| Cytat: |
| Niestety często mam wrażenie, że TLK jest traktowane po macoszemu, na zasadzie a byle by dojechało, tymczasem te pociągi powiny być priorytetem a nie EIC. Bo te pociągi wożą normalnych ludzi po całym kraju. Bogaci od EIC mogą sobie jechać równie dobrze swoim samochodzikiem. |
| Cytat: |
| Oprócz jazdy 1 klasą mam też zaliczone kilka wyjazdów typu kółeczko pociągiem Regio Kraków - Krynica i po paru godzinach z powrotem. Dałbyś rade 10 godzin w starym EN57 ?? |
| Cytat: |
| Jak sam napisałeś ceny są nieadkwatne, być może gdyby były adekwatne jak w Czechach to bym nie narzekał na EIC tylko z chęcią kożystał |
| Cytat: |
| Widzisz ja wiem że w Warszawie dużo ludzi ostentacyjnie szpanuje kasą, ale w Krakowie jest inaczej ludzie nawet jak mają to nie szastają na lewo i prawo z tąd zwą nas centusiami. |
| Cytat: |
| Reasumując dla mnie z powyższych powodów przydatność EIC = 0 a zajmują one tory innym pociągom i to często w najlepszych godzinach. |
| Cytat: |
| No właśnie i znowu dochodzimy do sedna ponieważ na EIC zarobi więcej, to zawsze będą się bardziej starać o pociągi EIC niż TLK. I dlatego te 2 kategorie nie powinny być w 1 spółce. |
| Cytat: |
| To wogóle się robi kraj gdzie lidczy się tylko kasa i zysk |
| Cytat: |
| a gdzie myśle nie o słabszych, o studentach co mają 20 zł w portfelu |
| Cytat: |
| o cioci Gosi co chce odwiedzić rodzinę |
| Cytat: |
| Hugo Chawez w Wenezueli pieniądze zarobione na ropie naftowej przeznacza na pomoc ubogim z dzielnic biedy (fawele), to jest przykłąd właściwego zachowania państwa. |
| Cytat: |
| te pociągi powiny być priorytetem a nie EIC. Bo te pociągi wożą normalnych ludzi po całym kraju. Bogaci od EIC mogą sobie jechać równie dobrze swoim samochodzikiem |
| snajper napisał/a: |
| @sasho33 - A powiedz mi jak się oblicza potrzebną masę hamującą, są jakieś wzory na to ??
|
| Tomek_poz napisał/a: |
| Odcinek Poznań - Piła będzie za parę lat remontowany, więc pociąg pospieszny będzie miał szanse dojechać do Kołobrzegu w czasie około 3h 25 min. |
| Hamer napisał/a: |
| TLK Flisak relacji Gdynia - Katowice.
Wytrasowany jest "ciekawie" i ma długi czas przejazdu - i ok OK Ale postoje w: Laskowicach 20 /24 min, Jabłonowo/Brodnica 20/16 min, Płock 30 min to gruba przegina |
| Hamer napisał/a: |
| TLK Ustronie relacji Kraków - Kołobrzeg i prawie pół godziny w Warszawie Wschodniej |
| WRmnouz napisał/a: |
| Laskowice: zmiana czoła pociągu
Płock: Zmiana lokomotywy(...) |