INFO KOLEJ - forum kolejowe

woj. mazowieckie - Więcej połączeń KM od nowego rozkładu jazdy

pospieszny - 15-11-2011, 17:14
Temat postu: Więcej połączeń KM od nowego rozkładu jazdy
Rozkład jazdy pociągów Kolei Mazowieckich, który wejdzie w życie 11 grudnia 2011 r. będzie bardziej przyjazny podróżnym ze względu na ujednolicenie terminów kursowania pociągów, a także skomunikowanie połączeń.

Poprawi się układ połączeń w godzinach porannego oraz popołudniowego szczytu. Cykliczność kursowanie pociągów została zachowana.
- Rozkład ten jest formą pogodzenia potrzeb pasażerów i prac prowadzonych przy modernizacji linii kolejowych – powiedział Krzysztof Grzegorz Strzałkowski, wicemarszałek województwa mazowieckiego.

Więcej pociągów pośpiesznych
Na wszystkich liniach zostały usystematyzowane terminy kursowania pociągów, a także ujednolicone oznaczenia. W związku z tym ich liczba zmalała ze 105 do 30. Dzięki temu rozkład jazdy będzie bardziej jasny i czytelny dla podróżnych. Znacznie poprawi się komfort podróży na linii do Działdowa, gdzie do eksploatacji zostaną wdrożone nowoczesne pociągi EN76 „Elf” oraz składy push-pull. Więcej połączeń pojawi się w weekendy we wczesnych godzinach rannych w celu poprawy dojazdów do zakładów pracy i szkół.

W nowym rozkładzie będzie 29 pociągów przyspieszonych. Cztery z nich będą kursować na linii do Skierniewic, 7 na linii do Siedlec, 2 na linii do Łowicza, 8 na linii do Radomia, 6 na linii do Działdowa oraz 2 na linii do Czeremchy . Ponadto poprawi się układ połączeń w porannym i popołudniowym szczycie komunikacyjnym. Od 11 grudnia uruchomione zostaną dodatkowe połączenia: Kutno- Płock-Sierpc, Warszawa – Celestynów, Sochaczew- Warszawa Gdańska, Radom – Pionki. W nowym rozkładzie uwzględniono też kursowanie pociągów lotniskowych, które będą kursowały pomiędzy Międzynarodowym Portem Lotniczym Okęcie a lotniskiem w Modlinie oraz między stacją Warszawa Gdańsk a Modlinem. Uruchomienie połączeń planowane jest na 1 czerwca 2012 r.

Oprócz dobrych wiadomości są też niestety i złe. W związku z kontynuacją rozpoczętych prac modernizacyjnych na liniach Warszawa – Gdynia oraz Warszawa – Łódź na niektórych liniach od 11 grudnia 2011 r. do 29 lutego 2012 r. będzie obowiązywał zamknięciowy rozkład jazdy. Prace torowe będą się odbywać na odcinkach: Legionowo – Chotomów, Gąsocin Ciechanów, Cichanów – Konopki, Konopki – Mława, Iłowo – Działdowo oraz Warszawa Zachodnia – Grodzisk Mazowiecki i Radziwiłłów Mazowiecki – Żyrardów.

Kolej to rozwój
- Kolej szynową należy traktować jako ważny element rozwoju społeczno-gospodarczego województwa. Dlatego samorząd województwa mazowieckiego w 2012 r. dofinansuje spółkę Koleje Mazowieckie kwotą 246 milionów złotych, aby zapewnić większą mobilność mieszkańcom Mazowsza - zaznaczył Adam Struzik, marszałek województwa mazowieckiego.

Na linii Warszawa – Skierniewice część pociągów dalekobieżnych zostanie skierowana torami podmiejskimi, w związku z czym niektóre pociągi Kolei Mazowieckich zostaną odwołane. W celu zmniejszenia uciążliwości dla pasażerów wybrane pociągi KM będą kursowały w potrójnym zestawieniu EN57. Natomiast na trasie Warszawa – Siedlce – Łuków zostanie uruchomione nowe połączenie przyspieszone z Warszawy Zachodniej (14.10) do Siedlec (15.36). Tak jak w latach ubiegłych połączenia na tej linii będą obsługiwały pociągi typu Flirt. W niedzielne popołudnie zaplanowane zostało także szybkie połączenia Siedlce – Warszawa Centralna. Podróż na tym odcinku zajmie jedyne 55 minut.

Podróżni jeżdżący z Warszawy do Łowicza będą mieli do dyspozycji dwa dodatkowe połączenia z Warszawy Wschodniej o Błonia oraz z Sochaczewa do Warszawy Gdańskiej i Warszawy ZOO. Natomiast w celu poprawy dostępności połączeń linię Warszawa – Małkinia będzie obsługiwały składy EN71,które posiadają 50 miejsc siedzących więcej niż obecnie jeżdżące EN57.

Nowa linia
Na linii Warszawa –Dęblin uruchomione zostaną dwie pary nowych połączeń do Celestynowa: Warszawa Zachodnia (15.14) - Celestynów (16.22), Warszawa Zachodnia (17.14) – Celestynów (18.22), Celestynów (17.23) - Warszawa Zachodnia (18.26), Celestynów (19.17) - Warszawa Zachodnia (20.26). Ponadto jeden z pociągów do Dęblina będzie kursował w zestawieniu z wagonów push-pull. Z kolei na stacji Radom skomunikowane zostaną połączenia do/z Dęblina i Skarżyska Kamiennej z połączeniami do/z Warszawy. Połączenia przyspieszone będą obsługiwane przez pociągi push- pull.

Adam Struzik podkreśla, że rozkład jest optymalny.
- Staraliśmy się, aby rozkład zadowalał pasażerów. Przeprowadzone zostały obiektywne badania, które miały wskazać miejsca, w których można wyjść naprzeciw oczekiwaniom pasażerów – mówi marszałek. Dzięki temu m.in. pojawi się nowa linia, którą będą obsługiwać Koleje Mazowieckie, mianowicie Legionowo – Tłuszcz. Zostaną na niej uruchomione pociągi w relacji Warszawa Gdańska – Tłuszcz oraz dwa pociągi w relacji Tłuszcza – Legionowo- Warszawa Gdańska.

Nocne pociągi
Całkowitym novum będą pociągi nocne, które zostaną uruchomione w relacjach z Warszawy do Mińska Mazowieckiego, Tłuszcza, Pilawy, Góry Kalwarii oraz Warki. Dwa z nich będą odjeżdżać z Warszawy Zachodniej do Mińska Mazowieckiego, z czego jeden w soboty i niedziele o godz. 0.51, a drugi od poniedziałku do piątku o godz. 23.52. Podróż ta będzie trwać godzinę. Od poniedziałku do piątku oprócz świąt będzie kursować pociąg z Warszawy Wileńskiej (0.45) do Tłuszcza (1.26) a w soboty, niedziele i święta skład odjedzie godzinę później o 1.45. Wracający do Pilawy mogą skorzystać z połączenia z Warszawy Zachodniej – w piątki i soboty o godz. 0.44, a od poniedziałku do czwartku i w niedziele o godz. 23.44. Z kolei pociągi z Warszawy Wschodniej do Góry Kalwarii będą odchodzić codziennie o godz. 3.57. Natomiast do Warki podróżni będą mieć do dyspozycji skład z Warszawy Wschodniej o godz. 23.49 w piątki i soboty oraz godz.. 23.08 od poniedziałku do czwartku oraz w niedziele.

Kolejną dobrą wiadomością dla mieszkańców Ciechanowa jest to, że na trasie do Warszawy zwiększy się liczba połączeń, ponieważ PKP Polskie Linie Kolejowe zakończą już prace modernizacyjne na tym odcinku. Ponadto pasażerowie odczują komfort podróży oraz skrócenie czasu przejazdu, gdyż do obsługi linii zostanie wykorzystany nowy tabor mazowieckiego przewoźnika,czyli Elfy. Dwie dodatkowe pary pociągów pojawią się również na odcinku Radom Pionki. Z Radomia będą wyruszać o 7.35 i 17.40 a z Pionek o 8.12 i 18.20. Oprócz tego dodatkową parę połączeń zyska również linia Kutno – Sierpc. Pociąg z Sierpca wyjedzie o godz. 8.42 a z Kutna o godz. 12.25. jest to odpowiedź na wnioski pasażerów dotyczących lepszego skomunikowania Płocka z dużymi miastami w Polsce.

Ogółem w nowym rozkładzie jazdy mazowieckiego przewoźnika uwzględniono, że średnio w ciągu doby na trasy będzie wyjeżdżać 929 pociągów spółki - w poprzednim, obowiązującym jeszcze rozkładzie - jest ich 826. Mniej pociągów Kolei Mazowieckich będzie jeździć na popularnej trasie Warszawa-Skierniewice. Liczba pociągów spadnie ze 134 do 118. Wynika to z prowadzonego remontu linii Warszawa-Łódź.


źródło: KOW
przewoz - 15-11-2011, 21:40
Temat postu:
Ta... ale nie na każdej linii rozkład będzie lepszy. Na KM2 pociągów będzie mniej. Tak więc wyrównuje się...
pospieszny - 15-11-2011, 21:51
Temat postu:
Tak, tak ty to potrafisz liczyć Śmiech
Średnio w ciągu doby na trasy będzie wyjeżdżać 929 pociągów spółki - w poprzednim, obowiązującym jeszcze rozkładzie - jest ich 826 więcnie wiem co miało się wyrównać.
Anonymous - 17-11-2011, 09:09
Temat postu:
Siedlce podobno skarża sie na fatalny rozklad od nowego rozkladu, wiec nie wszystkim bedzie lepiej...
pospieszny - 17-11-2011, 15:54
Temat postu:
Cytat:
podobno

Nie podobno tylko na PEWNO dla Siedlec samych poc. przyspieszonych będzie 7 z czasem przejazdu 55 min.
A narzekanie jest naszą cechą narodową - Tu jest Polska Very Happy
przewoz - 17-11-2011, 16:09
Temat postu:
Zapomniałeś zupełnym przypadkiem dodać, że poranny dojazd na 8 i 9 do pracy został rozwalony na tej linii (z 4 pociągów między 7 a 8 zostają 2, przy czym obecnie każdy z nich wiezie komplet), a powrót znowu będzie w ścisku, bo poustawiali pociągi w nielogicznej kolejności, tj najpierw na dalekie relacje, potem na krótkie? Teraz jest odwrotnie i tak być powinno. Dzięki temu do pociągów "siedleckich" da się w ogóle wejść (choć od Śródmieścia się stoi). Teraz będzie "lepszy rozkład", dzięki któremu w mińskich pociągach będzie luźno, a w siedleckich?

Aha. Nie każdy przyspieszony pojedzie w 55 minut. W zasadzie z tych siedmiu, tylko 2 pojadą z takim czasem przejazdu w relacji Siedlce - Warszawa Wschodnia (jeden tylko w niedzielę, drugi o 17 z Siedlec... w przeciwpotoku).
Do tego 4 pociągi z nich nie będą kursować w wakacje.
Nie, no bajka. Obecny rozkład, choć nie bez wad - jest lepiej ustawiony po prostu, przynajmniej dla tej linii.
PS. Ile rozkładów na tej linii przejeździłeś?
FranzMaurer - 19-11-2011, 16:55
Temat postu:
Siedlce niech nie płaczą że mają mało bo oni wiecznie mają strasznie mało.. mają porówno połączeń w obecnym rozkładzie podobnie jak kursy ze stolicy do Działdowa.. Dla wszystkich po równo..
przewoz - 19-11-2011, 17:13
Temat postu:
Ale to nie siedlce będą płakać, tylko cała linia. Zwróć uwagę na poranny szczyt.
Z Mińska odjazdy obecnie:
07:19, 07:29s, 07:45, 07:58sp
Będzie:
07:18s, 07:36s.

Widać różnicę? Obecnie tylko do tego 7:45 da się zająć miejsce siedzące na większości trasy. W pozostałych jest ciasno, a w szczególności w 7:29 i przyspieszonym 7:58. Ciekawe, jak chcą upchnąć ludzi z 4 pociągów do dwóch. Tak tylko pytam, w końcu się nie znam na rozkładach.
FranzMaurer - 19-11-2011, 17:34
Temat postu:
przewoz napisał/a:
Tak tylko pytam, w końcu się nie znam na rozkładach.


A myślisz że ja się znam? uważasz że jak pracuję w tej spółce to zasiadam cholera wie gdzie i układam ten rozkład?

zgodzę się z Twoim zdaniem.. fakt .. mniej porannych.. a więcej popołudniowych.. o ile dobrze sprawdziłem.. no i największy ból.. mniej połączeń do Skierniewic.. ale jak mi dobrze wiadomo tam bardziej linia jest oblegana przez innego przewoźnika.. a nawet dwóch.. co do tego drugiego.. hm..
przewoz - 19-11-2011, 21:04
Temat postu:
Ja do ciebie pretensji nie mam, bo od układania są inni Smile

Co do pociągów popołudniowych, to też pudło.

Obecnie między 15.30 a 19 (popołudniowy szczyt) z dw. Wschodniego odjeżdża do Mińska 15 pociągów KM, od nowego rozkładu będzie ich 12... Kolejne szczytowe 3 pociągi gdzieś muszą się wcisnąć. Super, co nie?

Tak więc KM niekoniecznie uruchomią więcej pociągów. Może policzyli "ogryzki" w stylu do Rembertowa, Gocławka (muchowozy, przejazdy techniczne ujawnione) etc, albo każde pociągi w D i C (choć te same godziny) 2 razy. Jak tak, to się zgodzę - pociągów będzie więcej.
Ale jakby policzyć normalnie....
alf1923 - 23-11-2011, 15:17
Temat postu:
Do Działdowa Skierniewic, Dęblina chyba pociągi będą jeździć , ale po przesiadkach, w miastach województwa mazowieckiego tak?
Tak tłumaczy się władza o połączenia z Łukowem przez Siedlce.
Dlaczego jeśli już nie ma połączeń z Łukowem, to PRy nie mogą jeździć do Siedlec. Czy też do Warszawy. A nie, że zieloni mają tylko wyłączność.
Wiem temat tyle razy wałkowany, ale przesiadki w Siedlcach z peronu na peron, z językiem na brodzie, z torbami (studenci, starsi ludzie) stał się już na prawdę męczący. Rozumiem Radom ponad 200tys mieszkańców, to i mogą czuć się wyróżnieni, ale Siedlce marne 75 , i mają mieć wyłączność na pociągi bezpośrednie?
przewoz - 23-11-2011, 15:56
Temat postu:
Trochę nieskładny post.
PRom nikt nie zabrania jeździć do Siedlec czy do Warszawy. Mogą to robić do woli i na pewno chętnie by jeździły, bo Łuków pracy ma mało. Ale musi im za to ktoś zapłacić. W końcu Mazowieckie i Podlaskie na linii Siedlce - Czeremcha współpracować potrafią....
Anonymous - 23-11-2011, 18:49
Temat postu:
Nie rozumiem czemu PRy nie wykorzystuja potencjału linii Warszawa-Siedlce. Mogliby wydluzyc IR Łódz-Wawa do Siedlec. Zaraz po przyjezdzie moglby ruszac z powrotem, skoro PRy nie maja tam bazy (nie wiem, nie mieszkam tam).
Henryk - 23-11-2011, 19:56
Temat postu:
Cytat:
Nocne pociągi
Całkowitym novum będą pociągi nocne, które zostaną uruchomione w relacjach z Warszawy do Mińska Mazowieckiego, Tłuszcza, Pilawy, Góry Kalwarii oraz Warki.


Ciśnie się jedno tylko pytanie na usta: dlaczego nie do Skierniewic...?
FranzMaurer - 23-11-2011, 21:45
Temat postu:
alf1923 napisał/a:

Wiem temat tyle razy wałkowany


Pytanie zawarte w swoim poście powinieneś skierować do marszałka województwa Lubelskiego za brak dofinansowania i wogóle za brak chęci zainteresowania tą sprawą.. Znam dobrze ból dotyczący pasażerów oraz przesiadki z ciężkimi walizami w ostatniej chwili Sad .. Cóż.. Ile razy można było przeczytać że KMy porozumiałyby się z tym województwem.. ale jak wiadomo włodarze z Lubelskiego widać lubią jak im ktoś wszystko łatwi .. a sami łapy do tego nie przyłożą..
PKPowiec - 24-11-2011, 21:41
Temat postu:
Henryk, od 0:01 do 4:00 masz przerwę technologiczną na tej linii.
Henryk - 25-11-2011, 10:11
Temat postu:
Dlaczego?
PKPowiec - 25-11-2011, 10:54
Temat postu:
Prace modernizacyjne.
Henryk - 25-11-2011, 11:21
Temat postu:
Ale wcześniej nie było żadnych prac modernizacyjnych i nie było też pociągów nocnych...
PKPowiec - 25-11-2011, 14:40
Temat postu:
Może nie było zapotrzebowania albo dotacji na nie.
siwiutki91 - 25-11-2011, 23:23
Temat postu:
Cytat:
07:18s, 07:36s.

dodaj jeszcze 8:02 to raptem 4minuty przesunięcia a więc de fakto zabrano wam jeden pociąg.
Henryk - 26-11-2011, 17:35
Temat postu:
PKPowiec napisał/a:
Może nie było zapotrzebowania albo dotacji na nie.


Zapotrzebowanie jest, a dotacji tutaj nic nie potrzebuje. To my dotujemy inne połączenia w Polsce Exclamation
FranzMaurer - 27-11-2011, 18:55
Temat postu:
Henryk napisał/a:
To my dotujemy inne połączenia w Polsce Exclamation


niby jakie połączenia?.. i niby kto dotuje? skąd dokąd? może rozwiń swoją wypowiedź..
Henryk - 27-11-2011, 19:54
Temat postu:
Chodzi mi o pieniądze z biletów z linii nr 1.
FranzMaurer - 27-11-2011, 20:38
Temat postu:
Henryk napisał/a:
Chodzi mi o pieniądze z biletów z linii nr 1.


No i co? że niby wy dotujecie dzięki temu inne połączenia w Polsce? Chyba Cie główka boli.. weź najpierw poczytaj.. poznaj całą historię oraz procedury a dopiero potem się wypowiadaj.. bo za mało wiesz.. a propagandę siejesz.. Prześlij w poście informację albo link do tego co piszesz.. skąd masz takie informacje?
Henryk - 27-11-2011, 21:30
Temat postu:
Żadnych oficjalnych źródeł nie znajdziesz, bo to pilnie strzeżona tajemnica.

Ponadto, nie rozumiem. Będąc z Warszawy powinieneś sprzyjać Żyrardowowi i Skierniewicom...
FranzMaurer - 27-11-2011, 23:26
Temat postu:
Henryk napisał/a:
Żadnych oficjalnych źródeł nie znajdziesz, bo to pilnie strzeżona tajemnica.


ahahaha.. sprzyjać ? Tobie? Masz za wybujałą wyobraźnię.. Ja nie szukam tylko skoro podałeś to teraz to przedstaw to tutaj wszystkim.. skoro jesteś taki wszechwiedzący..Czekam na link nt tej informacji.. do tego koleżko trollujesz niczym dzieciak z podstawówki.. duży chłopiec zwany studentem..
przewoz - 28-11-2011, 11:49
Temat postu:
Cytat:
dodaj jeszcze 8:02 to raptem 4minuty przesunięcia a więc de fakto zabrano wam jeden pociąg.


Obecny 7:58 i przyszły 8:02 to nie te same pociągi. Obecnie jest to przyspieszony (frekwencja około 150% we Flircie). Teraz ten 8:02 zbierze ludzi z obecnego 7:45, 07:58 i 8:08. 3 pociągi w jeden. Nieźle, co nie?
rufio198 - 29-11-2011, 13:01
Temat postu:
pospieszny napisał/a:
Tak, tak ty to potrafisz liczyć Śmiech
Średnio w ciągu doby na trasy będzie wyjeżdżać 929 pociągów spółki - w poprzednim, obowiązującym jeszcze rozkładzie - jest ich 826 więc nie wiem co miało się wyrównać.


Źródło tych bzdur - jeżeli chodzi o obecnie obowiązujący rozkład - poproszę. Bo piszesz bzdury wyssane z palca.
pospieszny - 29-11-2011, 13:31
Temat postu:
Wystarczy wrócić do pierwszego posta z tego wątku i go Mr. Green przeczytać

Mam nadzieję że to nie moja wina że masz z tym problem Rolling Eyes
rufio198 - 29-11-2011, 13:53
Temat postu:
Nie moja wina że KOW pisze głupoty. Twoja tez nie.
alf1923 - 30-11-2011, 12:38
Temat postu:
Cytat:
To my dotujemy inne połączenia w Polsce Exclamation

Najlepsze jest to , że i tak nikt was nie szanuje, i szanować nie będzie ;** kocha was cała Polska.

A Mińsk, a Sochaczew, a Piaseczno? Legionowo? Nie no zapomniałem, ludzie z Żyrardowa, co niedzielę, dają na tacę, aby pociąg choćby z Płocka do Warszawy mógł być uruchomiony.
Wielki Aplauz dla linii nr1.

DZIĘ KU JE MY!
Henryk - 02-12-2011, 15:06
Temat postu:
Cytat:
nikt was nie szanuje


To prawda. Najgorszy jest jad kolejarzy, także na tym forum, którzy obsługują tę linię. Ale dla kolejarza pasażer=problem.
FranzMaurer - 02-12-2011, 15:30
Temat postu:
Henryk napisał/a:


To prawda.


Prawda jest taka że ludzie tacy jak Henryk (który powinien dostać bana po raz kolejny) jest małym prowokatorem i trollem na tym forum.. widać kto uważnie czyta regulamin.. ale nie mi to osądzać..
Henryk - 03-12-2011, 23:53
Temat postu:
W każdym twoim poście można znaleźć krytykę mojej osoby. Może pora na świeże powietrze?
neospazmina - 07-12-2011, 17:39
Temat postu:
http://przewozyregionalne.pl/img_in//SRJP/Zmienione%20tabele%20SRJP%202011%20-%202012/tabela%20418%20-%20z%20dnia%2030.11.2011.pdf

mam nadzieję że to POMYŁKA Question Question Question Question

MAZOVIA jako szynobus ???

PKPowiec - 07-12-2011, 20:28
Temat postu:
neospazmina, pomyłka.
I już pierwsza okazja by pisać do PR w sprawie nowego SRJP.
neospazmina - 07-12-2011, 20:41
Temat postu:
takich pomyłek to ja znalazłam kilkadziesiąt...np. według tabeli 100 (CMK) EX KLIMCZOK kursuje w relacji Bielsko - Gdynia oprócz wakacji w (E), a w wakacje EX SZANTY

według rozkładu ICC KLIMCZOK kursuje w relacji Bielsko - Warszawa codziennie

i się zastanawiam jak mają zamiar uniknąć haosu...
sheva17 - 18-12-2011, 13:44
Temat postu:
Henio rzeczywiście ma bzika na punkcie swojej linii. Pułtuś IR do Siedlec nie pojedzie, podrózni na linii ze stolicy mają głównie miesięczne na KM-y.
pospieszny - 30-01-2012, 13:56
Temat postu:
Pociąg przyspieszony Kolei Mazowieckich „Wiedenka”, jeżdżący na trasie z Warszawy do Skierniewic, od 1 marca 2012 roku będzie się zatrzymywał na przystanku Skierniewice Rawka. Jest to wynik interwencji Urzędu Miasta Skierniewice, podjętej na prośbę mieszkańców.

Mieszkańcy złożyli w tej sprawie petycję w Urzędzie Miasta w Skierniewicach, co zmobilizowało władze do zajęcia się sprawą.

- Prezydent Skierniewic zwrócił się do prezesa Kolei Mazowieckich z prośbą o uwzględnienie przystanku PKP Rawka na trasie "Wiedenki". Do pisma załączone były kserokopie dwóch interwencji wraz z petycją mieszkańców – informuje Anna Wolińska, rzecznik prasowy skierniewickiego Ratusza.

W odpowiedzi na pismo prezydenta Koleje Mazowieckie poinformowały, że prośba została uwzględniona i że od 1 marca 2012 pociąg ten będzie się zatrzymywał na przystanku w Rawce, niedawno przebudowanym w ramach remontu trasy kolejowej Warszawa – Skierniewice.

Pociąg przyspieszony Kolei Mazowieckich „Wiedenka” wyjeżdża ze Skierniewic o 6.21, do Warszawy Wschodniej dociera o godzinie 7.40. Po południu wyjeżdża z Warszawy Wschodniej o 15.58, do Skierniewic przyjeżdża o 17.11. Obecnie zatrzymuje się na stacjach: Warszawa Centralna, Warszawa Zachodnia, Jaktorów, Międzyborów, Żyrardów, Radziwiłłów Mazowiecki, Skierniewice.


źródło: KOW
Dudzio - 30-01-2012, 19:24
Temat postu:
Jaki skład obsługuje tę Wiedeńkę?
kond345.. - 31-01-2012, 09:00
Temat postu:
Push-Pull 5 wagonów
pospieszny - 31-01-2012, 16:31
Temat postu:
Koleje Mazowieckie informują, że w dniach 1-29 luty 2012 r., wystąpią zmiany w kursowaniu pociągów. Największe modyfikacje dotyczyć będą linii Warszawa - Skierniewice.

Najważniejsze zmiany na linii KM1

pociąg 9228 relacji Skierniewice - Warszawa Wschodnia zostanie odwołany w (C) i zostanie uruchomiony w (D) w skróconej relacji ze stacji Żyrardów odjazd 15.53,
pociąg nr 20930 Żyrardów – Warszawa Wschodnia, będzie kursować w wydłużonej relacji ze stacji Skierniewice odjazd 14.34,
pociąg nr 20920 relacji Skierniewice - Warszawa Wschodnia dodatkowo będzie kursować w soboty, niedziele i święta
pociąg nr 30560 relacji Grodzisk Maz. - Celestynów w dni robocze będzie miał dodatkowe postoje na przystankach Piastów, Warszawa Ursus i Warszawa Włochy,

Zamiana godziny odjazdu pociągów na linii KM1

nr 9260 relacji Żyrardów – Warszawa Wschodnia (odjazd z Żyrardowa o 5.15)
nr 9330 relacji Grodzisk Maz. - Warszawa Wschodnia (odjazd z Grodziska Maz. o 4.54)
Nr 9342 relacji Grodzisk Maz. - Warszawa Wschodnia (odjazd z Grodziska Maz. o 8.17)
nr 9244 relacji Skierniewice - Warszawa Wschodnia (odjazd ze Skierniewic o 22.18)

Ponad to na stacji w Radomiu nastąpi skomunikowanie pociągu nr 521 relacji Dęblin -Radom (przyjazd 5:07) z pociągiem 6011 relacji Radom (odjazd 5:08) - Skarżysko-Kamienna.

W związku z tymi zmianami mogą nastąpić wtórne zmiany na linii Warszawa - Łowicz Główny i Warszawa - Dęblin.


źródło: KOW
sympatyk - 27-10-2014, 22:30
Temat postu:
KM: W nowym rozkładzie m.in. więcej pociągów przyspieszonych na linii do Działdowa.

Koleje Mazowieckie przedstawiły na prośbę „Rynku Kolejowego” zarys głównych zmian, jakie zajdą w ofercie tego przewoźnika od wejścia w życie nowego rozkładu jazdy, 2014/15.
Do głównych zmian zaliczyć należy planowane zwiększenie liczby pociągów przyspieszonych na trasie łączącej Warszawę m.in. z Ciechanowem i Działdowem. Uruchomiony zostanie też m.in. popołudniowy niedzielny pociąg Płock – Warszawa, KM skorygowały również np. relacje kursowania kilku pociągów zapewniających dojazdy i powroty ze szkoły.

Więcej:

http://www.rynek-kolejowy.pl/54503/km_w_nowym_rozkladzie_m_in_wiecej_pociagow_przyspieszonych_na_linii_do_dzialdowa.html

2.0 Powered by phpBB modified v1.9 by Przemo © 2003 phpBB Group