Infrastruktura - E-20 a przejazdy zamykane przez dróżnika dev - 30-04-2012, 18:52 Temat postu: E-20 a przejazdy zamykane przez dróżnika
Tak się zastanawiałem, skoro cała trasa (powiedzmy) E-20 została zmodernizowana, to z jakiej paki zostały przejazdy zamykane przez dróżnika (Np. dwa w Ożarowie Mazowieckim, znalazłyby się jeszcze inne pewnie)? Czy naprawdę zrobienie automatyki, gdzie pociąg nadjeżdża do przejazd się zamyka, a jak odjeżdża to się otwiera jest takim trudnym problemem? przewoz - 05-05-2012, 22:23 Temat postu:
Nie ma problemu, ale tu masz styczność z przejazdami z dużym natężeniem ruchu, gdzie kierowcy nie patrzą na znaki i przepisy, tylko wjeżdżają na przejazdy, choć z nich zjechać nie mogą, stąd dróżnik odpowiednio wcześniej rozpocznie procedurę zamykania.
Robi się często sterowanie zdalne takimi przejazdami.
Reszta na E20 jest automatyczna, z półzaporami. dev - 06-05-2012, 22:00 Temat postu:
Hmm... więc powodem jest po prostu zbyt duże obłożenie tych przejazdów? Anonymous - 06-05-2012, 22:02 Temat postu:
A to nie ma przepisu, że żeby linia miała dopuszczenie do Vmax powyżej 160 to nie może być jednopoziomowych przejazdów tylko wiadukty same? bobro - 07-05-2012, 21:41 Temat postu:
jest taki przepis, ale na E20 nie ma prędkości powyżej 160km/h