Bilety, oferty, promocje - PKP Intercity rozda 3650 biletów na X-lecie Arek - 12-09-2011, 13:26 Temat postu: PKP Intercity rozda 3650 biletów na X-lecie
PKP Intercity rozda 3650 biletów na X-lecie
Z okazji jubileuszu PKP Intercity 15 września 2011 r. rusza kampania promocyjna, która obejmie Internet, prasę, radio, jak i outdoor.
Główną osią całej kampanii będzie konkurs organizowany na portalu społecznościowym Facebook na profilu „Pociąg do miejsc”. W trakcie jego trwania przewoźnik rozda ponad 3650 biletów na przejazdy swoimi pociągami kategorii Express InterCity oraz Express. Kampania potrwa do końca października 2011.
Akcja PKP Intercity pojawi się w ogólnopolskich i lokalnych rozgłośniach radiowych. Całość akcji uzupełni kampania outdoorowa, zlokalizowana w Warszawie, Wrocławiu, Trójmieście, Szczecinie, Poznaniu, Krakowie oraz aglomeracji katowickiej.
- Chcieliśmy by ta kampania skierowana była przede wszystkim do pasażerów. Dlatego w trakcie jej trwania rozdamy w konkursach ponad 3600 biletów, jeden za każdy dzień działalności naszej spółki na rynku - mówi Robert Kostera, zastępca dyrektora Biura Komunikacji i Promocji PKP Intercity. - Jest to jedna z największych kampanii jakie dotąd prowadziliśmy, zarówno pod względem zasięgu, jak i różnorodności i ilości nośników - dodaje Kostera.
źródło: PKP Intercity / KOW sebek - 13-09-2011, 20:50 Temat postu:
Zapowiada się duża kampania ze strony PKP IC, tylko, szkoda, że nie ujawniają na razie więcej informacji na temat na czym to dokładnie będzie polegało, ale chyba będzie to ciekawa i dla pasażera korzystna akcja. Modliszka - 13-09-2011, 20:58 Temat postu:
Oby nie było tak jak z tymi słynnymi "kolorowymi biletami", których nikt nie widział. rumburak - 13-09-2011, 22:17 Temat postu:
No nie, nie do końca, fioletowe po dziś dzień dobrze się spisują (jako re-we-lacyjne). Pirat - 13-09-2011, 22:50 Temat postu: rumburak, owszem, ale bilet fioletowy (rewelacyjny) to paradoksalnie zasługa interREGIO. Gdyby na CMK i E-30 nie było konkurencyjnych tanich pociągów IR/RE to PKP IC z pewnością nie wprowadziłoby tej promocji na TLK. Konkurencja zmusza do marketingowych działań, aby przyciągnąć klienta. Jak zniknie interREGIO to znikną promocje PKP IC, bo monopolista mający zagwarantowaną 10-letnią dotację na przewozy międzywojewódzkie nie musi walczyć o pasażera. rumburak - 14-09-2011, 06:50 Temat postu:
Pirat napisał/a:
Jak zniknie interREGIO to znikną promocje PKP IC
Oczywiście masz rację, zwłaszcza w tym punkcie.
Dlatego b. martwi mnie dość niska frekwencja w iR na CMK (pomimo że jeżdżą wagonowce), to się może skończyć źle.