Rozkład jazdy - Pociąg widmo w e-IC aanniiaa - 20-03-2012, 21:01 Temat postu: Pociąg widmo w e-IC
Właśnie znalazłem taki "kwiatek" w systemie rezerwacyjnym PIC-u:
http://img571.imageshack.us/img571/8895/pic2mc.th.pngSunseed - 20-03-2012, 21:11 Temat postu:
Co w tym dziwnego? : D aanniiaa - 20-03-2012, 21:20 Temat postu:
W sumie... nic dziwnego Toż to normalne na PKP, że w chwili zawierania umowy przewozu wiadomo z góry, że jest ona niezgodna z prawdą... Ha! Zamówię 100 biletów i potem będę składać reklamacje na każdą sztukę osobno; oprócz zwrotu 100% wartości biletu PIC będzie musiał wyłożyć ok. 5 złotych na przekaz pocztowy i ok. 5 złotych na list polecony z odpowiedzią na reklamację, co w sumie da okrągły tysiąc. Może taka akcja zmusiłaby ich do większej kompetencji... Marzenia... pospieszny - 20-03-2012, 21:24 Temat postu:
Nie zrobisz tego
Nie masz tyle kasy aanniiaa - 20-03-2012, 21:31 Temat postu:
Ale kupię bilety z ulgą 95%... Spoko, jestem tradycjonalistą i ani raz w życiu nie kupiłem biletu przez internet. Jedynie czasem sobie sprawdzam przed podróżą zajętość miejsc w ten sposób, że próbuję zarezerwować bilet w 1 klasie przy oknie, który następnie anuluję Jeśli brak takowych to zwykle jest to sygnał ostrzegawczy, że może być ciężko z miejscem siedzącym w 2 klasie. rumburak - 22-03-2012, 01:32 Temat postu:
Cytat:
Może taka akcja zmusiłaby ich do większej kompetencji...
Żartujesz?! Liczna biurwa będzie zachwycona, że nareszcie ktoś daje uzasadnienie dla jej istnienia, jej wytężonej i jakże ważnej pracy, i że wreszcie ma możlwość wykazania się :-D
Może gdybyś zrobił kuku na 500 000 czy 2 000 000, to ktoś by ruszył palcem w bucie. Ale na 1000? Nie bądź śmieszny ;-) Takich błędów w rozkładach w różnych miejscach są dziesiątki (jeśli nie setki), a wynika to m.in. z niejednolitego, przestarzałego systemu oznaczania dni kursowania (i innych atrybutów). Każdy kolejny system interpretuje znaczniki kursowania po swojemu, dla każdego jest to robione od nowa i po omacku, i takie są tego efekty.
Z podobnych przypadków, np. biletomaty na D.C. uważają, że z Warszawy do Kołobrzegu kursują w odstępie kilkunastu minut dwa różne pociągi TLK. I co? I nic, możemy im nafikać, bo Intercity ma takie drobiazgi gdzieś...
Dla równowagi, z e-IC zniknęły pociągi na które rezerwacja jest obecnie wstrzymana. Nie, że wyświetlają się z informacją, że wstrzymana. Nie nie, skąd. One zniknęły całkowicie. Bez śladu. Nie wyszukują się. Logiczne, prawda? Joseph Heller by lepiej nie wymyślił ;-)