Cytat: |
Słuchajcie. Na Slasku zrobili porzadek w PR, więc może i tu sie uda. |
Woojtek napisał/a: |
To trzeba pisać do mediów o wszelkich wtopach tego pana - pisząc przy ty że marszałek województwa przyzwala na takie czy inne posunięcia. |
dyżurny napisał/a: |
Słuchajcie. Na Slasku zrobili porzadek w PR, więc może i tu sie uda. |
Cytat: |
Swoja drogą widziałem go ostatnio w sklepie, i aż mnie korciło żeby podejść, dać mu w twarz, i powiedzieć: To za kolej i PR Kraków. |
Cytat: |
Niska predkosc na Zakopiance ? Bez zartow, to chyba najlepiej utrzymana linia górska. |
Cytat: |
Pan Rębilas jest Dyrektorem od wielu lat i wielkim zaangażowaniem wykonuje swoje obowiązki |
Cytat: |
Ta nagonka na Rębilasa jest dziwaczna, niestety świadczy tylko wypisujących te bzdury użytkownikach forum. Czy ktoś zadał sobie pytanie o przyczyny takiej sytuacji? |
Cytat: |
Kurka wodna, a co ma Rebilas do remontu linii ? |
Cytat: |
Najlepiej utrzymana nie znaczy szybka. |
Cytat: |
Kalwaria Zebrzydowska Lanckorona - Wadowice co ci to mówi? |
Cytat: |
To było wyrzucenie pieniędzy w błoto |
Pułtuś napisał/a: |
(Stad nieszczesny kurs z TArnowa do KRakowa o 23:30) ale niestety ze wzgledu na kwestie techniczne, nie dało rady |
Cytat: |
Oczywiście znałeś stan techniczny na tym odcinku w czasie przed remontem i stan z prędkościami na linii 91 obowiązującymi w roku remontu wspomnianego powyżej odcinka. |
Cytat: |
dlatego "błota" będzie przybywać aż do całkowitego zamknięcia, po takich głosach zarządca i przewoźnik wielbicieli tych tez nie zawiedzie zapewne. |
pp napisał/a: | ||
A czemu nieszczęsny??? Kilka lat temu był taki w rozkładzie, przyjeżdżał do Krakowa około 1 w nocy, jechałem nim i wiem że frekwencja była właśnie na EN81. Ponadto, o 23 kończy się druga zmiana w Azotach. Więc proszę nie siać propagandy. |
Cytat: |
pp napisał/a:
Pułtuś napisał/a: (Stad nieszczesny kurs z TArnowa do KRakowa o 23:30) ale niestety ze wzgledu na kwestie techniczne, nie dało rady A czemu nieszczęsny??? Kilka lat temu był taki w rozkładzie, przyjeżdżał do Krakowa około 1 w nocy, jechałem nim i wiem że frekwencja była właśnie na EN81. Ponadto, o 23 kończy się druga zmiana w Azotach. Więc proszę nie siać propagandy. Problem jest taki,ze na tym pociagu nie jezdzi EN81, tylko EN57... A z doniesien Forumowiczow wynika jasno, ze tym pociagiem jezdzi kilku zablakanych nocnych marków, a nie zadne Azoty. 5 osób na składzie to max. Zreszta niech koledzy poświadczą. |
Cytat: |
Kurka wodna, a co ma Rebilas do remontu linii ? Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Za remonty odpowiedzialne jest PLK, a za PLK Państwo Polskie, ktore stosuje taka a nie inna polityke, ktora mniej wiecej mozna ujac slowami olej kolej i kup se samochod |
Cytat: |
Ta nagonka na Rębilasa jest dziwaczna, niestety świadczy tylko wypisujących te bzdury użytkownikach forum. Czy ktoś zadał sobie pytanie o przyczyny takiej sytuacji? |
Pułtuś napisał/a: |
Ile razy mam trajkotać o tym samym... A Wy udajecie że nie przyswajacie tego do wiadomości. To może pogrubie, dotrze do Was raz a dobrze...
Szynobusy serii EN81 nie nadają się do jazdy górskiej ! toteż MZPR bardzo by chciał puszczac EN81 na Kryniczance, Zakopiance, czy Sucha-Zywiec, ale po prostu nie daja sobie rady ! Z braku innego taboru kursuja tam stare EN57. |
Cytat: |
Jak informuje „Gazeta Krakowska”, w Krakowie pojawił się duży problem z przedostaniem się pociągiem z Dworca Głównego do Kraków Business Park. Pasażerów jest tak dużo, że nie ma mowy o jakimkolwiek komforcie. Podróż co prawda trwa tylko 15 minut, ale w ścisku, z jakim muszą zmierzyć się podróżni, musi być naprawdę ciężko.
W pociągach do Zabierzowa jest bardzo ciasno. Wielu pasażerów pokonuje trasę w eleganckich strojach ze względu na wymogi dyktowane przez pracodawców, ale podróż w takich warunkach nie ma według pasażerów sensu. Pociąg jest przepełniony zwykle już na stacji Kraków Główny. Według relacji pasażerów, najgorzej jest w sytuacji, gdy pojawiają się rowerzyści lub wycieczki. Na stacji Łobzów dosiadają się kolejni pasażerowie, a wówczas jest jeszcze gorzej. „Gazeta Krakowska” informuje, że niektóre firmy w Kraków Business Park przeprowadzają ankiety odnośnie do tego, czy pracownicy chcieliby, by zorganizować autobusy dowożące ich do pracy, ale kosztowałoby to więcej, niż bilet kolejowy. Według Kazimiery Biel-Zając z Przewozów Regionalnych SA, już w Zabierzowie pociągi pustoszeją, dlatego też kolejarze nie uruchamiają długich składów na tej trasie. Przedstawicielka Przewozów Regionalnych zapowiedziała, że przewoźnik planuje zwiększenie pojemności składów pomiędzy godz. 7 a 8.30 oraz 15 a 17 |
Cytat: |
trzeba było awantury firm zlokalizowanych przy stacji żeby zakład Małopolski wpadł na pomysł, że może by tak zwiększyć pojemność składów - choć z drugiej strony pasażer i tak pojedzie choćby dlatego że samochodami pojadą 3x dłużej to po co przepłacać |
Bardi78 napisał/a: |
Dokładnie jest tak jak piszesz , też wiele razy pisałem to na forum.
Dla uściśnienia dodam że nie jest to problem nie do przejścia ,rozmawiałem chyba rok temu z kimś kto chyba był inżynierem i znał problem sprężarek i powiedział mi że jest też druga znacznie droższa wersja EN-81 gdzie sprężarki sie nie psują ale PRy zamawiają te tańsze:( |
urban2604 napisał/a: |
1,5 roku temu owszem Wanda i Karolinka były popularne , ale gdy przewoźnik autobusowy zrobił promocje cenowe , a kolej wyprawiała cyrki z mostem w Mysłowicach pasażerowie odeszli i już nie wrócili . |
adamus napisał/a: |
Dodam ze swojej strony że jeżdżąc bardzo często już od 2009/2010 do dziś na relacji Chrzanów-Kraków Gł. przykładowy kurs o 15stej z Chrzanowa na 16:20 w Krakowie en57 był już w Trzebini zapełniony w 90%, potem (Krzeszowice, Rudawa, Zabierzów) było już tylko gorzej! W Bussines Parku to już masakra była, ludzie pchali się aby tylko wsiąść do pociągu zaś kondi z pomocnikiem nie nadążali wypisywać biletów!!! I to ma być ta szybka kolej aglomeracyjna dla wszystkich z po za Krakowa? To oczywiście też nie ponosi winy pan Rębielas do spółki z UM??? Żenada mili Państwo jak niektórzy próbują tu bronić człowieka który ponosi odpowiedzialność za spółkę której jest dyrektorem i za którą odpowiada. Ten pan stanowczo za długo piastuje tą funkcje. |
Cytat: |
Trudno, żeby na Krzeszowice leciał szynobus |
kris123 napisał/a: |
Chodzi mi tylko o kogoś jadacego do samego Oświęcimia. Na przykład o 6.00 kurs przez Trzebinię 30112 i 6.16 przez Spytkowice 33023, albo 14.40 jadą do Oświęcimia 33029 przez sp i 30130 przez Trz. A wygląda to tak , że wszystko leci na Trzebinię a pusty leci przez Spytkowice. A nawet pytam taką grupkę jadącą o Oświęcimia czemu nie wsiądą do pustego to mowią, że nikt im nie powiedział... |
MK_Rabka napisał/a: |
Wadowice-Trzebinia. |
Cytat: |
A na marginesie zawsze się zastanawiałem turystom jadącym do Oświęcimia , że wolą się gnieździć w pociągu przez Trzebinię a obok stoi pusty pociąg przez Spytkowice. |
Cytat: |
Juz widzę jak dadzą dodatkowe pociągi. |
Cytat: |
Jest dużo więcej pasażerów to bezpieczniej .
|
Cytat: |
To ja podam od siebie przykład. Mówiło się, że linia stróże-biecz jest niedochodowa. I zamiast bawić się w półśrodki trzeba bylo puścić szynobus od Sącza z obslugą Gorlic. Jakoś ZKA do Gorlic wjeżdża a już pociąg nie mogł?! |
Cytat: |
I jeszcze na dokładkę pociągi m/narodowe idiotycznie skasowane bez uruchomienia w to miejsce pociągów w granicy kraju |
Cytat: |
ja powiem tak. Kursy na Słowację to wg mnie obowiązek. |
Cytat: |
Obowiązkowo powinno się także przywrócić Skalnicę do Ziliny. |
Cytat: |
Co do Biecza fakt autobus sensu nie ma. Ja bym zamiast tych kursow dal 1 porządny pociąg codzienny do Gorlic. |
absolutus1 napisał/a: |
rdzewieją w Krakowie |
inter napisał/a: |
Tyle milionów złotych ? Nikt za to nie ponosi odpowiedzialności? |
absolutus1 napisał/a: |
rdzewieją w Krakowie |
absolutus1 napisał/a: |
no właśnie tam najbardziej by się nadawały . Ale z naszego gadania nici. spróbuje napisac pismo w tej sprawie może tez napiszecie |
Cytat: |
@Milus- Kurtyka to typowy (czy tam typowa).... polityk, ktory nie zna sie na niczym, a na pewno nie na kolei Exclamation Kolejny dowod na to, ze prezesow na kolei dobiera sie wedlug partyjnego klucza, a nie kompetencji Exclamation |
grzesik56 napisał/a: |
Pułtuś, a to znaczy,że wywali troche tych ludzi niepotrzebnych i nie trzeba będzie na nich robić |
sheva17 napisał/a: |
To najeżdżanie na Rębilasa jest żałosne. Facet jest dobrym szefem PR-ów, ale zgodzę się, że biurokrację w krakowskich PR-ach trzeba ograniczyć, podobnie jak zlikwlidować niepotrzebne kasy. Na niektóre linie nas zwyczajnie nie stać, przewóz powietrza nie ma sensu. |
sheva17 napisał/a: |
Faktycznie pociąg Żywiec- Kraków to głupi pomysł, ale nic nie stoi na przeszkodzie by sam zapłacił za taki kurs z własnej kieszeni, może wtedy przestaniesz składać takie propozycje? To wszystko kosztuje i nawet zatwardziali MK-ole muszą wreszcie brać pod uwagę ekonomię, na pociąg pod każdą zagrodę nas nie stać. Rębilas jest dobrym szefem i tak naprawdę Twoje ,,zarzuty'' są niestety wynikiem niewiedzy. A to, że ktoś coś tam Ci gdzieś powiedział to wybacz, ale na pewno nie jest materiał do poważnej dysputy.Ataki na Rębilasa są żałosne, fajnie jest jeździc palcem po mapie, tylko w realu to trochę jednak kosztuje i niestety nie wszędzie się opłaca. |
Cytat: |
JEŻELI TWIERDZISZ ŻE PAN DYREKTOR JEST DOBRYM MENAGEREM I ŚWIETNIE ZARZĄDZA MZPR TO...NIE MAM PYTAŃ... |
Cytat: |
Moje oczy mówią mojemu mózgowi widząc tłum robiący kółko z Żywca do Krakowa że coś nie tak,
mówią mi także że uwalenie linii do Katowic na którą średnia osób była około 70 na kurs to też coś nie tak... |
Cytat: |
Katowice - Kraków i Oświęcim - Kraków dobre przykłady , które pokazują , że z fatalnym czasem przejazdu ludzi pociągami jeździć nie będą . |
Cytat: |
Dlatego może powinny wrócić Lux torpedy (może ktoś pamięta czas przejazdu na tej trasie tego pociągu). |
Cytat: |
Dla ludzi liczy się w pierwszej kolejności czas dojazdu. Nie komfort, bezpieczeństwo, czy nawet cena, a właśnie CZAS. |
Cytat: |
Osobiście uważam, że na linii do Żywca byłaby frekwencja na te 50 osób. Rozumiem, że nie produkuje się masowo takich szynobusów. To może producenci powinni wykorzystać tę nisze i opracować składy, ala tramwaj. |
Cytat: |
co jadę ze Zwardonia to grupka kilkudziesięciu osób jedzie ze mną do czechowic-dalej przesiada się na pociąg do Oświęcimia -i dalej do Krakowa robiąc ogromne kółeczko-tracąc czas i pieniadze |
Cytat: |
Twierdzenie, że pociagi na trasie Żywiec- Sucha- Kraków są nieopłacalne jest śmieszne. |
Cytat: |
bardzo ciężcy do rozmowy, na tyle ciężcy, że nie warto tracić na nich czasu |
Cytat: |
A mnóstwo osób z Żywiecczyzny i okolic chce jechać na Kraków, ale nie ma dobrych poączeń. |
Cytat: |
Trzeba troszke chcież i wykazac troszke dobrej woli, co władze województwa krakowskigo nie maja takowych checi, a najmniejsze ma pan Rebilas. Niestety dopóki on będzie władał MZPR dopóty kolej w naszym regionie będzie się zwijała. Niestety Pan Rębilas dobrym menagerem nie jest, a PKP PLK bardzo pomaga mu w tym |
Cytat: |
Jak juz porządna oferta powstanie, to trzeba ją rozreklamować, bo zwykli ludzie się nie dowiedzą o niej i dalej będą sie cisnąć w sardynkowozach do krakowa. |
Cytat: |
niestety na każdy argument przeciwników Pan Rębilas ma skuteczny kontrargument w postaci stanu torowiska/czasu jazdy |
Cytat: |
Bardi78, sheva17 to chyba kolejne wcielenie Arona i Rovera |
Cytat: |
dziecko drogie, cna całym świecie do kolei regionalnej się dokłada, bo ma byc ona dla pasażera, a nie dla zysku |
Cytat: |
Bo nie chcielibyśmy bys dostał jakiegoś wylewu przez sheva17 Razz |
Cytat: |
Hm ...a może zlikwidujmy wszystkie pociągi zacznijmy a zacznijmy wynajmować dworce i stacje na jakieś imprezy jakieś koncerty. |
Cytat: |
Jakby ten sprawny menager działał i w drugą stronę tzn.jednocześnie szybko przywracał co ucinał to nie było by tej krytyki a jak jest każdy widzi... |
sheva17 napisał/a: |
Lepiej obudzić się wcześniej niż później. Pieniędzmi podatników niech zarządzają fachowcy i słusznie nie wydaje się ich na wożenie powietrza Pieniędzy mamy tyle ile mamy i lokujemy je tam gdzie jest na nie zapotrzebowanie. Na linii Sucha- Żywiec go nie ma i szkoda marnować tutaj publicznych pieniędzy. |
Cytat: |
Zatem proszę, wytłumacz mi dlaczego na linii Kraków - Tarnów, gdzie frekwencja jest bardzo wysoka co rok obcina się kilka połączeń, robiąc dziury rozkładowe nawet do grubo ponad 2 godzin? Czy zatem pieniądze przeznacza się na rozwój połączeń na tej linii? |
Cytat: |
Pasażerów na linii Sucha - Żywiec nie było, ponieważ oferta nie zachęcała ich do podróży pociągiem. |
Cytat: |
Szczególnie teraz jak zrobiono Trzebinia - Oświęcim . I tu p. Rębilasa nie rozumiem czemu tak na siłe utrzymuje kursy dla kilku ludzi , gdy gdzie indziej jeździłoby pewnie dużo więcej . |
Cytat: |
Oj nie narzekajcie, ekipa Rębibusa wymyśliła dziś do Tarnowa skład 3xEN57 i frekwencja i tak była powyżej 100% Shocked Szok, da się jak się chce i pomyśli. |
sheva17 napisał/a: | ||
Ograniczenia związane są z modernizacją linii. Zauważ, że pomimo tego faktu udało się na tej linii uruchomić kilka IR. |
Cytat: | ||
Pasażerowie odeszli z uwagi na fatalny stan infrastruktury a przede wszystkim niestety busy okazały się i szybsze i tańsze. Gdyby linia miała europejskie parametry żaden bus z pociągiem nie miałby szans. |
Cytat: |
Zanim ruszyła owa modernizacja PLK zapowiedziała, że właśnie pociągi Regio (o których wspominałem, że się je obcina, a jeżdżą nimi tłumy ludzi) będą miały priorytet. |
Cytat: |
Kolejną sprawą jest to, że skoro Regio wywalono, to nic by się nie stało i podróżni nie obraziliby się kiedy taki IR zatrzymanoby na stacjach i przystankach, z których korzysta najwięcej ludzi, czyli tzw. wyznaczenie dodatkowych postojów dla tych pociągów. Ale "nie da się". |
Cytat: |
Muszę marznąć na peronie, gdy regio jest opóźniony 30-50 minut, podczas gdy taki IR, który odjeżdża o podobnej godzinie jedzie sobie planowo, szybko przejeżdżając przy peronach, na których czekają na Regio zmarznięci i zdenerwowani ludzie. |
Cytat: |
Np. Warszawa - Przemyśl skierować na trasę przez Skarżysko-Kamienną, Stalową Wolę Rozw. i Przeworsk (tylko jedną TLK tak przetrasowano), ewentualnie przez Lublin, ale tu problem jest z trakcją spalinową. |
Cytat: |
Wytłumacz mi jeszcze, dlaczego osobówki Kraków - Tarnów tnie się z roku na rok (w latach poprzednich też)? |
Cytat: |
Pytanie kto doprowadził do takiego stanu ową infrastrukturę. Gdyby utrzymywano na niej pociągi zrobionoby też coś, aby nie była w stanie fatalnym. |
Cytat: |
Ludzie bądźcie normalni?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Chcemy mafiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Cytat: |
Ja twierdze że Pan Rebilas kiepsko sobie radzi z zarządzaniem ludźmi, przykładem może być nowe i stare szynobusy jakie kupiły PKP Przewozy Regionalne w Małopolsce, czy ktoś się przyglądał że nie wyświetlają się tablice informacyjne z boku przecież ułatwiło by to podróżnym orientacje przy wsiadaniu, następnie nie jestem pewien czy jest taka możliwość ale czy wzorem tramwajów w Krakowie nie można informować o przyjeździe do danej stacji w samym szynobusie. |
Cytat: |
Tym kosztem zbędnego zatrudnienia można było znacznie inwestować w nowe szynobusy . |
sheva17 napisał/a: | ||
No i mają, ale chyba ich liczba zależy od wysokości dotacji ze strony marszałka? Wiem, że marzenia są piękne, ale na pociąg co 5 minut nie wystarczy. Rozkład jest odbiciem i modernizacji i możliwości finansowych województwa. |
sheva17 napisał/a: | ||
IR jest dedykowany dla innych pasażerów i stając w każdej dziurze na pewno by ich stracił. |
sheva17 napisał/a: |
Może powinien wtedy wylądować samolot? IR zrozum wreszcie ma swój rozkład i z pociągiem REGIO nie ma nic wspólnego. Opóźnienia się zdarzają. Idąc Twoim tokiem rozumowania w mieście, gdy spóźni się autobus powinna nas zabrać pierwsza lepsza taksówka oczywiście na bilecie miesięcznym na komunikację miejską. Wizje to Ty masz inspirujące, ale niestety niedorzeczne. |
sheva17 napisał/a: | ||
Gdybyś chociaż zajrzał do rozkładu szybko byś się zorientował, że pociąg ze stolicy do Przemyśla przez SW uruchomiono, ale co tam lepiej pisać bzdury na forum.. |
sheva17 napisał/a: |
Pociąg jedzie tam gdzie są pasażerowie i rozkład ma być swoistym kompromisem między poc. REGIO, TLK-ami i dotowanymi EC, te pociągi jechać muszą. |
sheva17 napisał/a: | ||
Gdy kończyły kursy w Bochni i Brzesku wzajemnie się blokowały. Linia ma ograniczoną przepustowość, podobnie zmieniały się skomunikowania. Na linii Kraków- Tarnów- szczególnie, gdy PR-y wprowadziły IR- oferta jest więcej niż przyzwoita. |
sheva17 napisał/a: | ||
Rozwalasz mnie...Aha czyli gdyby po drogach jeździło jeszcze więcej samochodów to byłoby mniej dziur...Nie no, nie mam pytań. |
Cytat: |
nie jestem pewien czy jest taka możliwość ale czy wzorem tramwajów w Krakowie nie można informować o przyjeździe do danej stacji w samym szynobusie. |
Cytat: |
sheva17. To prawda niema potrzeby zwiększać liczby pociągów do Tarnowa, ale muszą być pociągi z Krakowa do Bochni i z powrotem. |
Cytat: |
Dlaczego mozna przejechać całą Polskę pociagami regionalnymi na siedząco tylko w Krakowie są problemy z wejściem do pociągu w kierunku Tarnowa. |
Cytat: |
Oczywiście zmodernizawane EN 71 są na Śląsku i w Kielcach, a w Małopolsce zabrano większość EN 71 na Interregio, bo przecież biorąc milionowe dotacje z UM można pasażerów olewać. |
Cytat: |
MZPR słynie w całej Polsce z olewania pasażerów. |
Cytat: |
Fakty, fakty, fakty. Widziałeś na oczy obiegi? Znasz ilostan taboru? Co rozumiesz przez "zawsze zastawione taborem"? Nie wiem jak wygląda sytuacja w Suchej, ale Płaszów w godzinach pozaszczytowych faktycznie może mieć obłożenie, bo każdy skład kończący bieg na Głównym jeśli od razu (w ciągu kilkunastu minut) nie przechodzi na kolejny pociąg to tam właśnie zjeżdża. |
sheva17 napisał/a: |
Z Turystą dyskutować już nawet mi się nie chce, bo jak można wytłumaczyć takiemu jegomościowi |
sheva17 napisał/a: |
inne potoki wygeneruje Kraków a inne np. Ostrowiec z całym szacunkiem dla tego miasta....Obecnie mamy już 1 TLK-ę przez Sandomierz i świeci pustkami. |
sheva17 napisał/a: |
Turysto jakoś tak jest, że pociągi jeżdżą tam gdzie jest na nie zapotrzebowanie, nie każda linia ma odpowiedni potencjał. |
Cytat: |
SKAWINA - OŚWIĘCIM - KATOWICE
Realizowanie połączeń Kraków Płaszów - Skawina - Oświęcim - Katowice |
Cytat: |
exismus, wszystko ok, poza połączeniem relacji osobowej Kraków-Rzeszów-Przemysl |
Cytat: |
Dotacja rośnie pociągów mniej raz. |
Cytat: |
Wiele pociągów jeździło przez lata w porach dogodnych tylko dla kolejarzy. |
Cytat: |
Składy brudne jak noc (wiem, że tak jest wszędzie - no ale nie mógłby się wyróżniać in plus?) |
Cytat: |
MZPR wydaje się w ogóle bezradny i bez pomysłu. |
Cytat: |
IR to pomysł centrali by mieć większy dochód nie ma co tego mieszać z naszym zakładem. |
Cytat: |
Tu nie chodzi o fanatyzm MKoli, ale zrozum - gdy jest źle to się raczej wymienia władze, a nie zostawia x lat na stołkch - tu potrzebni sa bardziej energiczni ludzie którzy będą w stanie więcej wycisnąć ze środków jakie im dano i powalczyć w UM o nowe pojazdy. |
Cytat: |
atego sugerowałem przetrasowanie jeszcze kilku pociągów, m. in. na tą linię. |
Cytat: |
Rozwiązaniem na okres modernizacji na odcinku Kraków - Tarnów faktycznie mogłoby być utrzymanie tam jedynie pociągów Regio przy nadaniu im dużo większej częstotliwości i oczywiście z honorowaniem biletów. |
Cytat: |
Połączenie relacji Kraków - Tarnów i Tarnów - Nowy Sącz (Krynica) |
Cytat: |
Najlepsze jest rozwiązanie zamknąć nie rentowne linie i tym kosztem dołożyć połączeń z Krakowa do Katowic ,Oświęcimia przez Skawinę ,Zakopanego , i Tarnowa . Jeśli będzie więcej połączeń w dobrych godzinach to podróżni się chętnie przeniosą z zatłoczonych busów . |
sheva17 napisał/a: | ||
Jak czytam takie posty to ręce odpadają. A co niby studenci z Wrocławia czy ze stolicy nie mają prawa wrócić wcześniej jak za parę lat do domu jak zakończy się modernizacja? Obecne rozwiązanie jest optymalne i ruch lokalny i międzywojewódzki jest ważny a idiotyczne rozwiązania odłóżmy na bok. |
sheva17 napisał/a: | ||
Jasne. Pociąg jeździ pusty to by zwiększyć frekwencję Turysta doda........kolejne. Dodatkowo zabierze je z innego szlaku gdzie jeżdżą pełne. Zaiste reforma a la kasy chorych . |
sheva17 napisał/a: | ||
Jak czytam takie posty to ręce odpadają. A co niby studenci z Wrocławia czy ze stolicy nie mają prawa wrócić wcześniej jak za parę lat do domu jak zakończy się modernizacja? Obecne rozwiązanie jest optymalne i ruch lokalny i międzywojewódzki jest ważny a idiotyczne rozwiązania odłóżmy na bok. |
Cytat: |
Z tego co wiem to po zakończeniu remontu Rzeszów-Jasło będzie remont Jasło-Zagórz..więc jak to ma się do twoich słów że tej linii juz nic nie uratuje... |
Cytat: |
Ja twierdzę że jak w końcu umrą bezdennie głupi ludzi z dawnej epoki trzymające się jedynie stołka a przyjdą naprawdę fachowcy którym zależy, to dostrzegą potencjał Bieszczad i skandaliczny fakt że praktycznie kolej tam nie istanieje i jeszcze będziemy jechać pociągami dalekobieżnymi do Krościenka... |
Cytat: |
Nie będę już z Tobą dyskutować. Ty chyba nie potrafisz czytać postów ze zrozumieniem. Czy ja napisałem, że wraz z przetrasowaniem TLK likwidujemy postoje Regio w miastach? Nie. |
Bardi78 napisał/a: |
Wydaje mi się, że remont Jasło-Zagórz ma rozpocząć się w ciagu najbliższych 18 mcy...gdzieś o tym czytałem ,że jak skończą Rzeszów-Jasło to rozpoczynają Jasło-Zagórz... |
Pułtuś napisał/a: | ||
Dystansuje sie od tutejszej dyskusji, gdyz prowadzona jest w stylu "Fakty są przeciwko mojej tezie, wiec tym gorzej dla faktów", jednak powiem, ze mimo remontow nie oznacza to, ze wroca ludzie, bo zeby wrocili ludzie, to potrzebna jest sensowna oferta przewoznika - a malo to zmodernizowanych tras, po ktorych hula wiatr ? Porownaj Tarnobrzeg-Rzeszow, modernizacja za ciezkie miliony rewelacyjny czas przejazdu i..... 4 pary szynobusow. Na Rzeszow-Jaslo-Zagorz bedzie tak samo. Remont nie oznacza ze miszczowie z PR Rzeszow zwieksza liczbe polaczen. |
sheva17 napisał/a: |
Marszałek planuje powołanie kolejnej spółeczki dla swoich kolegów- ciepłe posadki są ważne, także obok już istniejących KD, KŚ, KW, czy KM ma powstać kolejny przewoźnik w małopolsce. No cóż zobaczymy co wtedy na tym forum będą pisać przeciwnicy Rębilasa w tej całej mozaice taryfowej. |
sheva17 napisał/a: |
Marszałek planuje powołanie kolejnej spółeczki dla swoich kolegów- ciepłe posadki są ważne, także obok już istniejących KD, KŚ, KW, czy KM ma powstać kolejny przewoźnik w małopolsce. No cóż zobaczymy co wtedy na tym forum będą pisać przeciwnicy Rębilasa w tej całej mozaice taryfowej. |
Cytat: |
Przecież to towarzystwo wzajemnej tolerancji:po jednej stronie wiadomy pan i pani z PR a po drugiej marszałek wraz z drugim panem:) |
Cytat: |
Mozaice taryfowej ? z tego co wiem, to KD i chyba tez KW maja taryfe identyczna z PR. |
Cytat: |
Choć mnie wizja małopolskich władz też kompletnie nie przekonuje... |
sheva17 napisał/a: |
Jasne ktoś gdzieś coś powiedział...Podaj konkretne nazwiska tych osób, po kątach to i przekupki na rynku potrafią narzekać. Niestety nie masz racji, krytyka Rębilasa wynika głównie z jakiś osobistych fobii i urazów i jest rażąco niesprawiedliwa jak to słusznie zauważono w liście. Nie ma sensu ciągnąć tej dyskusji, cieszę się, że ktoś wreszcie przeciwstwił się tej tandentnej propagandzie uprawianej przez przecwiników Rębilasa pozbawionej nawet pozorów obiektywizmu. |
Cytat: |
sheva wiesz to że inni jadą po tobie na tym forum |
Cytat: |
napisałeś o podanie nazwisk to powiem tak |
Cytat: |
jak ty nie powinno tu być... |
Cytat: |
A Tobie chyba trzeba przeliterować, że do nikogo nie mam żadnych fobii i urazów. Po prostu uważam, że mogą się znaleźć nowe osoby w kierownictwie MZPR, które wprowadzą trochę świeżości. |
sheva17 napisał/a: |
Jeśli władze nie zechcą inwestować w kolej to nic się nie zmieni. |
ET05 napisał/a: |
EEtam. W latach 80-ych były 100% podwyżki i nikogo to nie ruszało. |
sheva17 napisał/a: |
Oj za Rębilasem jeszcze będziemy płakać... |