| sebek napisał/a: |
| Neptun/Jantar, nie wróże tym pociągom dużego zapełnienia. |
| kryniczanin napisał/a: |
| Tylko czy piętrusy mają numerację miejsc jak np. skład Papieski? Wątpliwe. |
| Cytat: |
| Poza tym, mimo braku numeracji, jakim problemem byłoby sprzedawanie tylu biletów, ile miejsc siedzących liczy skład? |
| Cytat: |
| Czemu nie wchodzi w rachube? |
| geordi napisał/a: |
| astw: tak, Gdansk jest stacja zwrotna. Stoi kilka godzin i wraca. Na peron Gdansk Stocznia ostatnio jakis pickupo-barakowoz podjechal, wypompowywali resztki metaboliczne Warszawiaków. Ale nie wygladalo na to, zeby zbiornik na wode toto mialo.. |
| PKPowiec napisał/a: |
| Kaszub, lokomotywa nie należy do KM tylko do PKP Cargo (Zakład Skarżysko-Kam.).
[ Dodano: 11-08-2011, 19:58 ] astw, to będzie wracał z uszkodzoną klimą, jeżeli na bieżąco się nie da awarii usunąć. |
| pawelu napisał/a: |
| A czas jazdy "Słonecznego" prawie identyczny jak Ex. |
| Cytat: |
| Słoneczny w dniu dzisiejszym miał jedno otwarte okienko, gdy wjeżdżał na dworzec Gdańsk Główny. Czyżby ta klimatyzacja nie była w pełni efektywna? |
| pawelu napisał/a: |
| Zgadzam się z kolegą Pułtuś, że "Słoneczny" bardzo się przyjął na polskich torach. Bardzo dużo osób już sobie nie wyobraża sezonu letniego bez tego pociągu. Jest to i tak mimo podwyżki najtańszy sposób żeby się dostać z Warszawy nad Bałtyk. Za 45 zł nie ma siły żeby tam dojechać, czy IR "Pomorze" czy którymś TLK. O Ex i EIC nawet nie mówię. A czas jazdy "Słonecznego" prawie identyczny jak Ex. |
| Cytat: |
| OIDP pojedzie standardowo przez Ciechanów. |
| Cytat: |
| Wyjaśnij mi dlaczego podajesz Ciechanów jako miejscowość przez którą pojedzie "Słoneczny" |
| Cytat: |
| Czy na jakimś odcinku będzie mógł rozwinąć 160km/h? |
| Cytat: |
| KM i tak nie mają pomocników na te pociągi |
| Cytat: |
| Ciechanów jest na tyle dużą stacją, że większość załapie. |
| gryff napisał/a: |
| No niby jak ma jechać przez Iławę skoro zaraz po Euro zamykają Działdowo -Tczew |
| Dudzio napisał/a: |
| Znamy już czas podróży? |
| Dudzio napisał/a: |
| Czy na jakimś odcinku będzie mógł rozwinąć 160km/h? |
| Pawel_15 napisał/a: |
| Jak już mowa o przetrasowaniu ewentualnym i puszczaniu przez Bydgoszcz to bym puścił od Maksymilianowa w bok na starą węglówkę, dać ze dwa postoje i tyle. Szybciej by było niż przez Laskowice gdzie nie widzę sensu specjalnie dawać postoju i Tczew. O ponad godzinę by było szybciej. |
| Cytat: |
| 750 miejsc siedzących to ile wagonów? |
| Cytat: |
| Jak już mowa o przetrasowaniu ewentualnym i puszczaniu przez Bydgoszcz |
| Pawel_15 napisał/a: |
| Trochę drogo płacić 50 PLN. Mimo wszystko taniej i nieco szybciej wychodzi PolskiBus.com |
| sympatyk napisał/a: |
| Jeśli wsiądziesz do tego pociągu to aż do celu swojej podróży nie będziesz musiał się nigdzie przesiadać. |
| Borys_q napisał/a: |
| Wielkie mi halo, jakby do Helu dojechali to by było coś. |
| Borys_q napisał/a: |
| Wielkie mi halo, jakby do Helu dojechali to by było coś. |
| Cytat: |
| A skąd niby Koleje Mazowieckie miałyby wziąć lokomotywy spalinowe, zwłaszcza do obsługi push-pulla? Pomyśl trochę zanim coś napiszesz Wink |
| Pirat napisał/a: |
| Stanowisko Kolei Mazowieckich ws. pociągu "Słoneczny":
http://inforail.pl/stanowisko-kolei-mazowieckich-ws-pociagu-sloneczny-_more_117006.html |