| Cytat: |
| - 1 SA109 (czy on dalej jest niesprawny do jazdy?) |
| Cytat: |
| - 4 Flirty (jeden dalej znajduje się w Szwajcarii, tak?) |
| Lil_Peter napisał/a: |
| nie wiadomo o jaki typ EZT chodzi, prawda |
| Lil_Peter napisał/a: |
| - 15 EZT zakupionych od PR i skierowane do modernizacji (one będą "AKŚ-ami"?) |
| Lil_Peter napisał/a: |
| ile z nich dostanie woj. śląskie? i czy one będą dzierżawione PR czy pojadą jako KŚ? |
| mk1992 napisał/a: |
| - 2 EN57 - dwie jednostki wypożyczone od SKM Warszawa, stare kible z rozruchem oporowym |
| mk1992 napisał/a: |
| - 1 SA109 (dalej niesprawny, ogłaszają tylko przetarg co jakiś czas na naprawę tego dziadostwa) |
| alojz napisał/a: |
| One są własnością Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego. |
| mk1992 napisał/a: | ||
To kiedy oficjalnie te jednostki przeszły na stan województwa śląskiego? Mówię o EN57-3001 i EN57-3002, które jeździły w SKM Warszawa. |
| Cytat: |
| że jedynie dzierżawimy te jednostki od warszawskiej SKM-ki, |
| sphinx napisał/a: |
| Modernizacja 7-8 mln zł (zależy od standardU), nowy ELF 20-22 mln zł. |