Japaw napisał/a: |
Ale ja nie jestem pewien Sunseed. Mowie tylko to co przeczytałem i to co mowił dla prasy sam prezes Arrivy. Nie twierdze ze na 100% beda jezdzic. Prezes wspomniał ze Arriva zlozyła oferte na obsługe linii Frankfurt-Rzepin i Rzepin-Miedzyrzecz. to sa jego słowa. ja tylko mam nadzieje ze to sie uda. Nigdzie nie napisałem ze beda jezdzic. |
forest79 napisał/a: |
Od 11 grudnia zawieszenie połączeń kolejowych i komunikacji zastępczej.... |
forest79 napisał/a: |
Jechałem dzis komunikacja zastepczą na linii Międzyrzecz - Rzepin...
A na moje pytanie o Arrive roześmiał sie i rozwiał nadzieje bo ponoć nawet nie wystartowali do przetargu!!!!! |
Cytat: |
Wiec jeśli te sensacje okażą sie prawdą to o dupę potłuc wcześniej pojawiający sie rozkład skoro i tak jest kłamliwy.... |
Falubaz1975 napisał/a: |
Według Sitkolu od 11 grudnia na linii Rzepin-Międzyrzecz mają kursować dwie pary pociągów.Pociąg nr.78620-odj. z Rzepina 6.10,przyj. do Międzyrzecza o godz.7.38.Powrót do Rzepina jako 87621:wyjazd z Międzyrzecza o 8.00,przyjazd do Rzepina 9.26.Drugi kurs jako 78622:wyjazd z Rzepina 12.58,przyjazd do Międzyrzecza 14.26 i powrót jako 87623:wyjazd 15.20 z Międzyrzecza,przyjazd do Rzepina 16.47.Tak to wygląda na teraz.Co się zmieni do 11 grudnia trudno powiedzieć.Oby chociaż te połączenia się utrzymały. |
Olo123 napisał/a: |
Dziś usłyszałem w jednym z regionalnych programów na Tvp Info że Linia Rzepin-Międzyrzecz jest bardzo nie opłacalna urząd marszałkowski musiał do niej najwięcej dopłacać. |
krzys22026 napisał/a: |
Popołudniowy regio do Rzepina też z SA105 |
Mariusz W. napisał/a: |
Właśnie na takie lokalne linie nadają się wagony trakcyjne, jakimi są SA105. 10 osób w SA105 oznacza frekwencję 29%, co nie jest złym wynikiem biorąc pod uwagę niewielką liczbę kursów i częste odwołania, w tym odwołania bez komunikacji zastępczej i bez powiadomienia na przystankach. |
Kuba MK napisał/a: |
pospieszny, nowe szynobusy będą dedykowane do połączeń na południu województwa (tam jeżdżą obecnie tylko SA105, i chyba SA108), co jest istną masakrą, jeszcze całkiem niedawno jeździły tam SA133, teraz z niewiadomych przyczyn zostały wycofane. Nowe SZT będą też dedykowane dla obsługi połączeń granicznych (m.in. Krzyż/Gorzów - Berlin) więc to także niestety nijak ma się do linii Międzyrzecz-Rzepin, a szkoda. |
topysz napisał/a: |
niech pozwolą kursować regularnie pociągom na tej trasie, a następnie zastanawiają się nad efektywnością linii.
Miesiącami mamy KKA, a później się dziwią, że jak raz na 3 miesiące pociąg jedzie, to tłumów w nim nie ma. Czy oni mają ludzi za głupków??? Najpierw stabilna i dobra oferta a później jakieś wnioski ekonomiczne. |
Dharma napisał/a: |
A mam pytanko panowie. Na Majówkę wybieram się w Lubuskie i przydałby mi się dojazd z Słubic w okolice Międzyrzecza (cel: MRU), oczywiście żeby podjechać pod trasę turystyczną w Pniewie musiałby wziąć rower, jednak na każdym z składów w rozkładzie jest BRAK MOZLIWOSCI ZALADUNKU ROWEROW - czy coś w ten deseń. Piszecie że frekwencja marna i do wycięcia linia, więc skąd niemożność załadowania 2 rowerów ? Drezyną jeżdżą czy co
Jak jest w końcu z szynobusami na tej trasie ? Będą jeździły w Majówkę ? |
forest79 napisał/a: |
Ale jak ładnie wygląda,że lubuskie ma lotnisko...a pociągi-po co wieśniakom,przecież urzędnik musi lecieć samolotem a wieśniak rowerem...i taka jest prawda. |