| Cytat: |
| Bez przesady z tą konkurencją na torach... Nie dwóch przewoźników na każdej trasie, ale przetargi na obsługę poszczególnych linii, bo nie wiem który pasażer chce kupować multum różnych biletów w różnych taryfach na poszczególne odcinki. |
| Cytat: |
| Oferta w najlepszym przypadku pozostaje taka sama, jak za czasów PR |
| Cytat: |
| A powinien dopłacać. |
| Exsimus napisał/a: | ||
Tak tylko przez dotacje na kolej Śląski Urząd Marszałkowski już zdrowo w tym roku nadszarpną budżet.No cóż, ale trzeba żyć dalej. Według mnie pociągom do Wisły może pomóc tylko bardzo dobra reklama. |
| Cytat: |
| Związkowcy domagają się, aby spółka samorządowa podpisała zobowiązanie, że razem z przejmowaniem kolejnych linii w regionie będzie też przejmować obsługujących je kolejarzy. Tymczasem KŚ chcą przyjmować tylko tylu pracowników, ilu będzie im potrzebnych. |
| katowicer napisał/a: |
| Oczywiście jest wiele do zrobienia w KŚ, do poprawienia również. Akurat ja jestem zadowolony ze zmiany przewoźnika. A z upadku PR i przejęcia przez KŚ wszystkiego będe bardzo zadowolony. |
| pospieszny napisał/a: |
| Sam tytuł tematu już człowieka nastraja optymistycznie, po tym co ciągle fundowały nam PR-y ze swoją strategią przewozową gdzie z tygodnia na tydzień cięto nawet po sto połączeń w rozkładzie. |
| mikiyee napisał/a: |
| Tymczasem związkowcy z PR chcą by KS przejmowały wszystkich pracowników obsługujących daną linię, nawet tych zbędnych i niepotrzebnych. Tym samym udowodnili, że w ŚZPR jest przerost zatrudnienia. Poszli po bandzie:) |