elenia Góra nie ma nawet 100tys. mieszkańców. Więc ciekaw jestem skąd bierzesz te 500, chyba, że wliczasz w to jakiś Zgorzelec, Legnicę... |
Cytat: |
Umożliwi też ponowny bezpośredni dojazd w Karkonosze z dużych aglomeracji miejskich takich jak: Gliwice, Katowice, Sosnowiec, Kraków – argumentuje Marzena Machałek. |
Cytat: |
Wydłużenie tego połączenia [do Krakowa] (na razie na okres wakacji) jest sukcesem dla Jeleniej Góry, która dzięki tej relacji zostanie ponownie połączona z takimi miastami jak Katowice, Gliwice, Rzeszów i przede wszystkim - Kraków. |
krzysztoff napisał/a: |
Te wydłużone pociągi oczywiście w relacji nie p. Legnicę? |
Noema napisał/a: |
Jeden z takich mikoli pracuje w UMWD (nazwisko zachowam dla siebie), gdzie odpowiada za transport. Dziwnym trafem IR "Prosna" zatrzymuje się w Teresinie, jego rodzinnej miejscowości.
(...) Dla chłopaków z JG i okolic, którzy tak aktywnie walczą o pociągi (za co im chwała) mam sugestię, żeby zajęli się połączeniami regionalnymi. W UMWD wykluł się pomysł, żeby całkowicie zlikwidować pociągi REGIO relacji Wrocław - JG. Pociągi dojadą tylko do Wałbrzycha, gdzie będą przesiadki na szynobusy KD z Kłodzka do JG. Ten rozkładowy absurd ma obowiązywać od grudnia. Na PW służę informacjami, czyj konkretnie jest to pomysł. Być może to wasi koledzy, bo obaj gówniarze znani są z mikolstwa (jednego z nich nawet zbanowałam za oszołomstwo, dlatego przy każdej okazji ujada na nasze forum). Ci sami mikole z UMWD pod niebiosa wychwalają Genowefę Ładniak, prezeskę KD, która jest chyba największą betoniarą z PKP PR, która przez wiele lat dobijała kolej regionalną na Dolnym Śląsku. Teraz mikole traktują ją jak bożka. Czy aby nie dlatego, że wielu z nich dostało pracę w KD i UMWD? Sprzedawczyki! |
Tomasz K. napisał/a: |
A co do pociągu WARSZAW-ZGORZELEC to należy pisać do PIC , ponieważ oni dostają dofinansowanie ,i ich OBOWIĄZKIEM jest realizować zapotrzebowanie na pociągi dalekobieżne. |
Cytat: |
Niejaki Bartini napisał na pl.misc.kolej, cytuję:
"A widzieliście już rozkład? Bo na moje znowu Marzenka z pryszczersami z KODLK rzucili kolejny nius bez pokrycia w rzeczywistości, przynajmniej na chwilę obecną." Chcecie wiedzieć kim jest ów Bartini? To żadna tajemnica, a informacje mam z pierwszej ręki. Otóż Bartini to niejaki Bartosz J. (23 lata), pracownik UMWD, przydupas Krzysztofa B. (26 lat). Obaj chłopcy pracują w Dziale Organizacji i Promocji Transportu: http://bip.umwd.dolnyslask.pl/dokument.php?iddok=780&idmp=63&r=o Bartini wszędzie gloryfikuje KD i Genowefę Ładniak twierdząc, że jest ona świetnym managerem i dzięki niej KD się rozwijają. Ostatnio chłopcy stwierdzili, że linia do Jakuszyc to wyrzucenie pieniędzy w błoto, fajnie to wygląda, bo można się pochwalić linią w górach, która jest nikomu nie potrzebna. O Krzysztofie B. (ksywa "Wizjoner z Niepokalanowa") wspomniała Noema w innym wątku: http://infokolej.pl/viewtopic.php?p=186849#186849 |
Cytat: |
"A widzieliście już rozkład? Bo na moje znowu Marzenka z pryszczersami z KODLK rzucili kolejny nius bez pokrycia w rzeczywistości, przynajmniej na chwilę obecną." |
Robikon napisał/a: |
Ten pomysł wyszedł z kierownictwa KD |
Cytat: |
Bartini zawsze wyróżniał się chamstwem podczas toczonych sporów i dyskusji. Jakim cudem pracuje w UMWD bez ukończonych studiów? |
Robikon napisał/a: |
Jeżeli to wypali to na czerwiec szykujemy kilka niespodzianek. |
Cytat: |
Co do kosztów to pociągi są dofinansowane umową, więc nie wiem co ci się tutaj niewidzi. |
Cytat: |
IR Galicja do Jeleniej Góry to bardzo dobry pomysł ale na pojedynczym EN57 ( najtaniej do 150t) albo w ostatczności EN71/ED72 (150-300t) oczywiście Wrocław - Jelenia Góra jako Regio z dotacją
skład wagonowy to parodia i dodatkowe koszty - potrzeba 2XET22 od Cargo |
Cytat: |
Na stronie KODLK piszą, że IR "Galicja" pojedzie do/z Jeleniej Góry tylko w soboty i niedziele. Trudno tu mówić o sukcesie. |
Cytat: |
będą rozliczone na odcinku Wrocław - JG - Wrocław nie jako skład wagonowy, ale EN57. |
Cytat: |
No i znów większy deficyt tak jak myślałem. |
Cytat: |
Pociąg do Świnoujścia pojedzie przez Wrocław i uwaga Ostrów Wielkopolski, Jarocin nie przez Leszno najszybszą trasą. |
Cytat: |
W Przemyślu PR nie ma zaplecza do obsługi wagonów, podobnie jak w Bolesławcu. |
Cytat: |
Gdyby to był skład wagonowy to możnaby rozpocząć starania o wydłużenie tej relacji do Zgorzelca. |
Desiro2 napisał/a: |
IR Galicja od 20.VI-31.VIII powinien do Jeleniej jeździć codziennie, a w Jeleniej powinien być skomunikowany z Regio do Szklarskiej Poręby bądź Korenova. Puszczanie tego pociagu w wakacje tylko w weekendy to absurd. |
Desiro2 napisał/a: |
czy biurwa PRowa myśli d..pą czy głową ?! |
Cytat: |
Jeleniej Góry monitowała przede wszystkim posłanka Machałek z PiS. A przecież na Dolnym Śląsku rządzi PO. |
kryniczanin napisał/a: |
Ale już chyba jest za póżno na jakieś zmiany.... |
Cytat: |
Widać, że większość osób nie zna realiów. |
Cytat: |
A realia są takie, że zarówno o połączenie z Krakowem jaki ze Szczecinem z Przewozami Regionalnymi walczyliśmy 2 lata- bite 2 lata a jak już coś się udało, to nagle wielkie ale że coś pojedzie. |
Cytat: |
Weź się lepiej do roboty chłopie. Stwórz własną organizację i zaangażuj samorządy, aby starać się o wzbogacenie oferty na własnej linii. Pewnie gdyby pociąg z Jeleniej jechał do Krynicy lub Nowego Sącza a nie do Rzeszowa to całował byś tu wszystkich po rękach. Przestań gadać głupoty |
Cytat: |
P.S. I jedna mała uwaga tak się składa że na Dolnym Sląsku jestem bardzo często i osoba z którą mieszkam i jest mi najbardziej bliska posiada tutaj nieruchomość okolicach Środy Śląskiej w więc i płaci tutaj podatki - skoro ja nie jestem stąd fakt ale ta bliska mi osoba ma prawo wiedzieć na co idą jej podatki. |
Światowid napisał/a: |
Co do Świnoujścia to prawdopodobnie pojedzie do Szklarskiej.
|
Desiro napisał/a: |
Nie przemawiają do mnie tłumaczenia że PR Wrocław nie ma wagonów. |
Desiro2 napisał/a: |
jak widzisz wielu nie rozumie prostej sprawy, że na tak długą trasę komfort musi być przyzwoity , a ten komfort zapewnia własnie pociąg wagonowy. |
Cytat: |
Nie wiem, kto to mówił, że dolnośląski EN57-1166 nie jeździ nigdzie poza Usti, |
Cytat: |
W sierpniu na ręce prezes spółki trafił list z propozycją wydłużenia relacji m. in. pociągu „Galicja” relacji Wrocław Główny – Rzeszów - Wrocław Główny. Związkowcy zaproponowali, aby pociąg rozpoczynał bieg na stacji Jelena Góra. Inna propozycja dotyczy pociągu InterRegio relacji Wrocław Główny – Lublin – Wrocław Główny. Propozycja była również taka, aby pociąg także kursował z Jeleniej Góry. Związkowcy zaproponowali także inne połączenia. Propozycje te są oparte - jak zapewniają związkowcy - na zapytaniach podróżnych.
|
Lil_Peter napisał/a: |
Prosna to niedługo - mam nadzieję - pójdzie do piachu. Ten pociąg wozi powietrze.
|