Cytat: |
czy Cieszyn- Kraków.
|
Cytat: |
pociągi do Żywca są mało atrakcyjne dla mieszkańców Jeleśni, zwłaszcza dla uczniów, gdyż większość szkół ponadgimnazjalnych znajduje się w okolicach rynku, jakieś 2,5 km od dworca "Żywiec" |
Paradoks napisał/a: |
@diego
Swoją drogą linia Katowice-Żywiec-Zwardoń jest drugą pod względem zwrotu kosztów po przejętej już przez KŚ linii Częstochowa-Gliwice i znaczną część pasażerów relacji Żywiec-Sucha Beskidzka stanowili zawsze przesiadający się do, lub z kierunku Katowic. Zmniejszanie deficytu to nie cięcie wszystkiego co się da, tylko rozszerzanie oferty i otwieranie się na klienta (kompetentne zarządzanie). |
Paradoks napisał/a: |
Liczba pasażerów wahała się od 2 do 10 osób, a kilka lat wcześniej gdy o tej samej porze istniała pełna relacja Żywiec-Sucha Beskidzka (co i tak jest relacją podchodzącą pod kategorię ogryzek) liczba pasażerów do około 50, czyli mamy zapełnienie szynobusa. |
Kuba napisał/a: |
Działania portalu "Beskidzkie Pociągi" mają na celu poprawę sytuacji przewozowej. Wydłużenie do Jeleśni pociągów Przewozów Regionalnych Z Katowic powinno być zastosowane tylko w sezonie Ferii zimowych. Jesteśmy oburzeni zachowaniem kilku internautów na tej stronie. Jednak będziemy dalej ubiegać się o wydłużenie relacji pociągów, może nawet do Suchej czy Zakopanego. |
Cytat: |
Czy pociągi z Bielska Białej do Cieszyna powinny powrócić??
tak: 88% nie: 12% Łączna liczba głosów: 25 Zatem istnieje ważny powód aby przywrócić tam ruch pociągów. |
Cytat: |
Czy jesteś za wprowadzeniem normalnego ruchu pociągów między Suchą Beskidzką a Żywcem? tak: 96% nie: 4% Łączna liczba głosów: 55 |
Cytat: |
Ciąg dalszy moich obserwacji które pokazują dramatyczną frekwencje w pociągach Regio Bytom- Gliwice
Wczoraj tj. 07.01. 2012r. Regio Bytom - Gliwice z godz. 16:20 EN57-1399 siedzienia materiałowe/ Frekwencja: 3 osoby Regio Gliwice - Bytom z godz. 17:41 EN57-1399 Frekwencja: 5 osób |
Cytat: |
Brakuje stabilności rozkładu na trasie Bytom - Gliwice, to rzeczywiście problem numer 1 od lat, ale za dużo kombinowali i pasażerowie odwrócili od kolei na tej trasie. Wprowadzenie nowych połączeń na tej trasie, przeszło bez rozgłosu |
Cytat: |
Rozkład jazdy musi być stabilny. W Cieszynie od 3 lat każdy kolejny rozkład jest kalką kolejnego z minutowymi zmianami i liczna pasażerów w poszczególnych pociągów ustabilizowała się. Teraz nic nie przybywa i nic nie ubywa, aczkolwiek w przedziale czasu maj - wrzesień liczba podróżnych w Cieszynie idzie lekko w górę.
Dzięki ostatniej podwyżce mamy w Cieszynie +4 nowych pasażerów. Średnia frekwencja z najbardziej obłożonych pociągów w Cieszynie Odjazd po godzinie 12 średnio 46 ósób Odjazd po godzinie 14 średnio 50 osób Odjazd po godzinie 15 średnio 50 osób |
Cytat: |
# Do Red. 2012-01-18 09:35
Bardzo dobry artykuł i co najważniejsze prawdziwy.Tak należy pisać.Informacja bardzo dobra.Co do dystrybucji informacji - no cóż do każdego domu nie zaniesiesz..Kto chce to znajdzie, choćby nawet w internecie dla przykładu ...gat.pl itp. Ruszać d..y z domów a nie narzekać. A co do "niezadowolonych ", drogi redaktorze, oni zawsze będą,tylko że "oni" prawdopodobnie nawet nie wiedzą gdzie leży Pilsko. My tu jesteśmy i jacy szczęśliwi, że aż hej. A i do Starej Karczmy wybieramy się na muzykowanie.Poważnym problemem jest dojazd (PKP praktycznie odpada a o PKS szkoda gadać.) , zatłoczone marne drogi (i tu jest "pies pogrzebany") no ale i z tym sobie jakoś radzimy. Pozdrowienia. |