INFO KOLEJ - forum kolejowe

Dział pracowniczy - Chcę pracować w PKP PR

dawid78 - 10-10-2006, 10:59
Temat postu: Chcę pracować w PKP PR
Witam wszystkich forumowiczów.
Marzenia się spełniają,więc może mi się uda.Jadę jutro do dyrekcji w Katowicach obok Spodka,tylko nie wiem do kogo mam się kierować-czy do działu kadr,czy do ....no właśnie.
Byłem tam tylko raz a gmach jest potężny-może Ktoś z Was mnie pokieruje.
Mam w tej chwili pracę(jutro biorę urlop),ale chciałbym robić to co lubię.
Skończyłem Technikum Kolejowe w Gliwicach-kierunek Ruch i Przewozy,sam też 2 lata temu zrobiłem uprawnienia manewrowego,przez rok pracując w przetoku,przy wylewie płynnego żużla.Chociaż była to namiastka kolei,to byłem zadowolony.Ale wielki Piec wygaszono i pracuję teraz w Wytwórni Materiałów Spawalniczych.
Pozdrawiam.
Paszczak - 10-10-2006, 11:10
Temat postu:
W ciemno nie masz po co iść, bo Cię spławią. Tylko się przed nimi ośmieszysz i baby w biurze będą miały pośmiewisko. Po pierwsze musisz mieć układy i znajomości w dyrekcji jakiegoś zakładu PKP lub musisz być dzieckiem betona lub przyjaciela betona. Bez tego trudno o jakąkolwiek pracę w PKP i to w sytucji gdzie podobno kolejarzy jest za dużo.

Prywatnie odradzam Ci staranie się o pracę w PKP PR, bo to tonący statek. Lepiej zostań już w tej Wytwórni Materiałów Spawalniczych.

A jeśli już koniecznie chcesz tam iść to kieruj się do kadr, a najlepiej to umów się na rozmowę z dyrektorem.
Ralny - 10-10-2006, 11:34
Temat postu:
dawid78 napisał/a:
Chcę pracować w PKP PR!

Zwariowałeś? Młot
simplex - 10-10-2006, 19:37
Temat postu:
Kolega nie mówi tego na poważnie ,prawda?

Człowieku wszedzie tylko nie do PR to jest..........BANKRUT !!! Szczerze radze poszukać gdzie indziej np.W Inter City ,ale niestety jest tak jak pisze Paszczak bez znajomości u betonu nic nie zdziałasz .Mimo wszystko zycze powodzenia
dawid78 - 10-10-2006, 21:50
Temat postu:
Dzięki za odpowiedzi,chociaż są bardzo pesymistyczne.
Wiem,że trzeba mieć tzw."plecy" aby się dostać ale spróbuję.
Z mojego rocznika,który kończył kolejówkę,tylko jedna osoba na 24 pracuje na PKP-bo jej ojciec itd.wiecie sami co.
A co do spółki InterCity ,też bym tam mógł i chciał pracować,tylko nie wiem gdzie szukać ich siedziby na Śląsku.
Beatrycze - 11-10-2006, 06:45
Temat postu:
dawid78, na forum zarejestrowany jest były prezes PKP IC pan Prześluga. Myślę, że jeśli na PW grzecznie go zapytasz to na pewno doradzi Ci jak i gdze starać się o pracę w tej spółce. Smile
Szymek - 08-12-2007, 00:21
Temat postu: Praca w PKP PR
Na początku chciałem się przywitaćSmile

Mam pytanie w sprawie pracy w PKP PR na stanowisko konduktora. Obecnie jeszcze jestem uczniem liceum ogólnokształcącego w Zespole Szkół Komunikacji im. H. Cegielskiego w Poznaniu. Po skończeniu szkoły bardzo chciałbym pracować w PR na stanowisku konduktor. I mam pytanie czy w tak młodym wieku jakiś ZPR mnie zatrudni i czy wystarczy tylko LO ?

Bardzo proszę o odpowiedz i pozdrawiam.
Pamela - 08-12-2007, 00:49
Temat postu:
Witaj Szymku
Nie jestem pracownikiem PR ale do drużyn konduktorskich są zawsze częstsze przyjęcia niż na inne stanowiska .Podstawą do przyjęcia na PKP jest pierwsza kategoria zdrowia i średnie wykształcenie.Podejrzewam ,że jak skończysz szkołę i zgłosisz się do kadr w zakładzie PKP PR i złożysz podanie o przyjęcie do pracy trafiając na zapotrzebowanie pracowników w drużynach konduktorskich masz szanse abyś został przyjęty na kolej.To tylko wstęp po przyjęciu do pracy na PKP . Życzę ci powodzenia .Pozdrawiam Kolejarz
Szymek - 08-12-2007, 14:51
Temat postu:
A chciałbym się jeszcze dowiedzieć jak wygląda i ile trwa kurs na stanowiska konduktora?
simplex - 10-12-2007, 14:33
Temat postu:
Szymek napisał/a:
A chciałbym się jeszcze dowiedzieć jak wygląda i ile trwa kurs na stanowiska konduktora?


Około dwóch miesięcy ,wszystkiego możesz sie dowiedzieć tutaj : www.csid.pl
FTD - 10-12-2007, 21:13
Temat postu:
W Kołobrzegu PRy szukają manewrowych. Oferta tej pracy ukazała się niedawno w PUP Koszalin i chyba jest jeszcze aktualna bo mało chętnych.
Szymek - 14-12-2007, 18:32
Temat postu:
simplex napisał/a:


Około dwóch miesięcy ,wszystkiego możesz sie dowiedzieć tutaj : www.csid.pl




Bylem na tej stronie i nie ma tam informacji na temat kursu na stanowisko konduktora:(

na forum IC pojawiła się informacja o poszukiwaniu przez spółkę kandydatów na stanowisko konduktora!
yello1 - 14-12-2007, 18:56
Temat postu:
http://www.hagans.pl/box3.html

Zobacz tam. To w toruniu.
Szymek - 15-12-2007, 17:31
Temat postu:
Ale ta firma raz to jest prywatna a dwa to nie dotyczy konduktorów.

Mam pytanie do kond. i kier. poc. lub osób znających zasady kursu. Kurs dwa około 2 ms. Ale czy ten kurs jest "wyjazdowy" czy jaka jest forma kursu.
I czy PKP PR robi tak że zanim kond. będzie konduktorem to pracuje wpierw pod opieką jakiegoś instruktora?
yello1 - 15-12-2007, 20:17
Temat postu:
Zadzwon do kadr i dowiesz sie wszystkiego. Najprawdopodobnie przyjma ciebie do PR i bedziesz czekal na kurs pracujac na innym stanowisku niz konduktor.kurs moze byc w innym miescie co wiaze sie z zakwaterowaniem.Po skonczonym kursie bedziesz przydzielony do druzyny konduktorskiej . Osrodkow PKP jest coraz mniej chyba tylko w Katowicach i poznaniu.
Szymek - 16-12-2007, 00:04
Temat postu:
te inne stanowiska to jakie?
kolo - 16-12-2007, 18:20
Temat postu:
Kurs na konduktora trwa ok 3-4 mies. Przyjmujesz się do pracy tzn.Robisz badania,na początku pracujesz na 8 godz. od pon do piątku.Podczas kursu poznajesz pracę kasjerek (kilkanaście dni )informacji,Rewidentów (sprawy wagonowe).Następnie wysyłają Cię na miesięczny kurs (zależnie jaki ZPR)akurat organizuje).Na końcu kursu zdajesz egzamin na referenta służby handlowo-przewozowej.PO powrocie do swego ZPR-u jeszcze ok.1 miecha juZ jeździsz jako szkoleniec z drużyną kond.Potem zdajesz jeszcze autoryzację na kond. rew. i rozpoczynasz pracę samodzielną.Życzę powodzenia i wytrwałości.
P.S.-- nie wiem czy jeszcze ale ZPR Dolnośląski i Opolski miały przyjęcia do drużyn.
crazyceg - 18-12-2007, 07:41
Temat postu:
no to witamy w świecie gdzie kończy się logika a zaczyna PKP(że tak pojadę klasykiem Wink )powiedz ile dali Ci na grupie Very Happy
simplex - 18-12-2007, 14:28
Temat postu:
Gdyby ktoś był zainteresowany również w Krakowskim PR są przyjęcie (radze dobrze się zastanowić Very Happy ) . Wolne wakaty : Konduktor ,Manewrowy ,Rzemieślnik ,Elektromonter.
Ps.Info od kolegi pracującego w MZPR
yello1 - 18-12-2007, 17:50
Temat postu:
hehehe pewnie nie wiecej niz 800 netto
simplex - 20-12-2007, 20:40
Temat postu:
yello1 napisał/a:
hehehe pewnie nie wiecej niz 800 netto

I tu się mylisz ,podczas ostatnich przyjęć w lipcu br.Przyjmowali na stawce 1320 zł co daje z dodatkami netto około 1100 zł
Szymek - 24-12-2007, 00:13
Temat postu:
o super kolego 'mateuszpiszcz' jak byś mógł jeszcze opowiedzieć jak wyglądała rozmowa kwalifikacyjna, ilu było chętnych itd. ?
Der Schaffner - 26-12-2007, 17:11
Temat postu:
Jeżeli ktoś ma wykształcenie wyższe i chce pracować w PKP, niech na dzień dobry poprosi żeby pozwolili mu spokojnie robić kurs referenta a nie próbowali wrobić w referendarza. Ostrzegam dlatego, że zdobycie referendarza jest dużo trudniejsze (brak kursu, konkretnych wytycznych, materiałów oraz egzamin w centrali) a można do niego spokojnie podejść po zrobieniu referenta. Tym bardziej, że dla większości stanowisk referent to wystarczający stopień.
rafal - 02-01-2008, 16:00
Temat postu:
Witam wszystkich mam pytanie czy zna ktos moze strone internetowa slakej DOKP prosze o link badz tez adres e-mail do dzialu automatyki i zabespieczenia.
Pracowalem kiedys na PKP w Katowicach to byly lata 90 i chce wrucic bo mam juz dosyc tulaczki po jakis firmach prosze o pomoc . Question
FTD - 02-01-2008, 21:08
Temat postu:
Nie warto pisać e-maile tylko dzwonić bezpośrednio, np z KM do dziś nie mam e-mailowej odpowiedzi (dotarł tylko e-mail zwrotny że przeczytano), a pytałem o możliwość i warunki zatrudnienia w KM.
BTW DOKP zlikwidowano już dość dawno Very Happy
kocio47 - 03-01-2008, 14:01
Temat postu:
rafal napisał/a:
Witam wszystkich mam pytanie czy zna ktos moze strone internetowa slakej DOKP prosze o link badz tez adres e-mail do dzialu automatyki i zabespieczenia.
Pracowalem kiedys na PKP w Katowicach to byly lata 90 i chce wrucic bo mam juz dosyc tulaczki po jakis firmach prosze o pomoc . Question


Mam pytanie, czy masz problemy z gramatyką, przeczytaj to co napisałeś.
Pozdrawiam
rafal - 03-01-2008, 19:52
Temat postu:
Kocio
a moze mi sie tak napisalo a ty sie juz zucasz i niewiem o co Śmiech Happy
simplex - 04-01-2008, 18:29
Temat postu:
rafal napisał/a:

zucasz

Coś Ci się często zdarza
Szymek - 04-01-2008, 19:46
Temat postu:
Czyli właściwie kurs, konkretnie na konduktora może trwać nawet sporo miesięcy. A jest może na forum jakiś konduktor który by opisał jak to wygląda lub jak to było kiedy był na kursie


Pozdrawiam:]

[ Dodano: 11-01-2008, 18:51 ]
Dlaczego nikt nic nie pisze w tym temacie:]
eu07a - 28-02-2008, 14:02
Temat postu: praca w IC, PR
witam

Coraz bardziej zastanawiam się nad pracą jako konduktor. Czytałem już sporo wątków na ten temat jednak mam jeszcze kilka pytań:

1) jak to jest z tym zdrowiem bo kategoria wojskowa jest wydawana na dany dzień i jak wiadomo stan zdrowia może się zmienić Smile
Czy rozpatrując podanie o prace patrzą tak bezwzględnie na tą kategorię, czy mogą zrobić własne badania (na prośbę).

2) Jak jest ze stawkami? W IC i PR różnią się na stanowisku konduktora?

3) jak szybko rośnie płaca w PR?

Czy jestem skazany na PR, bo w Łodzi, niby miasto wojewódzkie itd. ale filii IC nie widziałem, a PR są?


Jestem typowym pasjonatem kolei jak Wy wszyscy, studiuje, ale jeśli dostałbym się do PKP mógłbym wziąć dziekankę, a potem ew. zaocznie kończyć.
Pod wzg. języków raczej się nadaje 3 języki, 2 biegle, polskiego nie licze Smile

Pozdrawiam!
simplex - 28-02-2008, 14:38
Temat postu:
Przy przyjmowaniu do pracy pracodawca wyślę Cię na badania wstępne do oddziału Kolejowej Medycyny Pracy tak więc Kat.D raczej sie nie przejmuj .Wynagrodzenie jest różne w zależności od spółki i jej oddziału np. W Małopolskim PR osatnio przyjęci pracownicy dostali wynagrodzenie zasadnicze w kwocie 1330 a w Śląskim PR dają prawdopodobnie (tak słyszałem) 1400
eu07a - 28-02-2008, 15:07
Temat postu:
tak czytam o tej kolei to się odechciewa wszystkiego.
najwidoczniej nie ma tu miejsca dla prawdziwych pasjonatów, chociaz z drugiej strony niech się cieszy taki pasjonat ze moze jezdzic, w koncu to go pasjonuje wiec niech robi za 900zl.

widac takze ze mimo swietnych kwalifikacji i tak mozna przegrac bez znajomosci.

Czy orientujesz się jakie mam mozliwosci w Lodzi gdzie nie ma oddzialu IC?
Bo widze ze poza dworcami Wink to tylko PR ma swoj oddzial.

czemu z płacami jest taki rozjazd, na innym forum pisza ze konduktor w IC ma ok 1400 netto + dodatki?

pewnie nawet nie mozna sie ubiegac o prace w IC w innym miescie bo przez Lodz nic z IC nie przejezdza
Noema - 28-02-2008, 15:10
Temat postu:
eu07a, zapomnij o pracy w PKP. Szczerze odradzam! Szkoda lat, życia, nerwów i zdrowia.
eu07a - 28-02-2008, 15:14
Temat postu:
chociaż jako przygode to potraktować i pojeździć sobie w okresie studiow zakladajac konczenie zaocznie Wink
wiem ze wyjechac zagranice i tyle ale pasja jest pasja Wink co prawda nie jedyną pasja ale zawsze. Przez jakis czas chcialbym popracowac bardziej dla przyjemnosci, bo stawki o jakich czytalem to 1400 moze nie napaczatku ale 1100netto + dodatki, ale to dotyczy IC.

Lodz to zepchniete miasto na pobocze, jak dworzec fabryczny zmienia kiedys na Lodz Centralna to wszystko powinno sie zmienic ale juz 50 lat temu podobno byly takie plany i nic z tego nie wyszlo, poza tym budowa potrwalaby sporo czasu
Noema - 28-02-2008, 15:21
Temat postu:
eu07a, rób jak uważasz. Tylko za 2-3 lata nie mów, że nikt Cię nie ostrzegał! Happy
eu07a - 28-02-2008, 15:30
Temat postu:
a konkretniej przed czym ostrzegasz? Smile

[ Dodano: 22-03-2008, 14:46 ]
czy orientuje sie ktos czy i jakie są lojalki w pkp pr na stanowisku konduktora?

i jesli w łodzi nie ma oddziału IC a chcialbym jezdzic na eurocity i ic to jest sens ubiegac sie o to? bo teoretycznie do kutna niedaleko a tam i IC i EC przejezdza.
ep08 - 01-05-2008, 10:54
Temat postu: Praca w PKP PR lub IC
Chciałbym złożyć podanie o prace w PKP PR lub w IC na konduktora w Szczecinie.
I szukam adresu gdzie czeba zanieś te podanie ktoś zna adres???
kocio47 - 01-05-2008, 19:31
Temat postu: Re: Praca w PKP PR Lub w IC
ep08 napisał/a:
Chciałbym złożyć podanie o prace w PKP PR lub w IC na konduktora w Szczecinie.
I szukam adresu gdzie czeba zanieś te podanie ktoś zna adres???
Podanie możesz składać w dziale Kadr PKP PR w Szczecinie ul. Czarnieckiego 9. Lub PKP IC ul Kolumba 1. ( z holu wejście do sekcji IC ).
Szymek - 01-05-2008, 20:43
Temat postu:
u..... ale ze Szczecinem to o miesiąc się spóźniłeś bo z tego co wiem to trwa już kurs:)
mamaki - 03-05-2008, 15:59
Temat postu:
Nabory do drużyn konduktorskich mają być w Poznaniu. Wrocław też cały czas przyjmuje do drużyn. Tam wszędzie brakuje ludzi.Praca jest trudna, a musisz się liczyć z tym,że drużyny rozpoczynają pracę i kończą ją w różnych godzinach. Jako konduktor musisz być w pracy np przed odjazdem pierwszego pociągu. Tutaj zaczynają się schody dla osób dojeżdżających.Taka sama sytuacja jest wtedy, kiedy kończysz pracę na ostatnim pociągu i musisz wrócić do domu. Pociągiem nie wrócisz, bo już nie ma.Praca konduktora nie polega na sprawdzaniu biletów tylko. Jest to odpowiedzialność / także karna/ za bezpieczeństwo podróżnych. Na kolei panuje żelazna zasada " najpierw ruch, potem handel"czyli najpierw dbamy o bezpieczeństwo, apotem o zabezpieczenie wpływów kolei. Musisz się liczyć z tym, że każda żle podjęta decyzja skutkuje odpowiedzialnością. Porozmawiaj z drużynami na ten temat to ci wyjaśnią kulisy tego zawodu.Tutaj nie ma się świąt, niedziel... Musisz być świadomy tego, że mając dzień wolny też nie możesz wypić alkoholu, bo na następny dzień jesteś w pracy. Dzień wolny w drużynach to najczęściej jest albo odsypianie albo odrobienie zaległości w domu.Jeśli mimo to chcesz pracować w drużynach podejmij świadomy wybór wiedząc z czego będziesz musiał rezygnować. Pozdrawiam.
Agat - 03-05-2008, 17:37
Temat postu:
To co napisał MAMAKI to przyjacielu święte słowa! Nie jednego magistra wyszkoliłem i sobie poszedł do innej firmy.Noema Ci radzi i posłuchaj. Exclamation Widać że jesteś ambitny, chcesz spróbować smaku PEPAPU próbuj. Jak będziesz grzeczny dla( prawie) wszystkich to przeżyjesz. Ale nie mów nikomu z władzy że jesteś tu by skończyć zaoczne studia i pa pa.. bo to jest nie mile widziane. Pracuj a dorobisz się ..roweru Śmiech
Szymek - 03-05-2008, 18:53
Temat postu:
Ale ja już jestem przekonany że chcę iść na konduktora a później na kierownika pociągu zwłaszcza w Poznaniu. Ale jestem na dworcu poznańskim bardzo często i w ogóle nie widzę ogłoszenia o naborze jakimkolwiek do PKP PR (ani kasy, ani konduktorzy)

O wrocławskim naborze to wiem szczecińskim również, z wrocławskiego dostałem nawet b. ładna odpowiedz taką zrobioną w akrobatreider xD

w sumie to może dobrze że jeszcze w poznańskim nie ma, bo jeszcze nie mogę. Ale właśnie mam jedno pytanko jakie mam szanse na otrzymanie pracy na stanowisko konduktora w poznańskim ZPRrze, wiem że trzeba mieć średnie wykształcenie teraz jestem w drugiej klasie wieć za rok kończe dodam tylko że uczę się w byłym Technikum Kolejowym a nasz dyrektor jest znany w "poznańskiej kolejówce" no i oczywiście jestem MK zwłaszcza EZT których PRka ma sporo. Dodam tylko że jeśli chodzi o badania lekarskie to chyba jest dobrze bo miałem ostatnio robione na kurs prawa jazdy. I poprosiłem panią o rozszerzone badanie wzroku takie jak na PKP - o dziwo pani doktor miała taką samą opinię o pracy w PKP ja wyżej piszące osoby:).

Bardzo proszę o odpowiedz - pozdrawiam
mamaki - 15-05-2008, 17:25
Temat postu:
Do czasu egzaminu będziesz jeżdził na wykłady i poznawał inne stanowiska pracy.Kurs trwa różnie najczęściej około 2 miesięcy. Wrocław też potrzebuje konduktorów, a oprócz tego Poznań, Katowice, Opole ... jak na razie braki są spore. Potrzeba też manewrowych.
Szymek - 17-05-2008, 19:54
Temat postu:
Wszyscy tak piszą że braki są spore, a jakoś nigdzie nie ma ogłoszeń?!?!
lewypl - 05-08-2008, 13:01
Temat postu:
Jak by ktoś był zainteresowany byłem dziś w pr we Wrocławiu złożyć papiery na konduktora i nadal są przyjęcia gdzieś we wrześniu zacznie się kurs. Wink
MaRcin1987 - 24-11-2008, 23:46
Temat postu: Konduktor Śląskich Przewozów Regionalnych
Dzień dobry . Chciałbym pracować na stanowisku konduktora rewizyjnego Śląskich Przewozów Regionalnych . Jaka jest możliwość oraz warunki zatrudnienia ?? Pozdrawiam .

[ Dodano: 26-11-2008, 12:23 ]
Czy jest ktoś z Państwa w stanie odpowiedzieć na powyżej zadane prze zemnie pytanie ? Z góry bardzo dziękuje .
Dave - 28-11-2008, 20:55
Temat postu:
Kto to jest konduktor rewizyjny?! Rolling Eyes
Na temat przyjęć na kondiego, zarówno w PR jak i w IC (więcej) było już wiele pytań i odpowiedzi w tym lub podobnych tematów - poszukaj!
Naczelnik - 29-11-2008, 10:03
Temat postu:
Cytat:
Chciałbym pracować na stanowisku konduktora rewizyjnego Śląskich Przewozów Regionalnych

Zwariowałeś?!
mateusz123 - 29-12-2008, 21:58
Temat postu:
Wracając do pracy na kolei. Czy organizowane są kursy na dyżurnego ruchu we Wrocławiu? Jeżeli tak to czy system zatrudnienia jest taki sam jak na konduktora? Czyli kurs, egzamin, umowa na 3 lata( lojalka), w przypadku rezygnacji z pracy zwrot około 5 tysięcy? Czy kursy dla dyżurnego ruchu i dla dyżurnego ruchu peronowego wyglądają tak samo?
carmen - 30-12-2008, 14:00
Temat postu:
A nie wiecie kiedy ma się nowy kurs odbyć w Katowicach ?na kierownika pociągu Question Very Happy
MaRcin1987 - 06-01-2009, 11:09
Temat postu:
Również interesuje mnie odpowiedź na pytanie zadane przez kolegę powyżej . Kiedy i czy w ogóle odbędzie się kurs na konduktora Przewozów Regionalnych w Katowicach ? Patrząc na nowy Sad rozkład jazdy może się wydawać , że na liczbę pociągów kursujących po torach województwa śląskiego ludzi do obsługi jest dość . Z drugiej stony ostatni kurs odbył się w kwietniu ubiegłego roku jak również Przewozy Regionalne musiały oddać ludzi do IC .. Czy ktoś jest w stanie udzielić odpowiedzi na zadane przeze mnie pytanie .. Z góry wielkie dzięki Pozdrawiam Kolejarz

[ Dodano: 13-01-2009, 20:05 ]
Czy ktoś z państwa jest w stanie udzielić odpowiedzi na zadane przeze mnie powyżej pytanie Podrawiam .

[ Dodano: 13-01-2009, 20:07 ]
??
lewypl - 26-01-2009, 22:02
Temat postu:
MaRcin1987 Zajdź najlepiej do zakładu w Katowicach i się dowiedz Smile
jaziun - 09-06-2009, 09:53
Temat postu:
ułaa 1100 netto kupisz za to 3 pary dobrych butów, albo jedną parę butów, markowe spodnie i średniej klasy perfum, a z czego zapłacisz rachunek za prąd i wodę? nie wspomnę już o czynszu za mieszkanie i spłacie kredytu 1000zł - rata miesięczna? a kanapki na śniadanie? Jestem pełen podziwu i szacunku dla ludzi, którzy przy tak niskiej pensji dają sobie radę.. nie wspomnę o rodzinie..

Znajomy pracował w Arriva w UK, zarobki ok. 1200 funtów.
Ja osobiście zarabiając 1100 z nadgodzinami 1300 żyłem jak duży pączek w maśle.

Wygrywają milionowe przetargi i a pracownikowi dadzą najniższe wynagrodzenie, dlaczego?
Jak długo jeszcze w kraju POLSKA będziemy wydawać więcej pieniędzy niż zarabiamy?

Kolejarzu drogi uzbieraj pieniążki na Seicento ! Ja po dwóch miesiącach jeździłem Passatem 01r.

Powodzenia!
lewypl - 09-06-2009, 10:18
Temat postu:
1100 netto ?? może tyle brutto podstawy na dzień dobry Very Happy ale przy tej podstawie jesteś w stanie zarobić od 1600-2500 netto na rękę wszystko zależy od wysokości dodatków jakie otrzymujesz ja pracując czynnie od pół roku przy podstawie pensji 1180 zł średnia pensja to ok 2000 netto Smile
jaziun - 09-06-2009, 11:23
Temat postu:
A jak u Ciebie wyglądają godziny pracy?
Jakiego typu te dodatki? ;-)
Orientuje się może ktoś jakie są zarobki konduktorów Arrivy w Polsce, woj. Kujawsko-Pomorskie...
Avanti22 - 19-07-2009, 18:21
Temat postu:
Noema napisał/a:
eu07a, rób jak uważasz. Tylko za 2-3 lata nie mów, że nikt Cię nie ostrzegał! Happy



dokładnie Zgadzam się z tym co piszesz ;/
Jerry - 26-07-2009, 19:19
Temat postu:
Kolego, ja po 3 latach dopiero sie dostalem n a kolej. A podania wysylalem regularnie
tomex_0111 - 01-08-2009, 23:41
Temat postu:
tez mysle w przyszlosci nad praca w PR,ale mam problem z jednym okiem-niedowidzenie(mgla)
Jest jakas mozliwosc ze sie dostane?
kris123 - 02-08-2009, 16:52
Temat postu:
Bedzie ciężko. Przynajmniej w Małopolsce ostro badają właśnie wzrok. ja miałem problemy bodaj 0.5 dioprii i się nie dostałem. A praca ciężka, bo jak wystawią Cię gdzieś w "koziej wólce" to będzie nieciekawie. Chyba mają hotele pracownicze, tak myślę. Pozdrawiam
Dominik - 02-08-2009, 17:15
Temat postu:
Hotele pracownicze to relikt przeszłości zwanej PRL-em.
kris123 - 02-08-2009, 17:22
Temat postu:
Aczkolwiek w takim razie gdzie nocują Konduktorzy powiedzmy z Kraka, którym robota skończy się na przykład w nocnym w Suchej. Bo chyba nie na dworcu. Myślę, że nie każdy ma własny samochódRazz
Dominik - 02-08-2009, 17:36
Temat postu:
Niestety bardzo często się zdarza,że drużyna śpi na jednostce,choć z tego co wiem w Suchej akurat były drużyny.
kris123 - 02-08-2009, 18:01
Temat postu:
To nie zazdroszczę ciężko w takim razie jest, nie dziwię się , że podsypiają na trasach.
mateusz123 - 03-08-2009, 08:14
Temat postu:
Dużo jest takich obiegów(szczególnie na kibelkach), że drużyna spędza te parę godzin w nocy na jednostce. Chociaż jak ostatnio jechałem w nocy przez Polskę to widziałem parę takich kibelków. Drużyna sobie kawkę popijała, w karty grała. Nie było tak źle;]
tomex_0111 - 03-08-2009, 09:56
Temat postu:
jeszcze w tamtym RJ jak pociag rel.Wro-Luban przyjezdzal wieczorem i stal do rana to druzyna chyba tez w pocoagu spala,bo pociag sprzatali i mysmy akurat weszli pogadac to z tego wywnioskowalem ze spia w pociagu,a teraz byla korekta RJ i tez on stoi od 19 do 5 rano na stacji,ale obok PeKaPu sa te mieszkania pkpowskie to nie wiem czy nie spia tam,ponoc dopiero po 5-ciu latach mozna sie starac o mieszkanie PKPowskie.

takze chyba sie nie dostane;/ to nie dobrze.

dalej bede stal na torach z aparatem i tylko podziwial:P hehe albo siedzial w jakims PESowskim szynobusie
kris123 - 03-08-2009, 12:07
Temat postu:
He he też można. w każdym razie spanie w pociągu do przyjemnych za pewne nie należy. Szczególnie w dobie wirusówVery Happy A co do podziwiania składów zawsze potem można je zamieszczać na wikipedięSmile
mateusz123 - 04-08-2009, 06:57
Temat postu:
tomex_0111,
Co do tego pociągu do/z Lubania to kurs popołudniowy i poranny obsługują różne drużyny, w przeciwnym przypadku nie zamknęliby się w przepisowych 12 godzinach.
MaRcin1987 - 11-08-2009, 23:18
Temat postu: Konduktor Przewozów Regionalnych
Witam . Kiedy mogą odbyć się przyjęcia na stanowisko konduktora Przewozów Regionalnych . Jeżeli ktoś z Państwa orientuję się proszę o odpowiedź . Konkretnie chodzi mi o Śląski Zakład PR w Katowicach gdzie już prawie półtorej roku nie było naboru . Z tego co mi osobiście wiadomo wszystkie przyjęcia do PR są już od długiego czasu wstrzymane . W kadrach już kilkakrotnie usłyszałem , że mają zakaz przyjmowania z Centrali z Warszawy . Jak długo jeszcze to może potrwać ?
Z góry bardzo dziękuję za każdą odpowiedź Pozdrawiam .
dyżurny - 24-05-2010, 19:02
Temat postu:
Witajcie Smile
Jestem ciekaw, czy można się przyjac do pracy w PR majac skonczone 18 lat, kończac naukę w LO Smile Szczególnie interesuje mnie stanowisko konduktora. Czy mogę liczyć na wasza pomoc w tym temacie?? Smile
mateusz123 - 24-05-2010, 20:19
Temat postu:
tomex_0111,
Służba do Lubania zaczyna i kończy się w Węglińcu.

A poza tym to takich nocowań jest w miarę dużo w rozkładzie. Jak spojrzysz w rozkład to w miarę ładnie to widać bez problemu. Sprawa jest najprostsza jeśli w mieście nie ma drużyn. I albo drużyna nocuje albo jest przywożona samochodem. Wszystko tak żeby się w 12 godzinach zmieścić.

[ Dodano: 24-05-2010, 21:21 ]
Jeszcze z ciekawostek w grafikach to mi się nasuwa np. taka: drużyna z Ostrowa jedzie ostatnim pośpiechem, we Wrocławiu jest przed 24( oczywiście jadą jako pasażerowie, luzem) i o 5.14 powrót kibelkiem rozkładowym do Ostrowa.
katowicer - 02-06-2010, 12:35
Temat postu:
Wita, czy jest możliwość pracy/wolontariatu na kolei przez kilka letnich tygodni ? Nie wiem może obsługa wózka z jedzeniem w sezonowcach czy coś w ten deseń ?
Tomasz - 09-06-2010, 20:37
Temat postu:
kris123 napisał/a:
Aczkolwiek w takim razie gdzie nocują Konduktorzy powiedzmy z Kraka, którym robota skończy się na przykład w nocnym w Suchej. Bo chyba nie na dworcu. Myślę, że nie każdy ma własny samochódRazz


Ciekawe jak to jest rozwiązane w Bieczu albo w takich Wadowicach, Piszu gdzie jeździ ekstremalnie mało pociągów. Smile
mateusz123 - 09-06-2010, 20:46
Temat postu:
Albo ostatni pociąg wieczorem/pierwszy z rana obsługuje jedna i ta sama drużyna albo są przywożeni samochodem. Np. przypadku Pisza to podejrzewam, że są przywożeni i odwożeni samochodem bo inaczej się nie zamkną w 12 godzinach. Generalnie takie obiegi pociągów/drużyn ładnie widać w SRJP w tabelach. Często np. ostatni wieczorny ma adnotację, że nie kursuje w 6 a pierwszy ranny, że nie jeździ w 7, wniosek prosty, że jest to ten sam pociąg i najprawdopodobniej drużyna.

2.0 Powered by phpBB modified v1.9 by Przemo © 2003 phpBB Group