| Cytat: |
| Jak przyznał członek zarządu PKP Intercity i dyrektor ds. technicznych Tadeusz Matyla, liczba i stan techniczny należących do przewoźnika wagonów sypialnych i kuszetek nie pozwala, by podstawić ich więcej |
| Cytat: |
| Niby kuszetek i sypialnych brakuje,a dziś rano w TLK Olsztyn-Szczecin jako wagon 2 klasy pojechała kuszetka |
| pasqudek napisał/a: |
| Jak obecnie wygląda sprawa podróży w wagonie sypialnym? |
| Cytat: |
| Czy konduktor budzi przed stacją docelową np. x minut wcześniej? |
| Cytat: |
| Czy jest chociaż jakaś mała szafka aby wsadzić sobie smartfon i dokument (aby współpodróżni nie wzięli sobie)? |
| Cytat: |
| Czy faktycznie konduktor zabiera bilet i dokument przy wsiadaniu do wagonu sypialnego? |
| Cytat: |
| Jeśli wybiera się wagon sypialny (3 miejscowy) to które miejsce najlepiej opłaca się brać? |
| Cytat: |
| Czy jest w przedziałach port USB do ładowania smartfonu? |
| pasqudek napisał/a: |
| Czy w sypialnych jest np. umywalka i toaleta? |
| Cytat: |
| Czy standardowo jest pościel i poduszka? |
| Cytat: |
| Czy to prawda, że dolne łóżko jest trochę węższe ze względu na oparcia? |
| Noema napisał/a: |
| dawno temu (...)„Polonezem” do Moskwy (...) był pakiet higieniczny (mydełko, pasta i szczoteczka do zębów). |
| pasqudek napisał/a: |
| Czy jeśli kupuje się bilet(y) z wyprzedzeniem to jest coś taniej? |
| Cytat: |
| Przedział z 2 łóżkami przerobiony na single. |
| Cytat: |
| O wykupionym przedziale wiedzieli ponad 72 godziny wcześniej. |
| pasqudek napisał/a: |
| @InterJet:
Masz rację. Po to wywala sie ponad 400zeta aby jechać w przedziale 3 osobowym przerobionym na 1 osobowy. Gdyby były gdzieś ogólnodostępne informacje to wziąłbym normalną miejscówkę w klasie I lub II. Więc jak pasażer ma nie czuć się oszukanym? To jest tak samo parodia jak z Strefą Ciszy w Pendolino |
| pasqudek napisał/a: |
| W hotelu pokój jednosobowy jest tańszy niż np. dla dwóch osób. |
| pasqudek napisał/a: |
| Jak sprawdzić cenę miejscówki w wagonie sypialnym bez potrzeby logowania się na stronie Intercity) |