| OPi napisał/a: |
| Prawda jest taka, że Polacy są gotowi na elektryfikację, a Niemcy chcą najwcześniej za kilka lat.
|
| Adams napisał/a: |
| Gdyby Niemcy zelektryfikowali odcinek Drezno-Gorlitz, to Polacy napewno by zrobili to samo z Węgliniec-Zgorzelec i mogłyby tamtędy śmigać pociągi z Wrocławia do Lipska, Frankfurtu czy nawet Monachium. |
| bahnman napisał/a: |
| moze poza skroceniem czasu przejazdu w relacji Wroclaw-Drezno o 10 minut (potrzebne na zmiane loka w Weglincu). |
| bahnman napisał/a: |
| wylaczie jedna zmiane lokomotywy czyli ok 10 minut. A to jest praktycznie niezauwazalna roznica, zwlaszcza przy podrozach powyzej 3 godzin. |
| bahnman napisał/a: |
| Poza tym na trasie Drezno-Gorlitz czy Angermunde-Szczecin w zupelnosci wystarczaja lekkie spalinowe pojazdy trakcyjne |
| Cytat: |
| Poza tym na trasie (...) Angermunde-Szczecin w zupelnosci wystarczaja lekkie spalinowe pojazdy trakcyjne |
| Cytat: |
| Wpuszczą spaliniaka ze Szczecina na Hbf? |
| bahnman napisał/a: |
| Ale te szynobusy dalej niz do Drezna nie jezdza, a mowa byla o pociagach relacji Krakow-Wroclaw-Lipsk/Frankfurt/Monachium. |