lubelak195 napisał/a: |
Wydłużenie i dostosowanie do ruchu pasażerskiego bocznicy do FŁT Kraśnik |
jubikej napisał/a: |
na łącznicy w Rejowcu dałoby się wybudować jakiś przystanek?? - daleko to od zabudowań jest?? może to byłby też dobry pomysł przy okazji odbudowy tego odcinka?? |
lubelak195 napisał/a: |
Słyszałem jeszcze z innego źródła, że ma być modernizowana linia do Kraśnika |
lubelak195 napisał/a: |
Moje pomysły to:
Dociągnięcie linii kolejowej do Włodawy i okolic jeziora Białego |
lubelak195 napisał/a: |
zmiana położenia linii kolejowej Lublin płn- Łuków na odcinku Bezwola- Łuków (przebieg przez Radzyń), modernizacja(rewitalizacja) na odcinku Lubartów- Bezwola |
lubelak195 napisał/a: |
Budowa 2 km odcinka torów od stacji Lublin do stacji Lublin centrum położonej na nieużytkach przy ulicy Rusałka (dawny pchli targ przy stadionie młodzików) |
lubelak195 napisał/a: |
Wydłużenie i dostosowanie do ruchu pasażerskiego bocznicy do FŁT Kraśnik |
lubelak195 napisał/a: |
Dociągnięcie linii kolejowej do Tomaszowa Lubelskiego |
lubelak195 napisał/a: |
Budowa linii wąskotorowej Wąwolnica- Kazimierz Dolny. |
lubelak195 napisał/a: |
budowa linii kolejowych- Lublin-Opole Lubelskie przez Zemborzyce, Bełżyce, Poniatową
-Lublin-Łęczna(Włodawa) -Szastarka- Biłgoraj przez Janów Lubelski -Parczew- Biała Podlaska lub Zieleniec Biała Podlaska -Lublin Zemborzyce- Bychawa. |
kamiloroń napisał/a: |
Ja rozumiem że chodzi tu o frekwencję (nie ma po co puszczać EN57 bo na niektórych jest za mała) ale skoro linie są w większości zelektryfikowane to wystarczy powtórzyć to co udało się zrobić w Krakowie |
lubelak195 napisał/a: |
. Potrzebne by były na pociągi pozaszczytowe, czy w weekendy, oraz na ubogacenie oferty na linii Dęblin-Łuków, jak również reaktywację linii Łuków-Pilawa. |
lubelak195 napisał/a: |
Za to SA 134 skierowałbym do SWP o 14.45 i ewentualnie do Szastarki (15.38), bo z tego co obserwowałem- w tych pociągach ludzie stoją (~20 osób).
|