mikiee napisał/a: |
Zostawiłbym relację Pyskowice - Bytom - Siemianowice - Oświęcim |
mikiee napisał/a: |
Zamiast tego stworzyłbym relację TG - Rybnik lub TG - Racibórz lub dalej. |
mk1992 napisał/a: |
należy zabiegać o wydłużenie Gliwice - Bytom w pierwszym etapie do Katowic, jeśli to się sprawdzi (a wierzę, że się sprawdzi!) to w drugim etapie do Pyskowic, natomiast w końcowej fazie gdzieś dalej w kierunku wschodnim (Mysłowice, Jaworzno, Oświęcim?) |
Cytat: |
Obecnie nie widzę potrzeby łączenia TG z Rybnikiem czy Raciborzem. ... można pokombinować z pociągami relacji Bytom - Racibórz czy Bytom - Wodzisław Śląski z pominięciem Gliwic (tak jak jechaliśmy na SKR, przez Zabrze Makoszowy Kopalnię, Knurów i dalej na Rybnik). Wtedy wystarczą odpowiednie skomunikowania w Bytomiu. |
mikiyee napisał/a: |
Do Jaworzna, Mysłowic lub Trzebini można by przedłużyć pociągi z/do TG przez Katowice. |
mikiyee napisał/a: |
Połączenie TG - Wodzisław lub Rybnik traktowałbym jako połączenie na osi N-S. Poza zapewnieniem dogodnego połączenia Rybnika z Katowicami otrzymujemy wygodny dojazd do Bytomia i TG również dla Mikołowa, czego obecnie brak. Głównie chodzi o to by nie odcinać południa (Tych [tu przesiadka w ligocie lub katowicach] i Mikołowa) od TG i Bytomia.
Tu też jest pewien fortel. Otóż by nie kończyć biegu pociągu w Katowicach (co już na mojej stronce z planem uznałeś za bezsens, z czym się zgadzam oczywiście). Chciałbym by pociągi z Rybnika/Wodzisławia jechały do TG przez Katowice/Bytom. Wtedy pociągi z Raciborza przez Katowice jechałyby do innej stacji, np Zawiercie, Jaworzno. Dałoby to połączenie Mikołowa z Katowicami w takcie co 1h lub 30min i bezpośrednie połączenia dalej w dwóch kierunkach. |
Cytat: |
będzie utworzony wspólny bilet na A, T i P. |
Patryk180 napisał/a: |
No tak ale ty dałeś propozycje na Oświecim raczej obstawiał bym przy warianice wyłącznie do Mysłowic. |
Cytat: |
Tutaj należy stworzyć wspólny bilet z prawdziwego zdarzenia, który będzie honorowany w:
- pociągach - tramwajach - autobusach: KZK GOP, MZKP, MZK Tychy, PKM Jaworzno |
Cytat: |
Pozostaje kwestia uzgodnienia obszaru, na którym taki bilet będzie obowiązywał. Ja bym tutaj widział jeszcze ROW (Rybnicki Okręg Węglowy - 0,5 mln. mieszkańców), a także miasta leżące na obrzeżach GOP-u (Pszczyna, Zawiercie, Kalety, Oświęcim). Dalej chcesz się upierać, że metropolitarny należy tylko lekko zmodyfikować? |
kamkat napisał/a: |
... Wtedy mielibysmy ladne kolo o srednicy 20-30km, a wszelkie Rybniki, Zawiercia czy inne Oswiecimy powinny zostac na przyszlosc, jesli zdzen metropolii bedzie w miare sprawnie funkcjonowal. |