| jubikej napisał/a: |
| SU45 powinni kilkanascie oszczedzic/zmodernizowac mogliby wtedy jakies IR zrobic na trasach bez druta |
| Cytat: |
| To dobra decyzja. |
| Adams napisał/a: |
|
Zgorzelec to tylko przykład który mi się nasunął, ale w Polsce takich miejsc jest znacznie więcej min Zamość, Chojnice, Grudziądz, a w sezonie IR mogłyby jeździć do Helu czy Łeby. |
| yusek napisał/a: |
| No niekoniecznie a Kościerzyna-Chojnice bardziej jednak się kojarzy z SU42+120A+120A+120A (taki skład był jeszcze jak Lubiana robiła na 3 zmiany na pełnej mocy podobnie zresztą jak stocznia w Gdyni.
A co IR to może kierunek Gdynia-Kościerzyna-Czersk-Chojnice-Piła-Poznań? |
| Kuba_CH napisał/a: |
| Lokomotywy jakies muszą być, bo o ile na helskiej wątpie bym ujrzał latem wagonowe składy |
| REXus napisał/a: | ||
A ja wątpię, by zostały same SZT. Nie ma ich tyle w naszym województwie. Ponadto do Helu w lecie chyba muszą iść piętrowe, bo ludzi jest mnóstwo, a mijanki niezbyt długie. A częstotliwość kursowania nie poprawi się na pewno. |
| yusek napisał/a: |
|
Co do zakupów szynobusów to raczej UMWP w najbliższych miesiącach nic nie kupi. Kupuli nie dawno 6 sztuk dodatkowo trzeba kolej metropolitalną robić, trochę więc kasy pójdzie. Aczkolwiek jak będziemy jeździć i kupować bilety to może z czasem trochę kasy się znajdzie. |
| Kuba_CH napisał/a: |
| No fajnie by było, ale pewnie będą łączyć, SA138x2, takich pojazdów jest cztery, także będą jeździć w trybie "tam i powrót" i tak w kółko. |
| EU07-469 napisał/a: |
| Pamiętajmy też o sezonach PIC-u na helskiej. Choć ci raczej dogadają się z kargulami o SU46. Ale pamiętam, że nawet PIC pożyczał od PR SP32, tyle że na kudowiankę. |
| Pablo2912 napisał/a: |
| A po co remontować SU 45, lepiej wynająć BR 232 lub BR 218 od Niemców. |