| lubelak195 napisał/a: |
|
Czyli co do IR pisać do LZPR, a co do regio do UM, bo już w końcu nie wiem Planuję dołączyć do tych listów znaczki, ażeby urzędy nie musiały ponosić dodatkowych kosztów. |
| Andy_86 napisał/a: |
| Witajcie Ostatnio wpadłem na pomysł, bardzo praktycznej idei uporządkowania i zsynchronizowania rozkładów robiąc ze stacji Lublin hub kolejowy. Dla zobrazowania taki przykład: 16:05 przyjeżdża Regio z Chełma 16:15 przyjeżdża Regio z Zamościa(Bełżca) 16:20 przyjeżdża Regio z Lubartowa 16:25 przyjeżdża Regio z Rzeszowa(Stalowej Woli) 16:30 odjeżdża Regio do Dęblina 16:35 odjeżdża Regio do Zamościa(Bełżca) 16:45 odjeżdża TLK do Warszawy(Bydgoszczy, itp) 16:50 odjeżdża Regio do Lubartowa 16:55 odjeżdża IR do Warszawy |
| lubelak195 napisał/a: |
|
W wielu miastach przydałyby sie tory doprowadzające do centów miast- Parczew, Włodawa, Ryki, wspomniany Kraśnik, Tomaszów Lubelski. |
| lubelak195 napisał/a: |
| Jeżeli na linii Lublin- Łuków planowana reaktywacja jest tylko do Parczewa, to możnaby dociągnąć ten paru kilometrowy odcinek wzdłuż miasta, lub zrobić "kolanko"- tory doprowadzić do centrum po czym po łuku żeby wróciły na linię koło Milanowa. |
| lubelak195 napisał/a: |
| Jest również wiele miejsc do budowy lub przesunięcia przystanków kolejowych np. Zamość Masto, Zamość Stare Miasto. |
| lubelak195 napisał/a: |
| Chciałbym zaproponować również wykształcenie siatki pociągów przyśpieszonych- te na dłuższych dystansach, tak aby czas przejazdu z Lublina do: Łukowa, Białej Podlaskiej (Biłgoraja) był taki sam, albo krótszy niż ten busów. |
| lubelak195 napisał/a: |
| ibonek, orientujesz sie czy możnaby w Kraśniku zrobić odgałęzienie do bocznicy od FLT na wysokości ul. Lubelskiej i tak ażeby kończyła sie na Urzędzie miasta lub nawet dalej na krzyżówkach- Urzędowskiej z Lubelską. Chodzi mi czy nic tam większego nie stoi na drodze. |
| pp napisał/a: |
| Warto pomyśleć po połączeniu przyspieszonym z Lublina do Rzeszowa z pominięciem Stalowej Woli Rozwadowa czynną łącznicą Pilchowa. Czas przejazdu takiego pociągu wyniósłby jakieś 3h10' |
| ibonek napisał/a: | ||
Czas jest i tak przyzwoity. W tej chwili jest to - w zależności od pociągu- od 3h50' do 4 h20'. Ten ostatni czas dotyczy Korony, ponieważ "zajeżdża" na Południową. Pozostałe mają tylko zmianę kierunku w SWR. Przyspieszenie zdecydowanie skróciło by czas jazdy do około 2,5-3h. |
| Cytat: |
| Dla IR zleceniodawca i przewoźnik to ta sama firma ale dla regia już nie. |
| Cytat: |
| A kiedy to było? |
| Cytat: |
| jest projekt skoordynowania MPK w Lublinie z LZPRem w sprawie wspólnych biletów. |