| szofer napisał/a: |
| których jeden chyba został przeznaczony na części zamienne. |
| woland napisał/a: |
| Tu jest adres mailowy do rekrutacji :
koleje.rekrutacja@gmail.com. |
| Cytat: |
| będą zatrudniać wykwalifikowanych pracowników na stanowiska: maszynista, kierownik pociągu, konduktor, pomocnik maszynisty, rewident taboru kolejowego, ustawiacz, manewrowy, a także elektromechanik i elektromonter taboru kolejowego oraz dyspozytor. |
| Noema napisał/a: |
| Doświadczenie kolejowe ma zerowe, dlatego bez problemu zostanie ograna przez cwanych związkowców z PR Katowice. |
| Beatrycze napisał/a: |
| W PR Katowice jest nawet plaga łapówkarstwa |
| Cytat: |
| Nie wiedzialem ze PR nie chca jezdzic miedzy Gliwicami a Czestochowa. |
| Cytat: |
| Czy Wam to nie przypomina handlu niewolnikami? |
| Cytat: |
| Jako właściciel 1/16 części udziałów w PR-ach, jest nie tylko za spółkę, ale i za pracowników ŚŻPR odpowiedzialny. |
| Cytat: |
| Tu sobie pojadę, tam sobie później dobiorę ludzi. Co to jest? |
| Cytat: |
| Dlaczego Pan marszałek nie weźmie w obsługę np. linii Oświęcim - Czechowice Dziedzice, ale bardzo mu pasuje Gliwice - Częstochowa. |
| Cytat: |
| Odpowiedź jest prosta. KASA. |
| Ralny napisał/a: |
| naginasz fakty. Żaden marszałek nie jest właścicielem PR. Jest jedynie współwłaścicielem, a to zasadnicza różnica. Posiadając kilkuprocentowy udział w PR nie ma się praktycznie żadnego wpływu na spółkę. I to jest największy minus tego całego usamorządowienia. W związku z tym marszałkowie nie czują się odpowiedzialni za PR, nie czują się z PR związani. |
| Cytat: |
| Każdy z nich ma 1/16 udziałów. I w tej części jest właścicielem. |
| Cytat: |
| Jeśli tak dalej pójdzie, co zresztą już się dzieje, to granica województwa będzie trudniejszą granicą do pokonania niż granica między np. Polską a Białorusią. |