Koleje Śląskie ogłosiły przetarg na dostawę w formie najmu dwóch lokomotyw elektrycznych. Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT) wynosi 1 990 000 złotych.
Przedmiotem zamówienia jest najem dwóch lokomotyw elektrycznych od dnia ich przekazania do dnia 31 marca 2012 r., wraz z wykonaniem usług dodatkowych, bezpośrednio związanych z eksploatacją pojazdów, w tym szkolenie przedstawicieli zamawiającego oraz świadczenie usługi bieżącej konserwacji pojazdów w okresie najmu.
Oferty można składać do 30 listopada. Tego samego dnia nastąpi ich otwarcie. Jedynym kryterium oceny jest najniższa cena.
źródło: Rynek Kolejowy Patryk180 - 23-10-2011, 11:14 Temat postu:
No prosze więc jednak nasz marszałek dalej zamierza ładowac kasę w KŚ np. poprzez wynajem lokomotyw i wagonów co wiemy że to dużo kosztuje. A podobno Przewozy Regionalne były takie drogie ale na pewno tańsze niż KŚ. Już wyobrażam jaki byłby krzyk jakby Przewozy Regionalne zaczęły jeździć na osobówkach z wagonami wazne że KŚ mogą i szczególnie niektóre osoby nie widza tu nie ekonomiczności. REGIOchłopak - 23-10-2011, 11:30 Temat postu: Patryk180, Warto nadmienić, że ów wagony co tydzień jeżdżą do Bohumina na mycie, czy to ekonomia? Dlaczego jak jadą nie zabierają klientów? Marszałek nie chce płacić za pociągi PR do Bohumina, a KŚ jadą tam co tydziń myć swoje wagony, śmiech na sali. Patryk180 - 23-10-2011, 11:40 Temat postu: REGIOchłopak, Co to Koleje Śląskie nie maja u siebie myjki ? ojejku ale mi przykro. To pokazuje że ta spółka nie nadaje się praktycznie do niczego, a powstała tylko przez fanaberie marszałka. Tomasz K. - 23-10-2011, 11:50 Temat postu:
Cytat:
Już wyobrażam jaki byłby krzyk jakby Przewozy Regionalne zaczęły jeździć na osobówkach z wagonam
Dokładnie zaraz by było jakie to nieopłacalne, że większa opłata do PLK itd. REGIOchłopak - 23-10-2011, 12:18 Temat postu:
To spójrzcie na raport roczny PR stoi tam jak byk, że woj. Wielkopolskie ma mniejsze dopłaty do kolei niż śląskie, a mają więcej połączeń i sporo tych obsługiwanych na wagonach. A co mamy na śląsku? Tomasz K. - 23-10-2011, 13:36 Temat postu:
Cytat:
A co mamy na śląsku?
Pseudo spóleczkę która potrafi jeździć tylko na najbardziej obleganej linii. Zgadza się Wielkopolskie obecnie ma kilka relacji na wagonach m.in. Poznań-Ostrów Łódź-Poznań i jeszcze kilka innych. sphinx - 23-10-2011, 13:51 Temat postu:
A jakie PRy mają wpływy z biletów w woj. śląskim i wielkopolskim? Jak długie są trasy i prędkości przejazdu? To są spore różnice, które sprawiają, że w woj. wielkopolskim jeździ się efektywniej/taniej. pospieszny - 23-10-2011, 20:06 Temat postu:
Cytat:
a KŚ jadą tam co tydziń myć swoje wagony, śmiech na sali.
Słusznie, tabor powinien być utrzymywany w czystości i dobrym stanie technicznym.
Po drugie to oferent jest do tego zobowiązany a nie KŚ. Wagony jak i loki nie są własnością przewoźnika.
Rozumiem że bardzo mocno przylgnęliście do syfu na taborze z pod szyldu PR i normalna rutynowe działanie właściciela wzbudza w Was oburzenie i szok REGIOchłopak - 23-10-2011, 20:52 Temat postu: pospieszny, a nie sądzisz, że to jest chore wysyłać wagony na mycie do CZECH??? Dla mnie to patologia... pospieszny - 23-10-2011, 20:59 Temat postu: REGIOchłopak, Patologia powoli ustępuje z torów...
Niedostatecznie uważnie czytałeś to o czym już wspomniałem, o tym gdzie są wykonywane przeglądy taboru decyduje właściciel jako oferent usługi wynajmu dla KŚ.
Przewoźnika to nie interesuje, tabor ma być sprawny technicznie i czysty. Orion - 24-10-2011, 14:26 Temat postu:
Mycie w Czechach to patologia o ile całościowo wychodzi drożej niż w Polsce.Jeżeli im się kalkuluje to dlaczego nie ?