EN57 809; r. prod. 1971; PR Lublin; termin upłynięcia świadectwa ważności: 2010-03-30; cena wywoławcza: 929 000,00 zł
EN57 1511; r. prod. 1982; PR Lublin; termin upłynięcia świadectwa ważności: 2008-10-03; cena wywoławcza: 867 000,00 zł
EN57 1514; r. prod. 1982; PR Lublin; termin upłynięcia świadectwa ważności: 2009-10-29; cena wywoławcza: 867 000,00 zł
EN57 1533; r. prod. 1983; PR Lublin; termin upłynięcia świadectwa ważności: 2010-03-30; cena wywoławcza: 1 018 800,00 zł
EN57 1563; r. prod. 1983; PR Lublin; termin upłynięcia świadectwa ważności: 2009-10-30; cena wywoławcza: 1 149 000,00 zł lubelak195 - 06-04-2011, 07:15 Temat postu:
Ciekawe czy byłby tym kupnem zainteresowany UMWL, bo za 5 mln. + po 5 mln. za rozsądną (koniecznie siedzenia)modernizację jednego pojazdu- 30 mln. i mielibyśmy 5 ładnych EZTów. wszystkie dalekobieżne osobówki (Chełm- Terespol) i połowa na Chełm dęblin mogłaby być wtedy na zmodernizowanych jednostkach. Przypomnę, że przy przetergu na szynobusy do zagospodarowania była kwota 40 mln. MK_Rabka - 06-04-2011, 08:35 Temat postu:
Nie sądziłem, że kibel może być milion warty. Krakonos - 06-04-2011, 10:11 Temat postu:
Myślę, iż w tym wypadku trzeba przeglądnąć przetargi w UM różnych województw. Gdzieś kibelki są już zakontraktowane, po modernie w Pesie czy innym ZNTK
PS. We Wrocławiu stoi trochę ezt w stanie agonalnym. Ciekawe kiedy przetarg przewoz - 06-04-2011, 11:13 Temat postu:
Lubelskie przecież kupuje modernizacje kibli może najpierw sprzedają, a potem je kupują. No niezłe lody się kręci jubikej - 06-04-2011, 11:24 Temat postu:
sprzęt zmienia własciciela a pozniej przez UMy jest przekazany PRom do eksploatacji proste Sebcio - 15-04-2011, 18:10 Temat postu:
przewoz napisał/a:
Lubelskie przecież kupuje modernizacje kibli może najpierw sprzedają, a potem je kupują. No niezłe lody się kręci
Jakie kupuje? UM woj. lubelskiego chce leasingować 5 kibli, a to znacząca różnica. khamul - 16-04-2011, 11:15 Temat postu:
Hmm.. Ja to rozumiem tak-> krzyżówka leasingu i kupna. UMWL kupuje kible (od razu spłaca całość), po czym wysyła je na modernizacje (i to jest leasingowane), wzglednie kible kupuje podmiot który będzie je potem leasingował dla UMWL (ale najpierw wysyła na moderne). chyba nawet bardziej to drugie bym stawiał Sebcio - 16-04-2011, 18:36 Temat postu:
Cytat:
po czym wysyła je na modernizacje (i to jest leasingowane),
a po zakończeniu okresu leasingowania modernę by wyjęli i oddali leasingodawcy. Przetarg jest na leasing taboru już po modernizacji. Właścicielem jego będzie bank. Chyba że coś źle rozumiem. khamul - 16-04-2011, 19:37 Temat postu:
Tak. ale na koniec okresu leasingowania mozesz za psie pieniadze przejać na własność.. działa troche jak kredyt pod zastaw, ale chyba inaczej oprocentowanie/opodatkowanie działa