INFO KOLEJ - forum kolejowe

woj. zach.-pomorskie - [Linia 202] Przesiadki autobusowe 14-18 maja 2012

Rafał - 11-04-2012, 19:44
Temat postu: [Linia 202] Przesiadki autobusowe 14-18 maja 2012
Patrzę w Sitkola i widzę, że na odcinku Świdwin - Białogard będzie wprowadzona autobusowa komunikacja zastępcza na odcinku Czarnowęsy Pomorskie - Białogard. TLK na tym odcinku w ogóle nie pojadą. Sytuacja będzie miała miejsce w dniach 14-18 maja 2012 (poniedziałek - piątek). Co jest tego przyczyną? Jakie prace są zaplanowane?
Anonymous - 11-04-2012, 19:49
Temat postu:
Pewnie jakaś flekówka torów. Jak widzisz - urok jednotorówek
Rafał - 11-04-2012, 20:03
Temat postu:
Generalnie ostatnio coś majstrowali w Czarnowęsach przy elektryce. Kopali nieco, kable kładli i widać teraz coróż ludzi z PKP Energetyka. Może to jest przyczyną.
lukien213 - 13-04-2012, 11:47
Temat postu:
W Czarnowęsach cały czas usiłują naprawić felerne semafory świetlne, a może raczej ich zasilanie? W każdym razie tam przy mijance pociągów, potrafi dojść do całkowitego wygaszenia sygnału.

Inna sprawa, to KKA na całym Świdwin - Białogard? Jak ten autobus będzie miał wszędzie zajechać, to potrwa to z 1,5 godziny...
Rafał - 13-04-2012, 12:08
Temat postu:
Nie, generalnie źle to ująłem. TLK od strony Świdwina będą dojeżdżać do Rąbina, REGIO do Czarnowęs i na odcinku Czarnowęsy - Białogard będzie KKA.
lukien213 - 13-04-2012, 12:53
Temat postu:
No fakt. Widziałem rozkład, nie jest źle. Można teraz obstawiać, co na szlaku Czarnowęsy - Białogard będą przez 5 dni robić. Ja bym obstawiał most na Parsęcie, gdzie od dawna jest ograniczenie do 50. Nic innego mi do głowy nie przychodzi, tym bardziej, że dla pozostałych prac, no z wyjątkiem całkowitej przebudowy nawierzchni, nie potrzeba zamknięcia szlaku.
Rafał - 13-04-2012, 13:08
Temat postu:
Swoją drogą, nie widziałem przetargu na remont tego mostu, choć przeglądałem nawet dziś platformę przetargową PLK.
lukien213 - 14-04-2012, 20:43
Temat postu:
Ja tam nawet nie widziałem przetargu na zamontowanie SSP w Białogardzie, a i tego mostu przed Nielepem chyba też nie było.
Rafał - 24-04-2012, 14:26
Temat postu:
Prawdopodobnie miałeś rację z tym mostem nad Parsętą. Dzisiaj przejeżdżając przez Białogard widziałem, że zamknęli drogą biegnącą pod mostem - zainstalowali słupki w asfalcie + uzstawili znak o zakazie ruchu.
lukien213 - 25-04-2012, 05:28
Temat postu:
Dobrze by było jakby ten most ruszyli. Wtedy przy wjeździe "na wprost" od Świdwina będzie hamował właśnie w okolicach mostu, a nie jak teraz chwilę po minięciu tarczy ostrzegawczej. Myślę, że TLK da radę w takich warunkach wyciągnąć 33-34 minuty do Koszalina.

Widziałeś też pewnie, że podkłady pod zwrotnicami wymieniali, m.in. w Czarnowęsach Pom. Nie wiem czy miałeś okazję jechać TLKą przez głowicę północną, ale wg mnie tam powinni dać ograniczenie. Były 2 lub 3 takie dni, że wagonem ostro na boki rzucało jak przelatywał przez rozjazd. Teraz już jest lepiej.
Rafał - 25-04-2012, 06:03
Temat postu:
Gdyby jeszcze tylko zniknęły punkty z Wykazu Ostrzeżeń Stałych, jak przejazd za Rąbinem, przejazd przed Białogardem (był tam wypadek kilka lat temu). No i Dunowo + Gniezkowo nie ma sygnalizacji.
pospieszny - 25-04-2012, 12:05
Temat postu:
Rozkład Jazdy KKA
lukien213 - 07-05-2012, 17:00
Temat postu:
Prace w Białogardzie już ruszyły. O dziwo przygotowywane jest miejsce pod drugi tor na odcinku może ze 100-200 metrów, w tym przez wspomniany wcześniej most. Nawieźli już też trochę podsypki.
Rafał - 07-05-2012, 17:15
Temat postu:
Słyszałem dzisiaj taką rozmowę w pociągu, że tor przeciągnięty będzie przez most i zakończy się normalnym "zejściem" czyli łukiem (tak jak chociażby w Czarnowęsach). Nie będzie zatem na końcu drugiego toru kozła oporowego.
lukien213 - 07-05-2012, 17:33
Temat postu:
Teraz tylko pytanie jak daleko taki tor by dobudowali i czy na starym pozostanie ograniczenie na moście. Jeśli tak, to lepiej żeby nowy tor był "na wprost". Wtedy będzie można wykorzystać możliwości nowej konstrukcji. Z drugiej strony mnie dziwi takie działanie. Tam nie ma jakiś mega długich składów, zresztą semafory wyjazdowe są dużo wcześniej. Już lepiej odbudować cały drugi tor Smile

[ Dodano: 16-05-2012, 16:45 ]
Tak w celu informacyjnym, dla zainteresowanych:
KKA funkcjonuje dobrze, w większości ilość autobusów jest dobrze dobrana do ilości pasażerów.

Za pociągi REGIO kursują autobusy przewoźnika Veolia: Autosany H9 (z nową "mordką") oraz jakieś MANy, do złudzenia przypominające wysokopodłogowy tabor miejski.
Za TLK podstawiane są autobusy Nord Express: jakaś nowa Setra, trochę starsza kuzynka i zdezelowana babcia Smile

Pasażerowie są poinformowani, wszystko przebiega sprawnie.

2.0 Powered by phpBB modified v1.9 by Przemo © 2003 phpBB Group