| Cytat: | 
| Dwa lata temu widziałem egzemplarz 013 na chodzie (ZPR Kraków), ale nie wiem czy nadal jeździ | 
 Ta jednostka to duma PR Kraków, ostatnio przeszła naprawę rewizyjną w Newagu, rzecz jasna niskich plastików nie wymieniono. Jako ciekawostkę dodam, że również EN57-012 przechodzi NR w Newagu i niebawem powinien wyjechać na tory.
 Ta jednostka to duma PR Kraków, ostatnio przeszła naprawę rewizyjną w Newagu, rzecz jasna niskich plastików nie wymieniono. Jako ciekawostkę dodam, że również EN57-012 przechodzi NR w Newagu i niebawem powinien wyjechać na tory.     | EU07-469 napisał/a: | 
| Zatem jedynym z 1961 roku jest stojący w Rzeszowie 001... | 
 
      Oby się tylko nie upiły :-D
 Oby się tylko nie upiły :-D     | EU07-469 napisał/a: | 
| W tym roku EZT EN57 (5B+6B+5B) mają swój jubileusz. 50 lat temu z taśmy fabryki PaFaWag Wrocław (dziś Bombardier) zjechał pierwszy egzemplarz tej najdłużej na świecie (bo aż do 1993 roku) produkowanej jednostki. | 
 
     | snajper napisał/a: | 
| W styczniu stał schowany głeboko w szopie Sucha Beskidzka więc już go nie ma w Rzeszowie. | 
 
 
 To na niektóre EN71 składają się chyba cztery kible...
 To na niektóre EN71 składają się chyba cztery kible...  W każdym razie dzięki
 W każdym razie dzięki  I przepraszam, jeżeli zakłóciło to podawanie dalszych dat produkcji.
 I przepraszam, jeżeli zakłóciło to podawanie dalszych dat produkcji.      
     | Cytat: | 
| Więc do którego zakładu trafił 1545? Jest on w ogóle na chodzie? | 
| baflo napisał/a: | 
| Tak sobie wczoraj siedziałem i zrobiłem listę Katowickich Indiańców, część na chodzie część nie wiadomo gdzie (czytaj. krzaki...): EN57-693, 909, 927, 974, 983, 986, 996,1003, 1020,1182, 1186,1200, 1211, 1216, 1255, 1284, 1477, 1491, 1679, 1735, 1931, 1932, 1933 | 
| Cytat: | 
| ... 996 ... | 
| mk1992 napisał/a: | 
| Więc do którego zakładu trafił 1545? Jest on w ogóle na chodzie? | 
 
      
      
     | bartek 27 napisał/a: | 
| 1687 przeszedł z  PR Opole do PR Katowice 1575 przeszedł z PR Kraków do PR Katowice Narazie tyle nowości . | 
 . Teraz Ślązacy będą się wozić wygodnie, a nam co, przysłali plastik
. Teraz Ślązacy będą się wozić wygodnie, a nam co, przysłali plastik  A czemu EN57-001 teraz jest w PR Rzeszów?
  A czemu EN57-001 teraz jest w PR Rzeszów?
| Cytat: | 
| Full plastik- 815, 1501, 1751, 1774, 1782, 1937, 1938, 1940 | 
| Cytat: | 
| Jest jakiś rodzynek z drewnianymi ławami | 
 
     | MK_Rabka napisał/a: | 
| Jest jakiś rodzynek z drewnianymi ławami? | 
| Cytat: | 
| a w EN57 od początku były skajowe siedzenia. | 
| Cytat: | 
| A jak to było z plastikami? O ile rozumiem obecnośc plastików w późnych egzemplarzach (kryzysowy koniec lat '80, "nowoczesność" itp), to skąd się wzięły te straszne niskie plastiki w niskich numerach (wspomniane 012 i 022) - wstawione przy którejś rewizji? | 
| yusek napisał/a: | 
| Natomiast pomarańczowe plastiki miały być do składów regionalnych, są one nieco wygodniejsze. | 
| Cytat: | 
| Co do niskich plastików, z tego co kojarzę, to bodajże katowickie 041 i 042 również je posiadają. Coś okropnego... | 
 
      . Co nie zmienia faktu, że na plastiki nie ma co się wściekać (chociaż sam ich nie lubię), gdyż w razie awarii czasem pojawia się dylemat: puścić plastik-fantastik z rezerwy, czy odwołać/opóźnić kurs...
. Co nie zmienia faktu, że na plastiki nie ma co się wściekać (chociaż sam ich nie lubię), gdyż w razie awarii czasem pojawia się dylemat: puścić plastik-fantastik z rezerwy, czy odwołać/opóźnić kurs...      
     | Adams napisał/a: | ||
| 
 O ile dobrze kojarzę to pierwsze fabryczne plastiki w EN57 pojawiły się pod koniec lat 80-tych (min. w jednostkach z nowym czołem typu ED72) i zapewne się komuś spodobało to że są wandaloodporne i przy okazji rewizji i remontów zaczęli je masowo montować do starszych jednostek. O ile jestem w stanie zrozumieć "plastikową" jednostkę w relacjach lokalnych (do 2 godzin), ale puszczanie tego typu składów na pociągi IR uważam za lekceważenie pasażera. Takie "kwiatki" niestety się trafiają min. w IR "Semafor" i "Reymont" relacji Kraków Gł. - Łódź Fabryczna. Dodam tylko że połączenia te obsługuje ZPR Bydgoszcz. | 
 
      Był to tabor należący do katowickiego ZPR (niestety nie zwróciłem uwagi na numery). Miejmy nadzieje że te jednostki zostaną dobrze wykorzystane do połączeń IR, choćby na IR Bursztyn rel. Katowice - Gdynia.
  Był to tabor należący do katowickiego ZPR (niestety nie zwróciłem uwagi na numery). Miejmy nadzieje że te jednostki zostaną dobrze wykorzystane do połączeń IR, choćby na IR Bursztyn rel. Katowice - Gdynia.  
      
     | Patryk180 napisał/a: | 
| Adams, a wiesz jakie te jednostki miały numery? | 
| Cytat: | 
| lecz w grudniu zeszłego roku zostały przekazane do PR Kraków | 
 
     | Cytat: | 
| 1946 oraz EN57 1947 | 
 
     | Kamil napisał/a: | 
| Jakie lokomotywy elektryczne chcą modernizować PR ? | 
 .. Czy PR mają tylko wypożyczone od PKP Cargo ET22 ? czy mają również swoje lokomotywy?
 .. Czy PR mają tylko wypożyczone od PKP Cargo ET22 ? czy mają również swoje lokomotywy?     | Tomasz K. napisał/a: | 
| Gdyby PR miał elektryczne lokomotywy to nie wypożyczaliby ET22 od PKP Cargo. | 
| szymkalisz napisał/a: | 
| Przewozy Regionalne starają się o pieniądze na modernizację: Modernizacja 32 lokomotyw elektrycznych (Przewozy Regionalne). | 
| Cytat: | 
| czy mają również swoje lokomotywy? | 
| szymkalisz napisał/a: | 
| Przewozy Regionalne starają się o pieniądze na modernizację: Modernizacja 32 lokomotyw elektrycznych (Przewozy Regionalne). | 
 Nowoczesne jednostki pójdą szybciej na żyletki niż EN57
 Nowoczesne jednostki pójdą szybciej na żyletki niż EN57  
      
     