ET05 napisał/a: |
Jak widać, błądzić jest rzeczą łódzką. Ciekawe czy piętrusy się zmieszczą... Ciekawe czy pamiętają o zakazie wjazdu składów z "otwartymi" toaletami... |
Cytat: |
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. współpracują z wszystkimi przewoźnikami, by zapewnić jak najlepszą ofertę dla pasażerów na stacji Łódź Fabryczna.
Założenia do obsługi stacji Łódź Fabryczna zostały przedstawione na Radzie Przewoźników i są konsultowane z przewoźnikami, którzy będą korzystać z tej stacji. Na tej bazie powstanie "Regulamin techniczny". Na stacji Łódź Fabryczna jest 8 torów. Nie ma zakazu manewrowania lokomotywami i nie ma zakazu wjazdu na stację składami wagonowymi. Warunki techniczne dotyczące wagonów m.in. hamulców będą szczegółowo uzgadniane z uwzględnieniem obecnych możliwości przewoźników oraz niezbędnych zasad bezpieczeństwa. Przyjęte ograniczenia dotyczą jedynie jazdy składami spalinowymi oraz wjazdu taboru z otwartym WC, co nie jest nową informacją, lecz spełnieniem wymagań obowiązujących na podziemnych stacjach. |
Cytat: |
Konsorcjum Gülermak i Mosty Łódź Spółka Akcyjna- 1.359.559.590,00 zł brutto
Konsorcjum Energopol Szczecin S.A. i PBDiM Mińsk Mazowiecki - 1.590.390.000,00 zł brutto Konsorcjum Astaldi S.P.A. i Torpol S.A. - 1.669.094.014,70 zł brutto IDS BUD S.A. - 1.795.800.000,00 zł brutto Doğuş - 2.098.172.749,06 zł brutto Impresa Pizzarotti S.P.A. - 2.147.401.455,99 zł brutto Budżet Zamawiającego - 2.168.507.474,37 zł brutto. |